-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт з проектування «Реконструкція колійного розвитку залізничних під’їзних колій № 5, № 12, № 13, № 14 на території ВПК-1 ДП «ІЗМ МТП» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 16 (кадастровий №5110600000:01:031:0360, № 5110600000:01:031:0361)»
Завершена
772 264.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 722.64 UAH
мін. крок: 1% або 7 722.64 UAH
Період уточнення:
13.10.2023 16:07 - 22.10.2023 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні та технічні вимоги
Номер:
578f43c0eb284350bebfdca9cb679e94
Дата опублікування:
17.10.2023 16:37
Опис:
Кваліфікаційні вимоги. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, при цьому Замовник не визначив, яких саме спеціалістів. При цьому, обов’язковою вимогою для Учасника є надання кваліфікаційних сертифікатів на працівників. Для чіткого поняття потрібних працівників, просимо внести відповідні зміни до Додатку 1 тендерної документації та визначити перелік необхідних працівників, які спроможні виконати роботи за предметом закупівлі.
Технічні вимоги. Детально ознайомившись з Технічним завданням та Завданням на проєктування для прорахунку вартості робіт виникло питання щодо визначення вартості витратних матеріалів (рейки, шпали, тощо), оскільки Замовником не визначено саме застосування яких (нові, або старопридатдні), можливо використовувати при подальшому робіт. Тільки при внесені відповідних змін до Технічного завдання (Додаток 3) та Завдання на проєктування (Додаток 3.1) можливо правильно розрахувати вартість проєктних робіт.
Технічні вимоги В Додатку 3.1. Замовник при укладанні залізничних рейок та стрілочних переводів передбачає наявність щебеневого баласту або пісчанно-щебеневого.
Враховуючи геологічні умови виконання робіт за предметом закупівлі є можливість на стадії виконанні проєктних робіт зазначити наявність баластної призми одношарової товщиною 25 см щебню фр. 25-40 у відповідності до ДСТУ Б в2.7-204:2009 «Щебінь із природного каменю для баластного шару залізничної колії, або двошарову 20 см. щебню на піщаній подушці товщиною 20,0.
Також, Завданням на проєктування не передбачено виконання таких видів робіт, які є складовими при виконанні робіт з реконструкції колії та її добудови, а саме:
1) освітлення стрілочних переводів та колій;
2) місце застосування скріплення СКД 65-Б;
3) застосування перехідних рейок;
Для уникнення подальшого коригування проєктних робіт вважаємо за необхідне внесення відвідних змін до тендерної документації
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді:
19.10.2023 11:51