• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Кабель АВБбШв, кабель АСБ, кабель АПвЭгПу, кабель КВВГ, кабель ОКТ, кабель ОКЛ, провід СІП, провід АПВ, провід ПВС, провід АПБ, провід ПЕТВ)

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.

Завершена

61 594 434.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 615 944.34 UAH
Період уточнення: 12.10.2023 17:01 - 21.10.2023 00:00
Відповідь надана

Про сертифікат на лабораторію

Номер: 99c1b642c0a34c208691f799f3a3783e
Дата опублікування: 16.10.2023 17:38
Опис: Доброго дня. Плануємо прийняти участь у закупівлі. Питання про надання атестатного сертифікату на лабораторію що проводили випробування. По одному із видів продукції, а саме АПБ немає такого сертифікату, так як Виробник зосередив зусилля на реальне виробництво, та не займався атестуванням. На діючий момент тільки цей виробник може проводити випробування та виробити заявлені обсяги продукції. Просимо як альтернативу сертифікату надати гарантій лист в якому будуть підтверджені результати іспитів та якісні показники.
Відповідь: Повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.10.2023 21:43
Відповідь надана

Питання щодоо коду ДК

Номер: 7d71351c37924130a08ddf277bb47356
Дата опублікування: 16.10.2023 17:24
Опис: Добрий день!Замовника вказаний наступний код ДК 31320000-5«Електророзподільні кабелі (Електророзподільні кабелі в асортименті)» , що є критичною помилкою, що призведе до перевірок контролюючими органами позиції кабель ОКТ, кабель ОКЛ підпадають під наступну класифікацію КОД ДК 021:2015:32560000-6: Оптоволоконні матеріали або Код ДК 021:2015: 44320000-9 Кабелі та супутня продукція., але аж ніяк не під кодом ДК 31320000-5. У звязку із зазначеним, просимо або внести зміни щодо виділення вказаних позицій, або скасування закупівлі у зв’язку із неможливістю виправити помилки після оголошення торгів.
Відповідь: На Ваше питання (вимогу) повідомляємо наступне - відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). Відтак, Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказають перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). Цифра (XXXX0000-Y) при визначенні за показником четвертої цифри цього словника розміщується 5-8 цифрами коду. У разі якщо цифра (XXXX0000-Y) стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас. Таким чином, клас 31320000-5: Електророзподільні кабелі, відповідає групі 31300000-9 Ізольовані дроти та кабелі, що в свою чергу повністю відповідає предмету даної закупівлі. Також, проаналізувавши закупівлі кабелів ОТК та ОКЛ на електронному майданчику Prozzoro від різних Замовників за 2022-2023рр. та керуючись приписами Порядку визначення предмета закупівлі (Порядок №708) та ЕСЗ Товариство, враховуючи свою потребу у придбанні кабельно-проводникової продукції (всього 50 позицій) для виконання всіх видів ремонтів для підготовки до проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024, аварійно — відновлювальних робіт, комплектації аварійного запасу та у зв’язку з її відсутністю на складах Товариства вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі за показниками четвертої-восьмої цифр та спільного знаку Єдиного закупівельного виходячи ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі та оголосити закупівлю 1 лотом в рамках оголошених відкритих торгів з особливостями (тобто повної процедури закупівлі). Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги, оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.
Дата відповіді: 19.10.2023 21:43
Відповідь надана

Внесення змін у предмет закупівлі

Номер: d79ccb10a0ef4481badcf4e408327865
Дата опублікування: 16.10.2023 17:23
Опис: Добрий день!Під час оголошення закупівлі «Електророзподільні кабелі (Електророзподільні кабелі в асортименті)» Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: в Додатку 5 тендерної документації вказаний перелік продукції, яка об’єднана в один загальний предмет закупівлі. Згідно вказаного переліку до предмета закупівлі включена 21 позиція кабельно-провідникової продукції об’єднаних в один ЛОТ. Деякі позиції виготовляються лише одним виробником. Позиція кабель кабель АСБ, кабель АпвЭгПу,кабель ОКТ, кабель ОКЛ, провід АПБ, провід ПЕТВ виготовляється тільки 1 виробником на території України. Враховуючи вищезазначене просимо виділити дані позиції в окремий ЛОТ. Дані зміни зможуть забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Документація Замовника порушує вимоги статті 28 Закону Про публічні закупівлі та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме- відкритість та прозорість на на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Відповідь: На Ваше питання (вимогу) повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на Уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. Товариство, враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі. Враховуючи, що предмет закупівлі має одну групу призначення та джерело фінансування, Товариство зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту, тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції. Враховуючи зазначене Товариство визнало за недоцільне виділити дану продукцію в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком. Також звертаю Вашу увагу, щодо інформації, наданої Вами, що деякі позиції виготовляються лише одним виробником на території України, яка не є дійсною. Виробництвом кабелю АпвЭгПу займаються всі великі виробники кабельно-проводникової продукції України, щонайменше це ПАТ «Одескабель» (м. Одеса), ПАТ «Завод Південкабель» (м. Харків), ТОВ «КРОК ГТ» (м. Запоріжжя). Кабель ОКТ та ОКЛ виробляється ПАТ «Одескабель» (м. Одеса) та ПАТ «Завод Південкабель» (м. Харків), також в Україні є дилери ТМ FinMark, які також пропонують аналогічний кабель. Провід АПБ виробляє ТОВ «Техпровід» (м. Запоріжжя) та ПрАТ «Запорізький кабельний завод» (м. Запоріжжя). Провід ПЕТВ виробляє ТОВ «ВП Акватон» (м. Рівне) та ТзДв «ГАЛ-КАТ» (м. Львів). Кабель АСБ можуть запропонувати ПАТ «Завод Південкабель» (м. Харків) та є продукція від дилерів Укркабель. Всі вказані учасником позиції мають щонайменше декількох виробників, що в жодному разі не порушує законодавство та не є дискримінацією». Також наголошуємо, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги, оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.»
Дата відповіді: 19.10.2023 21:42
Відповідь надана

Продовження строку подання

Номер: decd6c19603245328b9ecb2561bdc6da
Дата опублікування: 13.10.2023 17:36
Опис: У зв'язку із великим об'ємом необхідних документів для формування тендерної пропозиції(зокрема великої кількості позицій) та формування повного пакету документів, просимо для коректного ціноутворення продовжити строк прийому пропозицій до 31.10.2023р.включно
Відповідь: «Розглянувши питання повідомляємо, Відповідно до п. 3 7 Розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про публічні закупівлі» Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання вказаної норми Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Особливості) де вказано: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 34 Особливостей: строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Отже, оголосивши закупівлю за Кодом ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Кабель АВБбШв, кабель АСБ, кабель АПвЭгПу, кабель КВВГ, кабель ОКТ, кабель ОКЛ, провід СІП, провід АПВ, провід ПВС, провід АПБ, провід ПЕТВ) – 12 жовтня 2023 року та встановивши кінцевий строк подання тендерної пропозиції 20 жовтня 2023 року о 14:00, Замовником дотримані мінімально визначені законодавством строки подання тендерних пропозицій та не порушено норми законодавства про публічні закупівлі. У зв’язку з терміновою необхідністю у придбанні кабельної продукції для виконання всіх видів ремонтів для підготовки до проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024, аварійно — відновлювальних робіт, комплектації аварійного запасу та у зв’язку з її відсутністю на складах Товариства, Замовник не може продовжити строк подання тендерних пропозицій».
Дата відповіді: 16.10.2023 18:09