• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства «Шосткинська дитяча лікарня» Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23

Завершена

46 985 098.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 469 850.98 UAH
Період уточнення: 13.10.2023 18:40 - 21.10.2023 00:00
Відповідь надана

щодо невідповідності строків тендерної пропозиції

Номер: 9b5886f43e16491981791e48e7c590bd
Дата опублікування: 18.10.2023 21:59
Опис: Згідно форми ТП - 90 днів, а згідно ТД - 120 днів. Прошу привести положення ТД у відповідності один до одного.
Відповідь: Дякуємо за запитання. В положення ТД будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:49
Відповідь надана

Щодо надання договірної ціни

Номер: a7a5fd3f16b44f7fbaae6bef222bba52
Дата опублікування: 18.10.2023 21:09
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Підпунктом 4.2 Розділу 6 тендерної документації визначено: «4.2Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме розрахунки за статтями витрат договірної ціни: договірну ціну; пояснювальну записку; локальний кошторис; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (відомість ресурсів); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку; календарний графік робіт». Зазначений пункт не містить інформації про спосіб наданні зазначеної інформації. Просимо Вас надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, яким чином необхідно надати зазначену інформацію.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Переможець надає заначені документи в паперовому вигляді. В положення ТД будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 19.10.2023 12:48
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: dae63351ff814ce3928986bb02fe839f
Дата опублікування: 18.10.2023 21:08
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Абзацом 1 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації визначено: «7.1 Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування, підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту), а саме: » Відповідно до вимог цього абзацу, Учасники мають підтвердити шляхом самостійного декларування відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей, крім абзацу 14 цього пункту. При цьому слід зазначити що пункт 7.1 містить всього 11 абзаців. Прошу надати роз’яснення що Ви маєте на увагу.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вимога в абз. 1 підпункту 7.1. Розділу 3 тендерної документації «7.1 Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування, підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту), а саме…» визначена відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «крім абзацу 14 цього пункту» мається на увазі, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Дата відповіді: 19.10.2023 12:48
Відповідь надана

Щодо довідки НАЗК

Номер: e69363267d1c43f8ab7e7adb4b0bfa9a
Дата опублікування: 18.10.2023 21:08
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Абзацом 2 підпункту 7.2. Розділу 3 тендерної документації визначено: «Замовник не вимагає у Переможця довідку про відсутність/наявність корупційного правопорушення (підпункти 2, 3 пункту 47 Особливостей) у разі формування такої довідки в електронній системі шляхом інтеграції з реєстром корупціонерів, що адмініструється Національним агентством з питань запобігання корупції, що реалізована на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель». Замовник приймає таку довідку як документальне підтвердження відсутності відповідної підстави У разі, якщо Переможець закупівлі не має код РНОКПП або якщо така довідка не зформувалась шляхом інтергації учасник на підтвердження відсутності/наявності підстави визначеної підпунктами 2, 3 пункту 47 Особливостей надає довідку з НАЗК за своїм запитом. Довідка надається не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі». Прошу надати пояснення, необхідно чи ні надати довідку з НАЗК, оскільки наразі ми не маємо інформації чи буде чи не буде формуватися довідка в електронній системі шляхом інтеграції з реєстром корупціонерів, що адмініструється Національним агентством з питань запобігання корупції, що реалізована на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель». А зважаючи не неоднозначність вимоги стає незрозумілим наші дії.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Довідка НАЗК, в електронній системі, формується на Переможця торгів. У разі, якщо Переможець закупівлі не має код РНОКПП або якщо така довідка не зформувалась, Переможець закупівлі надає довідку з НАЗК за своїм запитом.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:47
Відповідь надана

Щодо кошторису та розрахунку вартості робіт

Номер: d19217127f544a2c843b1d2530bda745
Дата опублікування: 18.10.2023 21:07
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації та розуміючи занепокоєність Замовника, в тому числі необхідністю проведення огляду об’єкту, з метою уникнення хибних розрахунків. Зважаючи на це, з метою підготовки учасниками процедур закупівлі, більш чіткої та обґрунтованої вартості послуг, просимо Вас розмістити «Нульовий кошторис» в форматі придатному для програмного комплексу АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник не має можливості розмістити «Нульовий кошторис» в форматі придатному для програмного комплексу АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, так як проектна документація в наявності лише в паперовому вигляді. За умовами проекту договору (Додаток 3 тендерної документації) Замовник зобов’язується передати необхідну для виконання робіт проектну документацію Підряднику.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:47
Відповідь надана

Щодо фінансової спроможності

Номер: 7862c1851c71405baf0c8e94fd862243
Дата опублікування: 18.10.2023 21:07
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Абзацом 2 підпункту 6.1.4. Розділу 3 тендерної документації визначено: «Для документального підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник має надати копію фінансового звіту за 2021 - 2022 роки (згідно норм Державної податкової служби України) у якому учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що визначається в обсязі не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі» Прошу вас надати роз’яснення, вимога щодо наявності обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, що визначається в обсязі не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі, визначається до показників фінансової звітності за 2021 рік, чи за 2022 рік або за сумою показників фінансової звітності за два роки.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Показники фінансової звітності за два роки сумуються.
Дата відповіді: 19.10.2023 12:46
Відповідь надана

Щодо строку виконання робіт

Номер: f73870c24c38491b96469bbce9bf92fc
Дата опублікування: 18.10.2023 21:06
Опис: Шановний Замовник! Моє підприємство має зацікавленість прийняти участь у процедурі закупівлі. Відповідно но пункту 4.4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що строк виконання робіт – з дати укладання договору до 31.12.2023 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Зважаючи на викладене строк виконання робіт за договором майже не обмежений строком. При цьому відповідно до Додатку 2 до проекту Договору «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ», графік виконання робіт обмежений груднем 2023 року. Прошу Ваш надати пояснення щодо строку протягом якого мають бути виконанні роботи або зазначити кінцевий строк виконання робіт або строк протягом якого, з моменту укладання договору мають бути виконані роботи. Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Строк виконання робіт – грудень 2023, договірні зобов’язання сторін визначені в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації)
Дата відповіді: 19.10.2023 12:46