• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2023 14:51 - 18.10.2023 00:00
Відповідь надана

Дисриминаційні умови

Номер: be6ca3960c574434839025192891e986
Дата опублікування: 16.10.2023 09:05
Опис: Шановний замовнику. 1 Згідно додатоку № 3Інформація про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічнівимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015 – 15530000-2Вершкове маслоу складіпропозиціїучасникзобов’язанийнадати : Свідоцтвостосовнопроведенняучасникомпроцедурикалібруваннязасобіввимірювальноїтехніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, щозазначенізасобивідповідаютьвимогам, встановленимпід час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’яучасника не раніше 2023 року акредитованимНаціональним агентством з акредитаціїУкраїни органом, що проводив вищезазначеніроботи. Для підтвердженняакредитаціїзавантажитисканованийоригінал в в кольоровомувиглядіатестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитаціїУкраїни, при цьомуданийатестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннякалібрування. Документиповинні бути надані в повномуобсязі, також в складіпропозиції повинен надаватисьДоговір, укладенийміжучасником та установою, яка проводила відповіднівипробування. Калібруваннязасобіввимірювальноїтехніки проводиться згідно Закону України "Про метрологію та метрологічнудіяльність" та відповідновимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (згідноатестата та галузіакредитації), де відсутнєвзагаліпоняття СВІДОЦТВО про калібрування, а наявнііншізвіти про результатипроведеннякалібрування, тобто про результат калібруванняможесвідчити будь - який документ виданийакредитованоюустановою. Вимоганаданнятількисвідоцтвазвужуєконкуренцію.Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету. 2.Згідно Додатоку № 3Інформація про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічнівимоги до предмета закупівлі Ви вимагаєтенадати Сканованіоригіналиособистихмедичнихкнижок та відповідні ним заповненімедичнікартиоглядуосіб для визначенняспроможностізайматисявідповідним видом діяльності за станом здоров’я (із результатами проходженняобов’язковихмедичнихоглядів) на водія, експедитора, комірника та вантажника, що є працівникамиучасника (за формою, затвердженою Наказом Міністерстваохорониздоров’яУкраїни №150 від 21.02.2013, з обов’язковоювідміткою про проходженнямедичногообстеження, щозавіренапечаткоюмедичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначеноперіодичністьпроходженнямедичнихоглядів, а такожнаявнавідмітка про вчаснепроходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуванихробіт (відповідно до Наказу Міністерстваохорониздоров'яУкраїни 23.07.2002 № 280). Медична карта огляду (форма № 140-5/о заповнюєтьсяпосадовими особами медичноїкомісії закладу охорониздоров’я, якіпроводятьмедичнийогляд. Форма міститьінформацію про пацієнта (працівника),якапідлягаєпідвизначеннялікарськоїтаємниці. На основімедичноїкартиоглядуоформлюєтьсямедична книжка працівника, де заноситься інформація про висновокголовимедичноїкомісіїщодоспроможностіобстежуваної особи займатисявідповідним видом діяльності за станом здоров’я. Відповідальність за достовірністьданих в медичних книжках б неселікувальний заклад. Працівникипідприємства не надаютьзгоди на розголошення стану іхздоров’я , про щоотриманізвернення до керівникапідприємства, щообмежує участь в данійзакупівлі та звужуєконкуренцію. Вимоганадатизаповненімедичнікартипрацівників в тендернійдокументаціі, а самерозголоситидані стану здоров’ясуперечить ст. 40 Закону України "ОсновизаконодавстваУкраїни про охоронуздоров’я про «лікарськутаємницю». Конвенціїпроправалюдинивбіомедицині (Convention on Human Rights and Biomedicine. DIR/JUR (96), 14, Strasbourg 1996) відомості про стан здоров’ялюдинивизнаєскладовою права на повагу до приватного життя (ст. 10) та охороняєтьсятакожположеннямиЄвропейськоїконвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 8). Правила розпорядженняданими, якістановлятьлікарськутаємницю, та інформацією для пацієнтатакожзадекларовані на міжнародномурівні, зокрема у: • ЖеневськійдеклараціїВсесвітньоїмедичноїасамблеї, прийнятій на 2¬ій ГенеральнійАсамблеїВсесвітньоїмедичноїасоціації (вересень 1948 року); • Міжнародномукодексімедичноїетики, прийнятому 3¬ю Генеральною асамблеєюВсесвітньоїмедичноїасоціації (жовтень 1949 року); • Положенні про захист прав та конфіденційностіпацієнта, прийнятому 45¬ю Всесвітньоюмедичноюасамблеєю (жовтень 1993 року); • Положенні та поглядахВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації про права і юридичнийзахистпсихічнохворих, прийнятих Генеральною асамблеєюВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації на VIII Всесвітньомуконгресіізпсихіатрії (жовтень 1989 року); • ГавайськійдеклараціїВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації, схваленій Генеральною асамблеєюВсесвітньоїпсихіатричноїасоціації (липень 1983 року); • Резолюції 46/119 «Захистосіб з психічнимизахворюваннями та поліпшенняпсихіатричноїдопомоги», прийнятій Генеральною асамблеєю ООН (лютий 1992 року); • Рекомендаціях 818 (1977) щодоситуації з психічнимизахворюваннями, прийнятихПарламентськоюасамблеєю Ради Європи (жовтень 1977 року); • РекомендаціяхКомітетуміністрів державами ¬учасницямстосовно правового захистуосіб, якістраждають на психічнізахворювання та примусовоутримуються як пацієнти (лютий 1983 року). Просимо усунутиданувимогу, абозалишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітетуУкраїни 3. Учасникиповиннігарантувати, щопотужності