-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги не відбулися
23 535 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 117 675.00 UAH
Період уточнення:
17.10.2023 11:21 - 23.10.2023 00:00
Відповідь надана
Просимо надати розяснення
Номер:
2f79602ec216425b938568a852d1040d
Дата опублікування:
19.10.2023 13:22
Опис:
Шановний замовник! Відповідно до ДОДАТКУ 2 тендерної документації, просимо надати уточнення відповідно до технічної вимоги: Вбудовані роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2. Як ви знаете порти USB 3.0 мають різний розєм, USB Type-A та USB Type-С. Якщо ви встановили дану вимогу, що суттєво обмежує вибір ноутбуків, ви повинні знати перелік обладняння, що будете одночасно підключатись до ноутбука. Будь ласка уточність які саме розєми USB 3.0 ви вимагаєте для одночасного підключення одразу 4-х USB пристроїв ? Чи може бути наданий в комплекті з ноутбуком usb-hub 4 ports USB3.1 ?
Відповідь:
Дякуємо Вам за звернення, отже наявність вимоги: «Вбудовані роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI, 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-ви.хід мікрофон/навушники, порт Ethernet» згідно додатку 2. є важливою та сформованою Замовником виходячи з вимог та потреб для виконання завдань в ході відсічі збройної агресії російської федерації проти України, а також новосформованих військових частин (підрозділів) та тих, що знаходяться на етапі формування, а також необхідності покриття втрат (відновлення) техніки та майна зв’язку в ході ведення бойових дій.
Зазначена вимога щодо кількості вбудованих роз’ємів визначена Замовником з урахуванням потреб користувачів та не містить у собі дискредитаційних ознак.
Перехідники (USB HUB), , у тому числі для підключення Ethernet, не являються еквівалентом вбудованому роз’єму та являються додатковою точкою виходу з ладу обладнання. Враховуючи викладене, використання перехідників замовником НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ.
З метою конкретизації технічних вимог пропонується вимогу “Вбудовані роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI, 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-вихід мікрофон/навушники, порт Ethernet.” викласти у редакції “4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI (при цьому USB (Type-С) не більше одного), 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-вихід мікрофон/навушники, порт Ethernet.”
Абзацом 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, встановлено що Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Викладене звернення прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення уповноваженою особою замовника щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
21.10.2023 15:55
Відповідь надана
просимо надати уточнення
Номер:
7241ea1f4bc44a948491ad9f660979b3
Дата опублікування:
18.10.2023 16:11
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, просимо надати уточнення відповідно до технічної вимоги: Програмне забезпечення антивірусного захисту, повинно мати діючі Експертні висновки, зареєстровані в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, а також сумісність запропонованого рішення з існуючим сервером (консолею) централізованого керування розгорнутого у в/ч А0334 антивірусного рішення, активації антивірусного програмного забезпечення шляхом додавання ключа до існуючого, розгорнутого у в/ч А0334 сервера керування (адміністрування).
1. Ви вимагаете постачання ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту в складі ноутбуку, не вказавши його найменування та характеристик, чи ви маєте на увазі постачання програмного забезпечення антивірусного захисту, що йде в комплекті з ПЗ MS Windows 10\11 Pro ?
2. як учасник повинен документально підтвердити сумісність запропонованого рішення з існуючим сервером (консолею) централізованого керування розгорнутого у в/ч А0334 антивірусного рішення ?
Відповідь:
Нами опрацьовані порушені Вами питання, щодо встановлених в тендерній документації технічних вимог до антивірусного програмного забезпечення стосовно наявності чинного експертного висновку Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
щодо вимог до програмного забезпечення антивірусного захисту:
Програмне забезпечення антивірусного захисту повинно бути сумісним з сервером централізованого керування антивірусним програмним забезпеченням ESET Protect Entry, який сумісний з такими продуктами ESET для кінцевих користувачів:
ESET Endpoint Security (для Windows, Linux, macOS);
ESET Endpoint Antivirus (для Windows, Linux, macOS);
ESET File Security (для Windows server, Linux)/
Для можливості додавання ключа ліцензії до консолі, сертифікат ліцензійності повинен бути для продукту ESET Protect “Entry з локальним управлінням”.
