-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт.»
Місце виконання робіт: р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області
Завершена
7 462 012.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 310.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 310.06 UAH
Період уточнення:
09.10.2023 18:32 - 15.10.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
79f9c86d799a42b7be55d90e73ef024a
Дата опублікування:
11.10.2023 18:23
Опис:
Розглянувши тендерну документацію вказаної закупівлі, встановлено ряд дискримінаційних вимог, які унеможливлюють подання тендерних пропозицій численої кількості учасників, оскільки витребовуванні документи та інформація неможливо отримати у інших державних та контролюючих органів, немаючи вказаної інформації заздалегідь, перед початком оголошення даної закупівлі, зокрема:
1. Вимагається витяг з ЄДРПОУ, даний документ не є проблемою отримати у державного реєстратора, нотаріуса чи інших інформаційних ресурсах;
2. Вимагається відомості з ЄДРПОУ, вказаний документ фактично дублює витяг з ЄДРПОУ у якому і зазначаюється види господарської діяльності. Відомості з ЄДРПОУ видаються органами статистики за місцем реєстрації суб'єкта господарювання упродовж 5 робочих днів.
3. Копія звіту з праці форма №1-ПВ або офіційний лист від органу статистики, що даний учасник не звітує за даною формою. Вказаний документ абсолютно жодним чином не впливає на аналіз та оцінку тендерних пропозицій, оскільки учасником надається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації з підтвердженням відповідних документів (накази на прийняття на роботу, дипломи про освіту, тощо);
4. Інформацію з виконавчої служби про відсутність/наявність відкритих проти учасника виконавчих проваджень. Яким чином цей документ впливає на розгляд тендерних пропозицій, також жодним чином незрозуміло.
5. Довідку з органів Державної податкової служби про відкриті рахунки учасника, хоча крім цього вимагається довідки про відкриття рахунків у всіх банківських установах, де учасник має відкриті рахунки. Варто зазначити, що органи ДПСУ згідно чинного законодавства розглядають запит платника про надання даної довідки упродовж 30 днів.
Вищезазначені обставини дають підстави вважати, що дана тендерна документація складена з порушенням чинного законодавства, а також законних прав, інтересів і гарантій можливих учасників даної закупівлі, має ознаки дискримінаційного характеру та складена таким чином щоб унеможливити взяти участь у даній закупівлі багатьом учасникам, у зв'язку із стислими термінами на збір вищевказаних непотрібних документів.
Прошу скасувати вищевказані дискримінаційні вимоги тендеру.
Відповідь:
Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, вищеописані документи/інформація, є такими що передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, оскільки вони відображають максимально повну, достовірну, захищену, оперативно оновлювану (актуальну) інформацію про суб’єктів господарської(підприємницької) діяльності, зокрема потенційних учасників. Встановлюючи вимоги щодо надання яких, замовник має на меті забезпечити своє право на достовірну інформацію про учасників. Згідно ст.1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підриємців та громадських формувань» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. В той час як Відомості з ЄДРПОУ це документ, що видається управлінням статистики та містить відомості щодо суб'єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб за такими категоріями даних: ідентифікаційні – ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; класифікаційні – види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів; довідкові – місцезнаходження, прізвище керівника (голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією), телефон, факс, адреса електронної пошти (за наявності); реєстраційні – відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них. Жоден із зазначених документів/інформації не є проблемою для отримання потенційним учасником. Вимога щодо надання копії звіту з праці форма №1-ПВ або офіційного листа від органу статистики, що даний учасник не звітує за даною формою встановлена замовником для підтвердження інформації наданої у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Форма № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці" затверджені відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України "Про державну статистику" та пункту 4 Положення про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 року № 481 (зі змінами), ураховуючи положення статей 80, 81, 95 Цивільного кодексу України, частини восьмої статті 19 та статті 55 Господарського кодексу України, з метою подальшого вдосконалення