-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-23Т_571_ВО: Емаль ПФ-115 RAL в асортименті (44810000-1 Фарби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
10 152 055.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 760.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 760.28 UAH
Період уточнення:
11.10.2023 13:55 - 21.10.2023 00:00
Відповідь надана
Завищені вимоги щодо технічних характеристик
Номер:
f736bcee21ca43bda4a4ae41d8f6ebee
Дата опублікування:
20.10.2023 23:53
Опис:
Шановний Замовнику! Вашою філією вже четверте у цьому році оголошується закупівля емалей ПФ (попередні три спроби закупівель були неуспішні через відсутність учасників). Причина відсутності учасників дуже проста - технічні вимоги щодо характеристик предмета закупівлі, викладені у Додатку А Додатку 1 до тендерної документації не відповідають очікуваній вартості оголошеної закупівлі. Ви вимагаєте емалі класу вище ніж "люкс", за вимогами радянських ГОСТів, які вже давно не діють на території України. У країні не так багато виробників, які зможуть поставити необхідний Вам товар у такій кількості та у викладений термін. Усі ці виробники відомі Вам, так як поставляли дану продукцію на філію ЦЗВ у попередні роки. Вони виготовляють емалі за власними ТУ, розробленими у відповідності до вимог ринку, характеристики виробляємої продукції у всіх ТУ (які є вільному доступі Прозоро у попередніх роках) приблизно однакові, тож просимо Ваших технічних спеціалістів переглянути вимоги Додатку А задля внесення змін з метою оптимізувати характеристики під очікуваний бюджет. У інакшому випадку є вірогідність, що закупівля знову провалиться, що, враховуючи кінець року, є великою проблемою для стратегічно важливої Укрзалізниці. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
23.10.2023 15:44
Відповідь надана
Стосовно оцінки відповідності
Номер:
df3e153021474182bd36901001b57087
Дата опублікування:
16.10.2023 16:22
Опис:
Доброго дня.
Додатком 1 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання учасниками на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Проте одночасно передбачено, що декларація про відповідність (складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) має містити посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Таким чином, не дивлячись на те, що предмет закупівлі (емалі ПФ-115) НЕ підлягає обов’язковій оцінці відповідності Замовником все одно завуальовано встановлено вимогу щодо наявності документів, складених за результатами проведеної оцінки відповідності, ще й органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
При цьому саме ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не містить вимог щодо обов’язковості посилання у декларації про відповідність на документи з додаткової оцінки відповідності об’єкту декларації та акредитації залучених органів з оцінки відповідності.
Таким чином, Замовник встановлюючи вимоги стосовно зазначення у декларації про відповідність, оформленій відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України обмежує коло Учасників тільки тими з них, які раніше вже провели оцінку відповідності своєї продукції акредитованими органами з оцінки відповідності, яка НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ.
Відтак вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які не проводили оцінку відповідності продукції у зв’язку з її необов’язковістю.
Одночасно пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД передбачено, що якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Тобто може скластися враження, що Замовник надає можливість участі й учасникам, щодо продукції яких раніше не проводилась необов’язкова оцінку відповідності в акредитованих лабораторіях.
Разом з тим, закупівля оголошена 11.10.23 з первинний строком подання пропозиції 19.10.23 10:00. Таким чином у потенційного учасника є тільки 6 робочих днів щоб знайти орган з оцінки відповідності, акредитований в Національному агентстві з акредитації України, подати заяву на проведення оцінки відповідності, зібрати всю необхідну технічну документацію та надати її та зразки продукції органу з оцінки відповідності, та ще й отримати від органу оцінки відповідності документ із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури щоб подати її в складі тендерної пропозиції.
Заслуговує на увагу й той факт, що відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті органів з оцінки відповідності порядок проведення сертифiкацiї продукції включає, зокрема, наступні етапи:
— подання заявки на сертифiкацiю;
— розгляд заявки та аналiз наданої документацiї;
— прийняття рiшення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї.
Таким чином, орган з оцінки відповідності тільки після РОЗГЛЯДУ наданої документації приймає рішення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї, а відтак й може визначити хоча б орієнтовні строки завершення процедури.
Відтак на виконання всіх зазначених дій навряд чи вистачить 6 робочих днів з моменту оголошення процедури до завершення строку подання пропозицій.
Незрозумілою ця вимога є й з тієї точки зору, що істотними умовами до договору поставки передбачена процедура приймання продукції за якістю, а також процедура повернення/заміни продукції неналежної якості зі значними штрафними санкціями для постачальника, що нівелює можливість та бажання постачальника відвантажити продукцію неналежної якості.
Окрім цього в умовах триваючої війни, від якої так чи інакше постраждав кожен, як громадянин так і суб’єкт господарювання, встановлення необґрунтованих вимог, які б зобов’язували потенційних Учасників отримувати документи, наявність яких не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства, суперечить державній та соціальній політиці щодо підтримки бізнесу державою та один одним в такий важкий час, адже несе за собою додаткові значні витрати враховуючи кількість позицій предмету закупівлі.
