• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

500 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 502.50 UAH
Період уточнення: 16.10.2023 14:12 - 21.10.2023 00:00
Відповідь надана

Стара редакція законодавства

Номер: 5f71e00ad0a1482eb8fce0dd1bafcbc1
Дата опублікування: 18.10.2023 10:22
Опис: По всій тендерній документації наявне посилання на стару версію Особливостей (п.44) та ЗУ "Про публічні закупівлі" (ст.17) в частині підстав відхилення пропозиції учасника (п. 47 Особливостей - чинна редакція). Просимо внести зміни та викласти у чинній редакції.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 058e8a1f8b86483d927ff7e0a4f684e0
Дата опублікування: 18.10.2023 10:15
Опис: У тендерній документації вами вимагається: «У випадку, якщо основним установчим документом учасника процедури закупівлі передбачається укладання трудового договору або контракту із керівником для здійснення своїх повноважень надається вказаний договір або контракт разом із змінами та доповненнями до нього, якщо такі мали місце, в протилежному випадку учасник процедури закупівлі надає довідку із поясненням відсутності вказаного документу та зазначенням правової основи діяльності керівника з посиланням на зміст установчого документу». Вище у тендерній документації вами вже вимагається від учасників підтвердження щодо повноважень керівника. Таким чином, в Учасників вимагається надати документ, який жодним чином не підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Контракт не є документом, що підтверджує повноваження особи учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Для юридичних осіб таким документами є протокол загальних зборів учасників, наказ про призначення директора або рішення учасника про призначення особи, що має право підпису документів, тощо. Таким чином, Замовником свідомо вимагається зайвий документ, який жодним чином не підтверджує нічого та не містить жодної інформації, яка є необхідною для здійснення даної закупівлі. Дана вимога тендерної документації встановлена з метою обмеження конкуренції та є дискримінацією учасників, що є грубим порушенням положень ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19368-р/пк-пз від 26.08.2021 р. (UA-2021-07-28-002093-a). Вимагаємо виключити вимогу про надання контракту/договору з директором, оскільки вона є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:10
Відповідь надана

Публічня інформація Укренерго

Номер: 270eaadfa5914384a60940367eeca2d3
Дата опублікування: 18.10.2023 10:10
Опис: В тендерній документації наявна вимога надати: «Копія укладеного договору між Учасником та Оператором системи передачі ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» щодо надання послуг з передачі електричної енергії та документ, що підтверджує приєднання учасника до   умов договору про врегулювання небалансів електричної енергії та долучено до реєстру учасників ринку. У випадку якщо вказаним Договором передбачені додатки, що є його невідємною частиною, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист роз’яснення щодо укладених додатків між Учасником та ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО».» Дана інформація викладена в публічному доступі на офіційному ОСП НЕК «Укренерго» в розділі «Перелік електропостачальників, з якими НЕК “Укренерго” укладено договір про надання послуг з передачі електроенергії». ПрАТ НЕК «Укренерго»: https://ua.energy/uchasnikam_rinku/uchasnykam-rozdribnogo-rynku/elektropostachalnykam-spozhyvachiv-osp/#1603790811680-3aadfdcf-5340 Абз. 14 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ОПРИЛЮДНЕНА У ФОРМІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ “ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ” ТА/АБО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ПУБЛІЧНИХ ЕЛЕКТРОННИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ, АБО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО Є ДОСТУПНОЮ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.» На підставі вищезазначного, просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації

