• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область

Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)»

Завершена

14 406 840.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 034.20 UAH
Період уточнення: 16.10.2023 16:20 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана

Незрозуміла вимога

Номер: 613cd1a7d2d14c3fbca894735f11ec9d
Дата опублікування: 09.11.2023 17:34
Опис: На ст. 12 тендерної документації в п. 3.5 розділу ІІІ міститься абзац наступного змісту "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції." До чого саме ця вимога, адже перед цим абзацом йде інформація про те що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”?
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до п. 47 Особливостей «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту».
Дата відповіді: 12.11.2023 11:35
Відповідь надана

Строк виконання робіт

Номер: 03276b348d27470ebb87e117b1012b15
Дата опублікування: 09.11.2023 16:29
Опис: Добрий день. В п. 1.11 тендерної документації та в п. 7 Додатку 4 вказано "Строк виконання робіт - з дати укладання договору до «31» грудня 2024 року." В той же час в п. 7 технічного завданння крайня дата виконання робіт - до 30.06.2024 року. Різнияця в сроках 6 місяців. Просимо зазначити однакові для всіх строки виконання робіт по всій тендерній документації та додатках.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що виконання робіт здійснюється протягом 2023-2024 рр., тому строк виконання робіт має бути таким, як і строк дії договору, тобто до 31.12.2024 р. Технічною специфікацією визначено термін проектування з урахуванням строків для виконання робіт в найкоротші терміни.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:35
Відповідь надана

Невідпвідності в ТЗ

Номер: 776a5f0583f34b72b94d0f07f15af503
Дата опублікування: 09.11.2023 12:34
Опис: Шановний замовнику! По всьому технічному завданню проходить незаконна вимога одо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля. В той же час в п. 6 технічного завдання вказано: 6. Учасник повинен: 6.1. при умові якщо відповідно до законодавства не потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації; 6.2. при умові якщо відповідно до законодавства потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – на першому етапі – отримати експертну оцінку кошторисної частини проектної документації; на другому етапі – після отримання замовником звіту з оцінки впливу на довкілля, отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації. Просимо визначитися щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля та вилучити з технічного завдання суперечливі вимоги.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства. Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону: «2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: … 7) будівництво: … автомобільних доріг першої категорії;…». В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проектування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин: - будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом; - з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено. Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область». Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область». Крім того, пунктом 4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» урегульовано порядок отримання експертної оцінки, вартість якої визначають договірною ціною, погодженою сторонами (замовником експертизи та експертною організацією), виходячи з фактичних трудовитрат, необхідних для її проведення, а також усередненої вартості одного людино-дня роботи експертів, які її виконуватимуть. З урахуванням викладеного вимоги Замовника, викладені в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) не суперечать чинному законодавству України.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:34
Відповідь надана

ОВД

Номер: 2c1e4bb573b34fd2afa92e663f5dbba0
Дата опублікування: 09.11.2023 12:28
Опис: Враховуючи постанову КМУ від 4 серпня 2023 р. № 823, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" та постанови КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1010, вимога щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля суперечить чинному законодавству України. Просимо вилучити вимогу щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля. При перевірці контролюючими органами, дана незаконна вимога може спричинити проблеми не лише замовнику, а й виконацю робіт.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства. Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону: «2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: … 7) будівництво: … автомобільних доріг першої категорії;…». В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проеткування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин: - будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом; - з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено. Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область». З огляду на викладене, Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область». В той же час, технічною спеціфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) у відповідності до вимог п.7.6 розділу 7 «Проект (П)» ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в редакції Зміни № 2, передбачено, що «орієнтовний склад розділів П на … будівництво об'єктів виробничого призначення та лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури - у додатку Е (довідковий). (Пункт 7.6 змінено, Зміна № 2).». Підпунктом 13 додатку Е, передбачається, в складі проекту … на будівництво … лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, розробка розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище (ОВНС)». В редакції додатку Е «…За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації розробляються тільки в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля. (Підпункт 13 змінено, Зміна № 2)».
Дата відповіді: 12.11.2023 11:34
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: 34c945dd3e9d49d6976add397cdd08fa
Дата опублікування: 09.11.2023 12:11
Опис: Чи враховано замовником в очікуваній вартості проводення процедури з оцінки впливу на довкілля?
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:33
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: 8c1a4b7c800f4ecbb1c0ea242dd9c484
Дата опублікування: 09.11.2023 11:57
Опис: Чи враховано замовником в очікуваній вартості розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» ?
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:33
Відповідь надана