Відповідно до частини четвертої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи, що вищезазначені вимоги суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель вимагаємо:
1. Внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України у декларації про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
19.10.2023 17:33
Відповідь надана
повторне питання
Номер:
2e85803848b94a4186a5f8754d65e190
Дата опублікування:
16.10.2023 10:03
Опис:
Шановний замовник надайте роз'яснення: 1. Час висихання: Відповідно до умов Тендерної документації учасникам потрібно підтвердити показник "час висихання" згідно технічних вимог вказаних в таблиці Додатку А, а саме "Час висихання год., не більше Червоної, вишневої 48 Інші кольори 24 В цій же таблиці зазначено "Час висихання покриття визначають: при температурі (20 ± 2) ° С до ступеня 3; при температурі (23 ± 2) ° С до повного висихання" Дані показники підтверджуються зокрема поспортом/сертифікатом якості та ТУ які кожен учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції. Питання: час висихання потрібно визначати при температурі (20 ± 2) ° С та (23 ± 2), чи можливо визначати час висихання при температурі (20 ± 2) ° С АБО при температурі (23 ± 2) ° С ? Тобто даний показник потрібно підтверджувати двома температурами чи можливо однією? Також окремо повідомляємо що в даний час на території України даний показник визначається згідно ДСТУ ISO 9117-5 при температурі (23 ± 2) ° С. 2. Блиск покриття: Згідно умов Тендерної документації а саме, Додаток А учасники повинні підтвердити показник"Блиск покриття (під кутом 60) од. блиску:" високоглянцеві не менше 60, глянцеві не менше 50. Оскільки в тендерній документації не передбачено розподілу об'єму товару що закуповується на глянцеві та високоглянцеві пропонуємо прибрати дані "уточнення" з документації та вказати "Блиск покриття (під кутом 60) од. блиску:" наприклад не менше 50 (або інше значення) без розподілу на глянцеві та високоглянцеві. Це все дасть змогу прийняти участь у закупівлі більшій кількості учасників оскільки дані показники повинні підтверджуватись (в тому числі) ТУ У а технічні умови є інтелектуальною власністю і розробляються кожним виробником окремо, то не може бути абсолютно ідентичних ТУ У в частині нормативів і характеристик продукції, оскільки такий факт підпадає під дію Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.10.2023 17:32
Відповідь надана
питання
Номер:
ff73d67893554c99b030587dc40d7311
Дата опублікування:
12.10.2023 12:34
Опис:
Шановний замовник надайте роз'яснення:
1. Час висихання:
Відповідно до умов Тендерної документації учасникам потрібно підтвердити показник "час висихання" згідно технічних вимог вказаних в таблиці Додатку А, а саме "Час висихання год., не більше
Червоної, вишневої 48
Інші кольори 24
В цій же таблиці зазначено "Час висихання покриття визначають: при температурі (20 ± 2) ° С до ступеня 3; при температурі
(23 ± 2) ° С до повного висихання" Дані показники підтверджуються зокрема поспортом/сертифікатом якості та ТУ які кожен учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції. Питання: час висихання потрібно визначати при температурі (20 ± 2) ° С та (23 ± 2), чи можливо визначати час висихання при температурі (20 ± 2) ° С АБО при температурі (23 ± 2) ° С ? Тобто даний показник потрібно підтверджувати двома температурами чи можливо однією? Також окремо повідомляємо що в даний час на території України даний показник визначається згідно ДСТУ ISO 9117-5 при температурі (23 ± 2) ° С.
2. Блиск покриття:
Згідно умов Тендерної документації а саме, Додаток А учасники повинні підтвердити показник"Блиск покриття (під кутом 60) од. блиску:" високоглянцеві не менше 60, глянцеві не менше 50. Оскільки в тендерній документації не передбачено розподілу об'єму товару що закуповується на глянцеві та високоглянцеві пропонуємо прибрати дані "уточнення" з документації та вказати "Блиск покриття (під кутом 60) од. блиску:" наприклад не менше 50 (або інше значення) без розподілу на глянцеві та високоглянцеві.
Це все дасть змогу прийняти участь у закупівлі більшій кількості учасників оскільки дані показники повинні підтверджуватись (в тому числі) ТУ У а технічні умови є інтелектуальною власністю і розробляються кожним виробником окремо, то не може бути абсолютно ідентичних ТУ У в частині нормативів і характеристик продукції, оскільки такий факт підпадає під дію Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання.
Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання та просимо Вас повторно розмістити його але не раніше 16.10.2023. Одночасно повідомляємо, що Замовником перенесено дату розкриття пропозицій на достатній термін для розміщення повторного запитання учасниками.
Дата відповіді:
13.10.2023 15:32
Відповідь надана
банківська гарантія
Номер:
9cf42f91d30e4a27b2554fb74bcce6e1
Дата опублікування:
12.10.2023 09:36
Опис:
В п. 6.7 Розділу 6 ТД Замовника вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 4% від вартості договору про закупівлю, що є досить великою сумою, яку повинен Учасник-переможець торгів вивільнити зі свого обігу (від 350 до 750 тис. грн) та "заморозити" на рахунку в банку у вигляді забезпечення банківської гарантії, так як в сьогоднішніх умовах банки в Україні банківські гарантії без 100% забезпечення не дають. На жаль, на сьогодні економічна ситуація в нашій державі продовжує погіршуватися і в бізнесу все більше з"являється дефіцит обігових коштів, а банки практично не кредитують! Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни у ТД, тим більше на початку цього року Вами, як Замовником вже розміщувалася подібна ТД на фарбу, і там вимога була по банківській гарантії у розмірі 0,5% від суми договору.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
13.10.2023 15:32