-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації , системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) об’єкта за адресою: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4, 6-А, 6-Б (адміністративна будівля Держаудитслужби)
Завершена
1 676 801.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 768.01 UAH
мін. крок: 1% або 16 768.01 UAH
Період уточнення:
15.10.2023 16:16 - 23.10.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо відсутності протоколу з переліком змін до ТД
Номер:
5d056141a81d4d98858fea212a27cafc
Дата опублікування:
18.10.2023 09:49
Опис:
Шановний Замовнику, Вами було опубліковано нову тендерну документацію. Проте, відсутній перелік змін до ТД.
Керуючись нормами Особливстей.... це є порушенням проведення процедури закупівлі. І є практика, коли під час проведення перевірки аудитерською службою - встановлювали порушення, а саме відсутність документа з переліком змін. Щоб унеможливити настання негативних наслідків, як для потенційного переможця так і для Замовника, просимо опублікувати перелік змін до ТД.
Дякуємо.
Відповідь:
Оприлюднено перелік змін до тендерної документації
Дата відповіді:
18.10.2023 22:59
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
783343f231b742f6957bdfea477df0c2
Дата опублікування:
16.10.2023 13:40
Опис:
п. 8.11 Додатку 6 до Тендерної документації Замовник вказує Вимогу надати учасникам: «Копія чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України, виданої учаснику або субпідряднику, на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із відповідним класом наслідків або надати інформацію щодо наявності електронної ліцензії із зазначенням відповідного посилання».
Дана вимога є дискримінаційною по відношенні потенційних учасників, які планують прийняти участь у цій закупівлі.
Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року.
Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" та/або копію ліцензії на провадження виду господарської діяльності який є предметом закупівлі.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Як доказ порушеного права учасників, останній до АМКУ подає Декларацію про провадження господарської діяльності, яка видана НЕ Державною архітектурно-будівельною Інспекцією України.
Просимо внести зміни до умов тендерної документації та не обмежувати коло потенційних учасників, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Також просимо, перед розглядом нашого питання – ознайомтеся з практикою АМКУ
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.10.2023 19:08
Відповідь надана
гарантійні листи
Номер:
4d409d03a73e4699a2f49ecbdb94ca39
Дата опублікування:
16.10.2023 12:11
Опис:
Шановний Замовнику, видаліть передбачену Вами незаконну вимогу -гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера Обладнання, в якому зазначено, що виробник (-и) або імпортер (-ри)) або диллер, або представник якого/яких уповноважено виробником, гарантує учаснику поставку Обладнання (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, гучномовці), буде поставлено у строки, необхідні для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі (із обовʼязковим зазначенням ідентифікатору даної закупівлі). Адже, надання таких листів залежить від волі третіх осіб, які мають право їх не надавати , тому , згідно десятки рішень АМКУ, така вимога вже давно визнана незаконною, дискримінаційною та такою, що порушує права Учасників. Тому, просимо видалити таку вимогу. У видадку ігнорування ношої вимоги, ми звернемося до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику, зазначена вимога не несе дискримінаційний характер, оскільки має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними, за для досягнення вчасного, безперешкодного отримання та встановлення протипожежного обладнання переможцем. Замовником не обмежені способи отримання зазначеного обладнання, та передбачене надання аналогічного обладнання.
Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме Статті 22, п 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.10.2023 18:17
Відповідь надана
ліцензія
Номер:
de99cb0cf972498385fe65ab3045cd80
Дата опублікування:
16.10.2023 12:08
Опис:
Ви вимагаєте надання Копії чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України, виданої учаснику або субпідряднику, на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із відповідним класом наслідків або надати інформацію щодо наявності електронної ліцензії із зазначенням відповідного посилання. Просимо зазначити, де в ЛІцензійних вимогах, затверджених Постановою №852, або ДБН, ДСТУ, які регулюють ротипожежні послуги передбачено надання будівельної ліцензії ? Також, просимо Вас ознайомитись з рішеннями АМКУ з подібних питань щодо того, що вимагати таку ліцензію на протипожежні послуги - це дискримінація. Пр цьоому, Ви знову не враували чинне законодавство, адже - у період воєнного стану набувати право на провадження господарської діяльності на підставі безоплатного подання до органів ліцензування декларації про провадження господарської діяльності. У цьому разі отримувати ліцензію не потрібно. 11.05.2022 р. набрала чинності постанова Кабміну «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314» від 03.05.2022 р. № 535. Зміни передбачають, що у період воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення чи скасування право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій).
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.10.2023 19:08
Відповідь надана
Лабораторія
Номер:
9af2f06a4e454927860f0c13c6a3b1b3
Дата опублікування:
16.10.2023 12:03
Опис:
Доброго дня!. Шановний Замовнику, внесіть зміни до тендерної документації, надавши право Учасникам надавати не лише Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання, а й Сертифікат визнання вимірювальних можливостей. Це тотожні документи. Чому Ви передбачаєте лише один із документів, адже це не відповідає чинному законодавству, та робить вашу вимогу такою, що дискримінує та порушує права учасників, які мають аналогічний документ. Дякуємо. Просимо Вас ознайомитись із Законом Про метрологію та метрологічну діяльність.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.10.2023 19:08
Відповідь надана
НЕІСНУЮЧЕ навчання
Номер:
849f1a766328416c9ca123aef21acb1b
Дата опублікування:
16.10.2023 11:59
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог документації зазначено :2.2.3 Учасник повинен надати у складі комерційної пропозиції копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до постанови КМУ № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Вищезазначені документи мають засвідчувати проходження навчання з монтажу, програмування, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі якого базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення за об’єктом Замовника. УТОЧНІТЬ БУДЬ ЛАСКА, ДЕ ЧИННІЙ РЕДАКЦІЇ ПОСТАНОВИ № 852 зазначено, що працівники повинні ОТРИМАТИ документи, що мають засвідчувати проходження навчання з монтажу, програмування, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі якого базуються системи пожежної сигналізації . Витдаліть даний пункт, БО ВІН ВІДСУТНІЙ У ПОСТАНОВІ та є дискримінаційним по відношенню до Учасників, які пройшли навчання та отримали відповідні документи ЗГІДНО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми звернемося до АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учаснику, ви не правильно зрозуміли вимогу, Замовник вимагає надання документу, що учасник вміє працювати з системами на базі яких будуть реалізовані системи пожежної сигналізації , системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на працівників які передбачені постановою КМУ 852. Замовник і не стверджував, що про зазначений сертифікат йдеться у 852 постанові.
Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме Статті 22, п 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.10.2023 18:07
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
c75f77b2441c44e9b93fdb9e01bd6c57
Дата опублікування:
16.10.2023 11:55
Опис:
Шановний Замовнику! Ваша тд містить дискримінаційну вимогу, а саме :Учасником надається у складі пропозиції сертифікат цифрової грамотності на керівника учасника процедури закупівлі/фізичної особи, як учасника закупівлі. Ознайомтесь будь ласка з практикою оскаржень в АМКУ даної вимоги. АМКУ вже давно визнав такий сертифікат ДИСКРИМІНАЦІЄЮ та таким, що не має відношення до предмету закупівлі. Видаліть дану вимогу, в іншому випадку, ми звернемося до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Шановний учасник, зазначений сертифікат не є дискримінацією, оскільки його може отримати кожен громадянин України, приділивши півгодини часу, безкоштовно на державному сайті. Зазначений сертифікат саме на керівника (уповноважену особу) надається за для передбачення протиправних дій учасників, у частині передачі КЕП,УЕП третім особам.
Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме Статті 22, п 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.10.2023 17:52