для зберігання та транспортуваннязнаходяться в належномусанітарномустані та учасникомвиконуютьсяпроцедури для безпеки та підтриманняякостіпродукції, а самедезінфекція. Додатково в підтвердженнягарантованогонадатисканованіоригіналиекспертнихвисновків контролю якостідезінфекції за бактеріологічнимипоказниками. Експертнівисновкиповинні бути виданіакредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньоїпроведеноїдезінфекції, іДодатковоучасникнадаєсканованийоригіналатестату про акредитаціюлабораторії, при цьомуданийатестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннязазначеним органом відповіднихдосліджень. Документиповинні бути надані в повномуобсязі. Дана вимогазобов’язуєучасниківнадати, експертнівисновки за результатами останньоїпроведеноїдезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимогцієїтендерноїдокументації Тобтоекспертнівисновкиповинні бути датованівереснем 2023 р. (останньоїпроведеноїдезінфекції), виконатиданувимогунеможливо, якщо у Учасника не підготовленіданідокументизаздалегідь. 4.Свідоцтвостосовнопроведенняучасникомпроцедурикалібруваннязасобувимірювальноїтехніки (термометру цифрового у спеціалізованомутранспорті) з метою підтвердження, щозазначенийзасібвідповідаєвимогам, встановленимпід час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’яучасника не раніше 2023 року акредитованимНаціональним агентством з акредитаціїУкраїни органом, що проводив вищезазначеніроботи. Для підтвердженняакредитаціїзавантажитисканованийоригінал в кольоровомувиглядіатестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитаціїУкраїни, при цьомуданийатестатмаєсвідчити про можливістьпроведеннякалібрування. Документиповинні бути надані в повномуобсязі, також в складіпропозиції повинен надаватисьДоговір, укладенийміжучасником та установою, яка проводила відповіднівипробування. Тобто учасник має надати свідоцтво про калібрування термометра цифрового у спеціалізованому автотранспорті, обов’язкова наявність ,якого не передбачена жодним нормативним актом. І як показує моніторинг закупівельм.Полтави та Полтавської області , дана умова наявна в тендерних документаціях, де в результаті на аукціон виходить тільки один учасник( присутність певного ТОВАРИСТВА). Маємонадію, щоцетехнічнапомилка, а не штучно створеніумови для перемоги вже зазделегіть обраного постачальника. Просимо видалитиданівимогу, і створитирівніумови для всіхучасників.
Відповідь: 1. Щодо питання про свідоцтво про калібрування(термометр(и) та гігрометр(и)): УсіУчасники знаходяться у рівних умовах, але у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Відповідно, якщо Учасник має інший, ніж «Свідоцтво», документ про калібрування, він може надати його у складі пропозиції та надати пояснення щодо аналогічностіданого документу. 2. Щодо питання про медичні карти огляду: Відповідно до ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» надано визначення лікарської таємниці, але заборона розголошення лежить на відповідному лікареві або медичному працівнику. Водночас, дане обмеження не стосується працівників, які добровільно розкривають дану інформацію роботодавцю. Якщо працівники Учасника не дають згоди на розголошення стану їх здоров’я, у Замовника виникають сумніви щодо можливості безпечного постачання продукції. У випадку наявності у працівників Учасника, які будуть постачати товар,захворювань які можуть передаватися контактним шляхом або у інший спосіб, контакт зтакими особами є небезпечним не тільки для медичних працівників, а особливодля пацієнтів, в т.ч. важкохворих, оскільки сукупність різних захворювань може призвести до ускладнень лікування чи більш тяжких наслідків. Замовник не може допустити таких осіб до надання послуг. Дана вимога не є дискримінацією, а захистом пацієнтів та медичних працівників на охорону їх здоров’я. Замовник є відповідальним перед пацієнтами, медичними працівниками, іншими учасниками процесу. Дана картка огляду передбачена законодавством, її форма затверджена уповноваженим органом, а тому усі Учасники знаходяться у рівних умовах. 3. Щодо питання про експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції: Дана вимогазобов’язуєучасників надати експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції, по якій проводився контроль якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Тобтоекспертнівисновкиконтролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками можуть бути датовані серпнем/липнем/чи іншим місяцем, у якому проводилися дослідження якості дезінфекції. 4. Щодо питання про свідоцтво про калібрування термометра цифрового у спеціалізованому автотранспорті: Предметом закупівлі є товар, що повинен транспортуватися з дотриманням температурного (холодового) режиму. Відповідно, для перевірки дотримання температурного режиму в транспортному засобі повинно бути встановлене холодильне обладнання.Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Найпоширенішим обладнанням для перевірки температурного режиму в транспортному засобі є термометр цифровий, тому Замовник його і зазначає в Тендерній документації. Згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обладнання має бути каліброваним відповідно до законодавства. Вимога надати свідоцтво про калібрування термометра цифрового у спеціалізованому автотранспорті не є дискримінацією, а захистом пацієнтів та медичних працівників від постачання неякісної продукції, оскільки дотримання температурного режиму є гарантією збереження якісних властивостей товару.
Дата відповіді: 18.10.2023 10:45