За результатами опрацювання повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. №1433 “Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади” органи виконавчої влади для оброблення, передавання, зберігання службової, таємної інформації, персональних даних, а також інформації єдиних та державних електронних реєстрів використовуються комп’ютерні програми (їх оновлення), в яких немає недокументованих функцій, що підтверджується результатами державної експертизи у сфері захисту інформації.
Разом з тим, відповідно до Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” вид захисту інформації, спрямований на забезпечення за допомогою інженерно-технічних заходів та/або програмних і технічних засобів унеможливлення витоку, знищення та блокування інформації, порушення цілісності та режиму доступу до інформації є технічним захистом інформації, а засоби призначені для реалізації цих заходів – засобами технічного захисту інформації.
Тож антивірусне програмне забезпечення класифікується як засіб технічного захисту інформації та відповідно до Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27 вересня 1999 р. № 1229 має бути дозволений Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України для застосування та включений до відповідного переліку.
Довідково: Перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації містить номенклатуру засобів ТЗІ (технічних засобів, основним функціональним призначенням яких є захист інформації від загроз витоку, порушення цілісності та блокування; технічних засобів, в яких додатково до основного призначення передбачено функції захисту інформації; засобів, які призначені, спеціально розроблені або пристосовані для пошуку закладних пристроїв і які створюють загрозу для інформації; засобів, які спеціально розроблені або пристосовані для оцінювання захищеності інформації), відповідність яких вимогам нормативних документів з питань ТЗІ засвідчено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком, одержаними у порядку, який встановлено нормативно-правовими актами.
Такий перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації (далі – Перелік) та його доповнення розміщуються на WEB-сайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України www.cip.gov.ua
Водночас Законом України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах” визначено, що державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.
Під час розроблення, модернізації та впровадження комплексних систем захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах суб'єктами системи технічного захисту інформації також використовується вищезазначений Перелік.
Враховуючи зазначене та з метою уникнення непорозумінь просимо Вас враховувати вимоги законодавства України при подальшій співпраці з органами виконавчої влади, державними підприємствами, установами та організаціями.
Дата відповіді:
21.10.2023 13:06
Відповідь надана
Запитання
Номер:
4cd63e22354846b2aeafa16e1c574641
Дата опублікування:
18.10.2023 14:45
Опис:
Шановний Замовнику!
Щиро вдячні Вам за увагу до нашого звернення.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації Ноутбук за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за процедурою закупівлі - відкриті торги (з особливостями), затверджену Рішенням Уповноваженої особи військової частини А0476 – Протоколом від 16.10.2023 №2 (надалі – ТД) через відсутність можливості прийняти участь у цій закупівлі у рівних умовах з іншими Учасниками, що порушує наші законні права та охоронювані законом інтереси.
Хотіли б зауважити також про те, що з такою вимогою: «Вбудовані роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI, 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-вихід мікрофон/навушники, порт Ethernet» відсутня будь-яка можливість запропонувати еквівалент, що обмежує наші права на участь у цій закупівлі, хоча ми хочемо ЗАПРОПОНУВАТИ ВАМ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ З ЯКІСНИМ ОБЛАДНАННЯМ.
Відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Також, у ТД присутній вираз - Якщо в технічних вимогах є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то Учасник може подати у своїй пропозиції відповідний аналог або еквівалент.
Просимо Вас поставитися до нашого звернення з розумінням ТА ВНЕСТИ ЗМІНИ, ЩО НІЯК НЕ ВПЛИНУТЬ НА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ЛИШЕ ДОЗВОЛЯТЬ ПРИЙНЯТИ НАМ УЧАСТЬ, ТИМ БІЛЬШ, ЩО В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИ НАДАЛИ МОЖЛИВІСТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ЕКВІВАЛЕНТ.
