-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фізична охорона об'єктів охорони
Фізична охорона об'єктів охорони Сумського міського центру зайнятості
Завершена
146 568.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 732.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 732.84 UAH
Період уточнення:
05.04.2018 10:23 - 11.04.2018 09:00
Відповідь надана
Про вилучення незаконниз вимог
Номер:
306a1f0306ee4aada1b53efc7cd8eabe
Дата опублікування:
06.04.2018 16:08
Опис:
В оголошенні про проведення допорогової закупівлі замовник чітко зазначає конкретну назву предмета закупівлі- фізична охорона обєкту.Про це також всі бажаючі можуть прочитати (побачити) на всіх майданчиках системи ПРОЗОРО - ФІЗИЧНА ОХОРОНА ОБЄКТІВ ОХОРОНИ.Видами охоронних послуг згідно ЗУ "Про охоронну діяльність" є охорона майна громадян, майна юридичних осіб та охорона фізичних осіб.Яким чином здійснювати фізичну охорону обєкту вирішує сам субєкт охоронної діяльності. Це його право, яке передбачене ст. 9 Закону. Саме субєкт охоронної діяльності має право (а не зобовязаний) для забезпечення своєї діяльності придбавати, зберігати та використовувати спеціальні засоби, для забезпечення радіозвязку використовувати в установленому порядку радіочастоти, використовувати службових собак, технічні засоби охоронного призначення, транспорт реагування, мати пункт централізованого спостереження.Саме самим субєктом охоронної діяльності вирішується як забезпечити свою охоронну діяльність, в тому числі замість фізичної охорони майна встановити охоронну сигналізацію з виведенням її на пункт централізованого спостереження, використання технічних засобів охорони, транспорту реагування чи службових собак. Предмет закупівлі - фізична охорона, а тому всі інші вимоги є незаконними, так як вони не входять до істотних умов договору і не можуть входити до договору про фізичну охорону. Зазначення таких умов в тендерній документації - це протягування своїх виконавців і відсіювання інших. Охорону забезпечує учасник, який несе повну матеріальну відповідальність за надання послуги. За наявність пульта, транспорту чи собаки необхідно доплачувати. А якщо учасник буде використовувати їх на безоплатній основі, то це не може бути підставою для дискваліфікації такого учасника. Адже цей учасник може в разі потреби укласти договір з субєктом охоронної діяльності, який має і пульт спостереження, і транспорт реагування і собак впридачу. А тому всі ці вимоги бажано вилучити з документації закупівлі, бо вони є дискримінаційними по відношенню до учасників та не відповідають ні чинному законодавству, ні умовам договору, який повторюсь є фізична охорона.Яким чином її забезпечити вирішує учасник. Отже необхідно привести документацію у відповідність з предметом закупівлі та чинним законодавством. В іншому випадку будемо звертатись до АМК
Відповідь:
Щодо вилучення незаконних вимог.
Предмет закупівлі у даній процедурі визначався відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, та, враховуючи, що кошторисом видатків на 2018 рік Замовнику затверджені кошти по КЕКВ 2240.10 за напрямком «Фізична охорона об’єктів (охорона приміщень працівниками охоронних служб)». Для оплати послуг охорони з використанням технічних засобів видатки на 2018 рік Замовнику не затверджувались, тому здійснення такої закупівлі буде порушенням вимог чинного законодавства з боку Замовника
Крім того, Замовнику Законом України «Про публічні закупівлі» надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Встановлення у документації кваліфікаційних критеріїв та підтверджуючих документів відповідає Закону.
Учасник, в свою чергу, для участі в процедурі має право подати на розгляд Замовника власну пропозицію та документи на виконання кваліфікаційних вимог Замовника. Будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу. Невикористання учасником у повній мірі переваг та можливостей, що надані нормативно-правовими актами з питань охоронної діяльності, не є його дискримінацією перед іншими учасниками, які користуються такими можливостями.
Відтак, вимоги Замовника, зазначені у документації допорогової закупівлі є обґрунтованими, відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
11.04.2018 08:55
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства про закупівлю
Номер:
283b093ffc7b407699553e2b0b3d70b9
Дата опублікування:
06.04.2018 15:15
Опис:
Замовником оприлюднена тендерна документація на проведення допорогової закупівлі. Але, загальна сума закупівлі з 01.01.2018 року перевищує 200000 грн.
Установа до 30.04.2018 року охороняється згідно додаткової угоди за 2017 рік або тимчасової угоди до 30.04.2018 року. Але, в цілому сума за тими угодами і сума закупівлі разом перевищує допорогові закупівлі. В даному випадку необхідно оголосити відкриті торги для двох і більше учасників, а не під одного.
Закон такі маніпуляції забороняє. Зверніть увагу на ст. 2 пункт 7, де зазначено, що Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Не зрозуміло чому строк дії договору до 13.11.2018 року. Це знову ж таки для зменшення суми закупівлі, щоб уникнути відкритих торгів?Чи може ми не розуміємо чогось. Надайте обгрунтовану відповідь, щоб в учасників не було підстав знову оскаржувати закупівлю.
Відповідь:
За результатами розгляду питання щодо вартісних меж закупівлі послуг з фізичної охорони повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про зайнятість населення» Замовник фінансується за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. При цьому основним документом, який підтверджує повноваження Замовника щодо отримання асигнувань та здійснення видатків є кошторис видатків на відповідний бюджетний рік.
Під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг Замовник керується вартісними межами, визначеними ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом бюджетного періоду, що становить один календарний рік (з 01 січня по 31 грудня). При цьому, кошти використовуються Замовником лише в межах затвердженого Сумським обласним центром зайнятості кошторису видатків.
Так, Замовником на початку року здійснювалась закупівля послуг з фізичної охорони відповідно до тимчасового кошторису видатків на 1 квартал 2018 року. Після затвердження та доведення кошторису видатків на 2018 рік Замовником оголошена допорогова процедура закупівлі без урахування обсягу закупівлі, здійсненої відповідно до тимчасового кошторису, керуючись вартісними межами, визначеними ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Раніше Замовником оголошувались відкриті торги (наразі відмінені) із розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на березень – грудень 2018 року, інформація про які міститься у відкритому доступі в системі PROZORRO. Замовник не має на меті ділити предмет закупівлі на частини та дотримується принципів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник використовує своє право на відбір надавача послуги через електрону систему закупівель.
Щодо строку дії договору до 13.11.2018 пояснюємо, що Замовник не може взяти на себе зобов’язання з оплати більші, ніж доведені затвердженим кошторисом видатків на 2018 рік, оскільки це буде порушенням порядку використання коштів Замовником. Наразі Замовник може гарантувати оплату предмета закупівлі виключно у межах затверджених видатків.
Дата відповіді:
11.04.2018 08:58