Номер: 5acac0312b2e4f6194203fc19d002b9a
Дата опублікування: 18.10.2023 10:05
Опис: В тендерній документації наявні вимоги, що суперечать чинному законодавству: «16) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2022 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника. 17) Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року (Якщо об’єкти учасника розташовані на території більше ніж однієї області України, інформація надається від відповідної кількості територіальних органів ДСНС України по кожній області окремо). 18) На виконання вимог статті 18 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Учасники у складі тендерної пропозиції надають чинний договір на проведення профілактичних дезінфекційних заходів разом з підтверджуючими документами про проведення таких дезінфекційних заходів, а саме: акт приймання-передачі наданих послуг з дезінфекції або видаткова накладна. 19) На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», а також пункту 2.3. розділу ІІІ. Вимоги щодо облаштування робочих зон, Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 67 від 25.01.2012 «Про затвердження Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями   охорони праці працівників», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці в частині відповідності освітлення робочих зон Учасника вимогам ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення», а саме: протокол проведення досліджень освітленості робочого місця у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з висновком про те, що рівень освітлення робочого місця відповідає вимогам ДБН В.2.5.-28:2018 (Природне і штучне освітлення), які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. При цьому протокол проведення досліджень освітленості робочого місця, що надається Учасником у складі тендерної пропозиції, повинен бути зроблений не пізніше одного року від дати проведення таких лабораторних досліджень, що зазначена у протоколі.. 20) На виконання вимог ст.ст. 41, 42 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 56 від 21.03.2007 року «Про затвердження Типового положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про уповноважену найманими працівниками Учасника особу з питань охорони праці, що здійснює громадський контроль за додержанням законодавством про охорону праці в Учасника та не є відповідальним за дотриманням законодавства про охорону праці на підприємстві Учасника разом із положенням про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці, що затверджене загальними зборами трудового колективу Учасника, а також посвідчення про проходження навчання законів і нормативних актів про охорону праці особою, що вказана у довідці. …. Отже Учасники повинні підтвердити виконання вимог Правил ринку, шляхом надання у складі пропозиції чинної фінансової гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, строк дії якої є не меншим за строк поставки товару згідно умов цієї тендерної документації. …. Учасник у складі пропозиції надає наказ про призначення в Учасника, особи відповідальної за придбання та формування медичними засобами аптечки медичної для надання першої домедичної допомоги разом із відповідним додатком до наказу, яким затверджений перелік вкладень в аптечку медичну для надання першої домедичної допомоги, а також підтверджуючий документ про придбання аптечки медичної (видаткова накладна або акт приймання-передачі). ….Відповідно до пункту 1.3. розділу «1. Загальні положення» постанови НКРЕКП «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» № 1469 від 27.12.2017 року на підприємств-постачальників покладено обов’язок при провадженні ліцензованої діяльності забезпечити наявність та відповідність засобів провадження господарської діяльності - будівлі (приміщення), що знаходяться у власності чи користуванні ліцензіата, для організації прийому і обслуговування споживачів та веб-сайт ліцензіата в мережі Інтернет, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку електричної енергії (телефон, факс, E-mail). Відповідні приміщення повинні бути призначені для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Відтак, фізичне обслуговування споживачів в таких точках контакту повинно відповідати вимогам пожежної та електробезпеки, санітарного гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, що неможливо забезпечити без наявності відповідного працівника, який пройшов у встановленому порядку спеціальне навчання та отримав належне посвідчення. З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у   складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки на підприємстві учасника. На підтвердження достовірності вказаної інформації учасником додатково надається у складі тендерної пропозиції копія посвідчення про проходження такою особою відповідного навчання та перевірку знань з питань охорони праці … Отже, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». ЖОДНА З ВСТАНОВЛЕНИХ ВАМИ ВИМОГ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ ДЛЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДСТУ EN 50160:2014, А ОТЖЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЯК ТАКІ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПОЛОЖЕННЯМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та вилучити ці вимоги. Рішення АМКУ UA-2023-08-17-012915-a №14088-р/пк-пз від 05.09.2023, UA-2023-06-12-003406-a № № 9914-р/пк-пз від 04.07.2023, UA-2023-08-14-014436-a № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01
Відповідь надана

Довідка ДПС

Номер: 2b5b876e5c3647e3befa668095ccff15
Дата опублікування: 18.10.2023 09:54
Опис: У тендерній документації наявна вимога надати «інформацію (довідку) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника». Інформація про систему оподаткування учасника зазначається у Витязі з ЄДР та Витягу з реєстру платників ПДВ. Таким чином, необхідність надання яких-ось інших докмуентів на підтвердження цього відсутні. Крім того, жодним нормативно-правовим документом не передбачена форма «довідки від ДПС України про систему оподаткування», а також необхідність її отримання. На підставі вищезазначеного, просимо вилучити цю вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01
Відповідь надана

Зайві документи про бенефіціара

Номер: 8181a901c6b14ea796c41c00cd7b5a12
Дата опублікування: 18.10.2023 09:49
Опис: У тендерній документації наявна вимога надати «копію документу, що посвідчує особу або копію паспортного документу іноземця на усіх засновників (учасників) та кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) засновника учасника, якщо засновник учасника - юридична особа, засвідчений особистим підписом засновника, беніфіцарного власника та схематичне зображення структури власності учасника у довільній формі на якому відображаються всі особи, які прямо чи опосередковано володіють учасником самостійно чи спільно з іншими особами, підписану уповноваженою особою такого учасника.» Слід зазначити, що відповідно до ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» дані про засновника/бенефіціара надаються при внесені відомостей до Реєстру та відображаються у Витязі з ЄДР. Крім того, бенефіціар не є посадовою особою юридичної особи та не бере участь у закупівлі. На підставі вищезазначеного, просимо вилучити цю вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01
Відповідь надана

Додаток 3 - невідповідність вимог

Номер: 1e0ed6a7a0384a73ae10a5d13802acf6
Дата опублікування: 18.10.2023 09:13
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 3 тендерної документації вами неправомірно встановлені вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати сертифікат якості (відповідності) на електричну енергію, а у випадку, якщо електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації, надати у складі тендерної пропозиції чинний документ про таке, виданий такому учаснику від державного підприємства, що належить до сфери управління Мінекономіки у такому випадку зазначений сертифікат учасником не надається. На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії разом із довідкою від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що підтверджує статус екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит такого учасника.» «З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2022 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». ЖОДНА З ВСТАНОВЛЕНИХ ВАМИ ВИМОГ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ ДЛЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДСТУ EN 50160:2014, А ОТЖЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЯК ТАКІ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПОЛОЖЕННЯМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та вилучити ці вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Вдячні Вам за питання. Всі недоліки взяли до розрахунку. Працюємо над виправленням помилок. Тендерно документацію переробляємо, сьогодні викладемо нову редакцію. Ще раз велике спасибі за увагу.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:01