Порядок оплати

Номер: 4d8f9af18716417aa477887603daf731
Дата опублікування: 09.11.2023 11:55
Опис: В п 3.9.проекту договоурвказано: "3.9. Календарний план виконання ПВР передбачає виконання і здачу ПВР поетапно. Замовник розраховується з Генпроектувальником за кожний виконаний етап, згідно Акту здачі-приймання виконаних проектно-вишукувальних робіт у відповідності з пунктом 6.1. але не більше ніж 70% загальної вартості Договору. Остаточний розрахунок по Договору в розмірі 30% здійснюється після отримання позитивного експертного звіту. З даним формулюванням, учасник отримає 100% оплату після проходження експертизи до розроблення стадії "Р"? Просимо підтвердити можливість отримання 100% оплати до розроблення стадії "Р" або привести проект договору у відповідність до технічного завдання.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:32
Відповідь надана

Календерний план

Номер: 3ad229f0591e48418dee9c39884762c9
Дата опублікування: 09.11.2023 11:49
Опис: Просимо викласти календарний план виконання робіт до проекту договору.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що усі додатки до Договору, у тому числі, Календарний план виконання ПВР (Додаток 2 до договору) складаються за результатом електронного аукціону та погоджуються Замовником під час укладання самого договору. Тому на єтапі «Проект договору» Календарний план виконання ПВР не надається.
Дата відповіді: 12.11.2023 11:32
Відповідь надана

ОЦІНКА ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

Номер: 8a08a8cabbce49358ab5e2c1d917754e
Дата опублікування: 07.11.2023 11:43
Опис: Шановний замовнику! Просимо Вас ознайомитися з: - Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", в тому числі зі статтею 3, де вказано: … Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії та бойових дій під час дії воєнного стану та у відбудовний період після закінчення воєнних дій. … 7) будівництво: … автомагістралей; автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше; автомобільних доріг першої категорії; … https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2059-19#Text - Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля», в тому числі з пп. 3 п. 2 додатку 1: 2. Оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, визначена пунктами 1-21 частини другої та пунктами 1-13 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, у разі, коли вона спрямована виключно на забезпечення оборони та енергетичної безпеки держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків військової агресії Російської Федерації проти України, а саме діяльність з: … 4) відновлення об’єктів, що передбачені абзацами третім - сьомим пункту 7 частини другої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, та інших залізничних колій і споруд, що пошкоджені або зруйновані внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України з початку та у період дії правового режиму воєнного стану, шляхом проведення робіт з нового будівництва зруйнованих та реконструкції, капітального ремонту пошкоджених об’єктів та споруд без підвищення класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва; …. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1010-2017-%D0%BF#Text Просимо виключити вимогу щодо ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ, оскільки вона суперечить чинному законодавству України. Зважаючи на те, що з технічного завдання буде вилучено вище вказані види робіт, відповідно замовнику потрібно скоригувати очікувану вартість в бік зменшення, а електронна система закупівель не дозволить Вам скоригувати ціну, рекомендуємо Вам відмінити дану процедуру закупівлі з причини «неможливість усунення порушень…» та оголосити вже нову відкориговану процедуру закупівлі.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 10.11.2023 року № 44) розглянуто Ваше запитання від 07.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства. Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону: «2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає: … 7) будівництво: … автомобільних доріг першої категорії;…».
Дата відповіді: 10.11.2023 15:49
Відповідь надана

Строк дії забезпечення виконання договору

Номер: 3336aa87aa8449f8ba76194ff0864080
Дата опублікування: 03.11.2023 17:36
Опис: Шановний замовнику! В п 6.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю є дві різні вимого щодо строку дії забезпечення виконання договору: − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; та Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Просимо виправити дану невідповідність в тендерній документації.
Відповідь: Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.11.2023 16:19