• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарба

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Завершена

46 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 241.28 UAH
Період уточнення: 12.10.2023 11:25 - 18.10.2023 13:00
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 37318538a9f04bd4b9fcf19803b370e4
Дата опублікування: 18.10.2023 10:09
Опис: 2.3. Гарантійний строк на товар складає _________ місяців з дня підписання видаткової накладної на цей товар. 2.6. У разі поставки Товару неналежної якості або виявлення недоліків (дефектів, невідповідності), в тому числі товарного вигляду, поставленого Товару упродовж дії гарантійного строку, Постачальник зобов'язується за власний рахунок усунути недоліки (дефекти) або замінити Товар неналежної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання претензії (рекламації) від Покупця. Усі витрати, пов'язані з усуненням недоліків (дефектів) або заміною неякісного Товару, несе Постачальник. У разі заміни Товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни. Для лакофарбової продукції гарантійний термін встановлюється у виді строку (терміну) придатності. Відповідно до ст.677 ЦК України, строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Отже, вказувати у проєкті Договору, що початком обчислення гарантійного терміну (строку (терміну) придатності) є момент поставки продукції Покупцю є юридично невірним. До того ж, будь-які претензії, що стосуються товарного вигляду продукції можуть пред'являтися лише при прийомі-передачі товару до моменту підписання уповноваженими особами сторін видаткових накладних. Пропонуємо п.2.3. та п.2.6. викласти у наступній редакції відповідно до ст.677 ЦК України та Додатку №4 тендерної документації: 2.3. Гарантійний строк (строк (терміну) придатності) на товар складає _________ місяців з моменту виготовлення Товару. Строк (термін) придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 80% від загального строку (терміну) придатності. 2.6. У разі поставки Товару неналежної якості або виявлення недоліків (дефектів, невідповідності), поставленого Товару упродовж дії гарантійного строку (строку (терміну) придатності), Постачальник зобов'язується за власний рахунок усунути недоліки (дефекти) або замінити Товар неналежної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання претензії (рекламації) від Покупця. Усі витрати, пов'язані з усуненням недоліків (дефектів) або заміною неякісного Товару, несе Постачальник. У разі заміни Товару гарантійний строк (строк (терміну) придатності) обчислюється з моменту виготовлення Товару. У разі дефектів (недоліків) у числі товарного вигляду пред'являються до моменту підписання уповноваженими особами Сторін видаткових накладних. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. Гарантійний строк на товар дає виробник товару. Але недоліки, які зіпсували якість товару, можуть бути наприклад слідством неправильного зберігання товару на складі у Продавця. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п.2.3 та п.2.6 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 14:44
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 674749e237964e57bd2f911868d0499d
Дата опублікування: 17.10.2023 16:44
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктомнадати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику. За результатами торгів і відповідно пропозиції Учасника між Замовником і Учасником укладається Договір про закупівлю відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що товар купується для поточної господарської діяльності нашого закладу. Тому всі питання стосовно умов договору будуть регулюватися вказаними кодексами.
Дата відповіді: 18.10.2023 15:07
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 9fd42c21cfb247e6b57b45833b063d4b
Дата опублікування: 17.10.2023 16:43
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.5.5. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих дні з дати одержання відповідної заявки Покупця. П.5.5. Покупець визначає строк поставки товару не пізніше 3 (трьох) робочих дні з дати одержання відповідної заявки Покупця. У розділі «Технічні, якісні та інші характеристики товару» зазначає наступне: «Доставка товару здійснюється замовнику на склад за адресою: м.Запоріжжя, вул. Сєдова, 6 з 8-00 до 14-00 години згідно замовлення, яке передається Постачальнику за три робочих дні до поставки. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається замовником на електронну адресу Постачальника з відповідною інформацією». З огляду на обмеження у строках та часі поставки у Постачальника можуть виникнути логістичні проблеми з поставкою товару. Наприклад, більшість постачальників лакофарбової продукції планують оптимально маршрути доставки продукції для якісного надання послуг. До того ж Замовник не урівняв Сторони щодо виконання основних зобов'язань, а саме: для оплати поставленого товару – 30 календарних днів, для поставки товару – 3 робочі дні, що є порушенням принципу рівності сторін (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо доповнити п.5.5 проєкту Договору та умови тендерної документації розумним строком для поставки товару. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. Приймаючи рішення про участь у закупівлі, учасник повинен передбачати термін заявки, строк постачання товару і мати товар на складі у наявності. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 5.5 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 14:36
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: 1f2441f5d745469a8492c7a805381517
Дата опублікування: 17.10.2023 16:42
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.8.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов'язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), пов'язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, може надати іншій Стороні документ компетентних державних органів, який посвідчує наявність форс-мажорних обставин, пов'язаних з військовою агресією російської федерації проти України. У разі, якщо форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) пов'язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, надання документа, виданого Торгово-промисловою палатою України, не вимагається для підтвердження наявності форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документи, зазначені у цьому пункті, Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій Стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може посвідчувати настання обставин непереборної сили. Відповідно до ч. 1 ст. 14-1 ЗУ «Про торгово-промислову палату в Україні» ТПП України та уповноважені нею регіональні ТПП. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, а можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція міститься у Постанові ВС від 21.11.2022 р. по справі №904/2364/22. До того ж оформлення сертифікату Торгово-промислової палати України не є безкоштовним. Вартість сертифікату – від 5 тис. грн і вище. З огляду на те, що ціна договору є невеликою, для Сторін оформлення сертифікату буде економічно невигідним. Пропонуємо п.8.3. викласти у наступній редакції: 8.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов'язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) або іншим компетентним органом. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), пов'язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, може надати іншій Стороні документ компетентних державних органів, який посвідчує наявність форс-мажорних обставин, пов'язаних з військовою агресією російської федерації проти України. У разі, якщо форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) пов'язані з військовою агресією російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану, надання документа, виданого Торгово-промисловою палатою України, не вимагається для підтвердження наявності форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документи, зазначені у цьому пункті, Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій Стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. Засвідчення форс-мажорних обставин за зверненнями суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб, віднесено до повноважень Торгово-промислової палати України (абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону № 671/97). У разі укладання договору після введення, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", воєнного стану не звільняє сторони від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, оскільки під час укладання договору було відомо про воєнний стан і, відповідно, сторони взяли на себе ризики належного виконання умов договору і такі обставини вже не можуть вважатися форс-мажором.Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 8.3 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 15:04
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: e3e4998a8fad43d5a4ca9eb57189dc55
Дата опублікування: 17.10.2023 16:40
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 14-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі шляхом направлення офіційного листа на офіційну електронну адресу (або електронну адресу, зазначену в договорі). Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 14 днів не є реальним, оскільки процес засвідчення форс-мажорних обставин може тривати місяцями. Пропонуємо збільшити строк повідомлення про виникнення форс-мажорних обставин та викласти п.8.3. у наступній редакції: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 30-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі шляхом направлення офіційного листа на офіційну електронну адресу (або електронну адресу, зазначену в договорі). Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно п.8.2 проєкту договору сторони мають рівні права і знаходяться в рівних обставинах. Процес засвідчення обставин непереборної сили триває до 7 робочих днів. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 8.2 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 14:31
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: bc287fef8d944c23b434f69db896b3fa
Дата опублікування: 17.10.2023 16:38
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.10.4. Строк дії Санкції визначає Покупець, але він не буде перевищувати 3 (трьох) років з моменту початку її застосування. Покупець повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Постачальника, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника, передбачену в Договорі. Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція), що будуть відправлені Покупцем на адресу Постачальника, вказану у Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Покупця про зміну свого місцезнаходження (з доказами про отримання Покупцем такого повідомлення). Уся кореспонденція, що направляється Покупцем, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів з моменту її відправки Покупцем на адресу Постачальника, зазначену в Договорі. З редакції п.10.4. порядок направлення кореспонденції є нерівним для сторін, що порушує принцип рівності сторін відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо за необхідне урівняти сторони у порядку направлення кореспонденції та зробити його однаковим для кожної сторони та пропонуємо наступну редакцію п.10.4.: 10.4. Строк дії Санкції визначає Покупець, але він не буде перевищувати 3 (трьох) років з моменту початку її застосування. Покупець повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Постачальника, з подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника, передбачену в Договорі. Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція та ін.), що будуть відправлені Сторонами на адреси, що вказані у цьому договорі про закупівлю, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Сторони письмово не повідомить одна одну про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання такого повідомлення). Уся кореспонденція, що направляється Сторонами, вважається отриманою Стороною з моменту отримання, а у випадках відмови від отримання Стороною – з моменту відмови. Електроні адреси Сторін офіційного листування: зі сторони Постачальника: ______________________; зі сторони Покупця:_____________________________. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. У Статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені принципи, які стосуються недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель. Вони не регулюють відносини між Замовником і Учасником. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 10.4 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 12:38
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: b734143e1d1a42bca12e878f9da2c261
Дата опублікування: 17.10.2023 16:36
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! У п.7.4. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов'язується здійснити оплату за Товар згідно з пунктом 4.3. Сторони погодились, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, судового збору, інших санкцій тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов'язань за цим Договором. Відповідно до ч.1 ст.230 ГК України, штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Отже, у розумінні ст.230 ГК України штрафними санкціями є неустойка, штраф, пеня. Стягнення та судовий збір не є штрафними санкціями за своєю природою, а отже внесення їх до зазначеного переліку є юридично невірним. Наприклад, у разі якщо з вини Покупця було допущено не реєстрацію/ не своєчасну реєстрацію видаткових накладних, тощо і саме з ними Покупця сталася затримка оплати, то це жодним чином не звільняє Покупця від відповідальності за несвоєчасне виконання основного зобов'язання за договором. Пропонуємо викласти п.7.4. проєкту договору у наступній редакції або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.4. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов'язується здійснити оплату за Товар згідно з пунктом 4.3. Сторони погодились, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, інших санкцій тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов'язань за цим Договором, крім випадків, коли дії або бездіяльність Покупця призвела до затримки бюджетного фінансування. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник. Бюджетне фінансування не залежить від нереєстрації або несвоєчасній реєстрації Покупцем видаткових накладних. Тому Замовник вважає недоцільним вносити зміни в п. 7.4 проєкту договору.
Дата відповіді: 18.10.2023 12:27
Відповідь надана

Щодо проєкту договору

Номер: c24f66a4e84a41a5a3311bcf4f4e8226
Дата опублікування: 17.10.2023 16:34
Опис: Добрий вечір, Шановний Замовник! Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування.
Відповідь: Шановний Учаснику. В річному плані до цієї закупівлі згідно ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» вказане джерело фінансування і сума виділена для закупівлі, яка відповідає плановій сумі закупівлі. Оскільки вимогами Закону не передбачено підтвердження наявності фінансування для оплати товару, тому таке підтвердження і не надається
Дата відповіді: 18.10.2023 09:31