-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Завершена
661 506.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 307.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 307.53 UAH
Період уточнення:
11.10.2023 22:39 - 16.10.2023 00:00
Відповідь надана
Відповідь НАЗК
Номер:
1b9baa1bb1624c96adefd383f6ba0c1b
Дата опублікування:
12.10.2023 11:56
Опис:
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО
З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
бульв. Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103, тел. (044) 200 08 27,
тел. контакт-центру (044) 200 06 94, тел. повідомлень про корупцію (044) 200 06 91,
офіційний вебсайт: nazk.gov.ua, e-mail: info@nazk.gov.ua, код ЄДРПОУ 40381452
На № ___________ від _______
ТОВ «Безпека-2022»
mailbezpeka2022@gmail.com
За результатами розгляду ваших листів стосовно внесення компаній
«Hikvision» та «Dahua Technology» до переліку міжнародних спонсорів війни
повідомляємо.
Національне агентство з питань запобігання корупції як державний орган
залучене до роботи Міжвідомчої робочої групи з питань реалізації державної
санкційної політики, утвореної Кабінетом Міністрів України1
, Міжвідомчої
робочої групи з питань притягнення до відповідальності винних у агресії щодо
України осіб, розшуку, арешту та подальшої конфіскації або примусового
вилучення їхніх активів, а також об’єктів права власності Російської Федерації
та її резидентів у дохід України (Task Force UA)2
, утвореної Генеральним
прокурором, а також Міжнародної робочої групи з питань санкційної політики
проти Російської Федерації (група Єрмака-Макфола)3
, утвореної за ініціативи
Президента України Володимира Зеленського.
Зокрема, у розділі Х «Документ робочої групи №11. План дій 2.0. Посилення
санкцій проти Російської Федерації»4
від 24.04.2023, опублікованому на
офіційному вебсайті Президента України, зазначено: «Міжнародна робоча група
з питань російських санкцій закликає компанії, які є власниками або мають штабквартири в країнах, що підпадають під санкції, вивести активи з Росії, щоб їхні
бізнес-операції та податкові платежі не підтримували російську війну в Україні.
1 Постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.2022 № 967
2 Наказ Генерального прокурора від 06.03.2022 № 47 (зі змінами)
3 https://www.president.gov.ua/news/mizhnarodna-ekspertna-grupa-yermaka-makfola-prezentuye-napra-74425
4 https://www.president.gov.ua/storage/j-files-storage/01/18/45/2d4f21ff61cbc141bc06b514c95f42ec_1682403872.pdf
Національне агентство з питань запобігання корупції
Підписувач Загребельська Агія Аббасівна
Сертифікат 3FAA9288358EC003040000003CBE3500014DB000
Дата підписання 09.10.2023
№29-05/23068-23 від 09.10.2023
2
Ми особливо рекомендуємо іноземним компаніям скоротити масштаби
діяльності та ініціювати ліквідацію російських дочірніх компаній.».
Відповідно до положень ст.ст. 13-1, 61, 63 Закону України «Про запобігання
корупції» Національне агентство є органом, відповідальним за систему
комплаєнсу у приватному секторі (комплексу правил, стандартів і процедур
щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичних осіб).
З урахуванням викладеного Національне агентство публікує перелік
міжнародних спонсорів війни. Внесення Національним агентством компаній до
зазначеного переліку не є застосуванням санкцій або інших обмежувальних
заходів у порядку, визначеному Законом України «Про санкції».
Разом з тим фізичні та юридичні особи, в тому числі замовники, у розумінні
Закону України «Про публічні закупівлі» можуть прийняти власне індивідуальне
рішення щодо відмови від продукції компанії, включеної до вказаного переліку.
З огляду на рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2023
№13037-р/пк - пз5
, кожен замовник, оголошуючи тендер, вправі самостійно
визначати умови участі у ньому, зокрема не надавати пропозицій щодо поставки
товару виробників, зазначених у переліку міжнародних спонсорів війни.
Антимонопольний комітет України зазначив, що встановлення таких умов не є
дискримінаційним.
Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до п.2 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 2
Закону України «Про заборону пропаганди російського нацистського
тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації як державитерориста проти України, символіки воєнного вторгнення російського
нацистського тоталітарного режиму в Україну» Російська Федерація визначена
державою-терористом, а її митні та податкові органи віднесені до категорії
органів держави-терориста.
Таким чином, компанії, внесені до переліку міжнародних спонсорів війни
(в особі їх російських представництв), під час здійснення господарської
діяльності на території Росії та сплати податків до її бюджету забезпечують
державний та приватний сектори товарами і послугами критичного призначення,
а також поповнюють бюджет держави-терориста, тим самим фінансуючи війну.
Заступник керівника апарату Агія ЗАГРЕБЕЛЬСЬКА
Відповідь:
Шановний учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (із змінами, далі ― Особливості) та пункту 1 розділ ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації замовник надає наступне роз’яснення на Ваше звернення:
Абзац 7 пункту 5 розділ І «Загальні положення» тендерної документації містить вимогу, встановлену замовником, яка передбачає, що при поданні тендерної пропозиції учасники повинні врахувати інформацію з реєстру міжнародних спонсорів війни, опублікованому на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/. У випадку неврахування учасниками під час подання тендерної пропозиції вимоги тендерної документації, визначеної цим абзацом, зокрема наявна невідповідність учасника чи товару тощо, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також Додаток 1 до тендерної документації містить інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, вимоги до предмета закупівлі.
Згідно вимог до предмета закупівлі послуги зі встановлення системи відеоспостереження включають в себе монтаж та налагодження системи відеоспостереження з використанням обладнання та матеріалів*, необхідних для монтажу системи відеоспостереження. Нижче замовником визначено перелік такого/таких обладнання та матеріалів. Водночас технічна специфікація містить таку вимогу: «* Звертаємо увагу на перелік міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/, та вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку.».
Дата відповіді:
13.10.2023 20:57
Відповідь надана
Розгляд аналогічних товарів
Номер:
0e03c1631a21473288c30dd8c99712b0
Дата опублікування:
12.10.2023 11:54
Опис:
Шановний замовнику. просимо Вас надати відповідь стасовано розгляду аналогічного товару ( системи відеоспостереження на основі торгових марок Дахуа та Хиквижен. В нас є відповідь від НАЗК. стасовно даних марок. Відповід НАЗК у вложенні
Відповідь:
Шановний учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (із змінами, далі ― Особливості) та пункту 1 розділ ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації замовник надає наступне роз’яснення на Ваше звернення:
Абзац 7 пункту 5 розділ І «Загальні положення» тендерної документації містить вимогу, встановлену замовником, яка передбачає, що при поданні тендерної пропозиції учасники повинні врахувати інформацію з реєстру міжнародних спонсорів війни, опублікованому на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/. У випадку неврахування учасниками під час подання тендерної пропозиції вимоги тендерної документації, визначеної цим абзацом, зокрема наявна невідповідність учасника чи товару тощо, тендерна пропозиція такого учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також Додаток 1 до тендерної документації містить інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, вимоги до предмета закупівлі.
Згідно вимог до предмета закупівлі послуги зі встановлення системи відеоспостереження включають в себе монтаж та налагодження системи відеоспостереження з використанням обладнання та матеріалів*, необхідних для монтажу системи відеоспостереження. Нижче замовником визначено перелік такого/таких обладнання та матеріалів. Водночас технічна специфікація містить таку вимогу: «* Звертаємо увагу на перелік міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/, та вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку.».
Дата відповіді:
13.10.2023 20:57