На нашу думку, не важливо яка буде кількість вбудованих роз’ємів та портів вводу-виводу, якщо характеристики ноутбуку будуть не гірші або краще, ніж той що Ви бажаєте закупити у додатку 2. УЧАСНИК МІГ БИ ЗАПРОПОНУВАТИ ПЕРЕХІДНИК, ТА ЗАДОВОЛЬНИТИ ВАШІ ВИМОГИ. Технічні характеристики ноутбуку наразі складені таким чином, що Ви хочете закупити ноутбук під 23 535 гривень, що є бюджетом Тендеру. Під час повномасштабної війни – ГОЛОВНЕ ЦЕ ЕКОНОМІЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ТА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВИМ, а НЕ ПРОПИС НОУТБУКУ ПІД ОДНОГО ВИРОБНИКА!!!!!!
ПРОСИМО ЗМІНИТИ ВАС ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА НАДАТИ МОЖЛИВІСТЬ РІВНОЇ УЧАСТІ ДЛЯ ВСІХ!!!!!! ГОЛОВНЕ ПІД ЧАС ВІЙНИ ЦЕ МАКСИМАЛЬНО ЕКОНОМИТИ, а саме просимо Вас внести зміни в частині технічних характеристик вбудованих роз’ємів та портів вводу-виводу, а саме зазначити: «Роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI, 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-вихід мікрофон/навушники, порт Ethernet (Можливість застосування перехідника)».
ЦЕ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ЗМІНИТЬ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ БАЖАНОГО ВАМИ ОБЛАДНАННЯ, але допоможе провести закупівлю у відповідності до основоположних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПРОПОРЦІЙНІСТЬ; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ.
Відповідь:
Дякуємо Вам за звернення, отже наявність вимоги: «Вбудовані роз’єми та порти вводу-виводу (не менше) – 4xUSB 3.0 або 3xUSB 3.0 та 1го USB 2.0, 1хHDMI, 1 комбінований або роздільний аудіо вхід-ви.хід мікрофон/навушники, порт Ethernet» згідно додатку 2. є важливою та сформованою Замовником виходячи з вимог та потреб для виконання завдань в ході відсічі збройної агресії російської федерації проти України, а також новосформованих військових частин (підрозділів) та тих, що знаходяться на етапі формування, а також необхідності покриття втрат (відновлення) техніки та майна зв’язку в ході ведення бойових дій.
Зазначена вимога щодо кількості вбудованих роз’ємів визначена Замовником з урахуванням потреб користувачів та не містить у собі дискредитаційних ознак.
Довідково. За інформацією з відкритих джерел встановлено, що не менше ніж три виробники (MSI Modern 15 A10M (A10M-461US) ASUS Expertbook B1 B1500CEAE (B1500CEAE-BQ1663) (90NX0441-M20230) ACER Aspire 5 A515-56G-51Q5 (NX.AT2EU.00M) відповідають заданим характеристикам обладнання.
Перехідники (USB HUB) не являються еквівалентом вбудованому роз’єму та являються додатковою точкою виходу з ладу обладнання. Враховуючи викладене, використання перехідників замовником не допускається.
Отже принципи публічних закупівель у тому числі дискримінація не порушується. В той же час, нами як Замовником в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного підприємству товару, тощо. При цьому, що стосується заяви про те, що наразі на ринку наявний лише один виробник, то аналізуючи сучасний ринок в Україні та актуальну інформацію на порталі ПРОЗОРРО (prozorro.gov.ua), така заява повністю спростовується відомостями з відповідних відкритих джерел, згідно яких існує щонайменше два і більше виробники, продукція яких відповідає вищезгаданій вимозі. Відзначимо, що Законом не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», однак з урахуванням загально прийнятної практики, наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає технічним характеристикам, які вимагаються, не може вважатися встановленням дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
21.10.2023 13:03