державного статистичного спостереження щодо обстеження підприємств із питань статистики праці й отримання повної, всебічної та об'єктивної статистичної інформації, що поширюються на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичних осіб. Перелік юридичних осіб, їхніх філій, представництв та інших відокремлених підрозділів, що звітують за формою № 1-ПВ (квартальна), визначається органами державної статистики відповідно до чинної статистичної методології, тому у випадку, якщо юридична особа, відокремлені підрозділи юридичних осіб визначені органами як такі, що звітують за формою №1-ПВ (квартальна), відповідна копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період є обов'язковим документом, що міститься в такої юридичної особи та/або відокремленого підрозділу юридичних осіб. Окрім цього, на законодавчому рівні передбачена можливість звернення суб'єктів господарювання у Державну службу статистики України з запитом/листом чи іншим письмовим зверненням про підтвердження факту незвітування за за формою № 1-ПВ суб'єктів, які здійснюють господарську діяльність. Відтак, кожен потенційний учасник повинен мати або може отримати вищезазначену довідку за формою або лист. Вимога щодо надання Інформації з виконавчої служби про відсутність/наявність відкритих проти учасника виконавчих проваджень, встановлена для перевірки потенційних учасників на наявність відкритих кримінальних проваджень, та ризиків пов’язаних із ними. Таким чином, Замовник намагається убезпечити себе від співпраці із ненадійними учасниками та нефективного витрачання бюджетних коштів, оскільки в процесі здійснення закупівлі та подальшому виконанні договору провадження може стати судимістю. Разом з тим наявність відкритого кримінального провадження не є підставою для відхилення, однак є підставою для здійснення додаткових перевірок щодо діяльності такого потенційного учасника та звернень до уповноважених органів для підтвердження інформації наданої таким учасником у складі тендерної пропозиції. Стосовно Довідки з органів Державної податкової служби про відкриті рахунки учасника, повідомляємо наступне, що Ваше твердження про те «що органи ДПСУ згідно чинного законодавства розглядають запит платника про надання даної довідки упродовж 30 днів» не відповідає дійсності, оскільки згідно п. 4 розд. VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено, що ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах. Отримання даної довідки не складе багато зусиль для учасників бажаючих прийняти участь у даній закупівлі. Таким чином, тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), та усі зазначені вимоги є законними, такими що відповідають принципам здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді:
13.10.2023 20:07
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
083c9d22f7cf4f2e92b569bc68b118e1
Дата опублікування:
11.10.2023 10:18
Опис:
Згідно технічного завдання пункт №3 зазначено, що для попередження забруднення навколишніх грунтів та водного середовища від накопичення будівельного сміття та ТПВ, учасники повинні влаштовувати спеціальні сміттєзбірники, зокрема забезпечити будівельний майданчик контейнерами для будівельних та побутових відходів на організованій ділянці з наступним вивезенням на полігон ТПВ (надається гарантійний лист).
Прошу повідомити, гарантійний лист потрібний від спеціалізованого підприємства (полігону), яке буде приймати будівельне сміття та ТПВ, чи достатньо гарантійного листа учасника предмету закупівлі, що будівельне сміття та ТПВ будуть передані на полігон ТПВ?
Відповідь:
Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне: оскільки окремих вимог щодо оформлення гарантійного листа не передбачено, на виконання даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції можуть надати як гарантійний лист від спеціалізованого підприємства (полігону), яке буде приймати будівельне сміття та ТПВ, так і гарантійний лист учасника процедури закупівлі.
Дата відповіді:
13.10.2023 09:11
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
575fcbc1b88e45a0860330e23ad708c5
Дата опублікування:
11.10.2023 10:08
Опис:
Згідно технічного завдання пункт №3 зазначено, що утворенні під час виконання будівництва забруднені стічні води повинні накопичуватися у спеціальній ємності і по мірі накопичення повинні бути передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення (надається гарантійний лист).
Прошу повідомити, гарантійний лист потрібний від спеціалізованого комунального підприємства, яке буде очищувати стічні води, чи достатньо гаратнійного листа учасника предмету закупівлі, що дані стічні води вподальшому будуть передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення?
Відповідь:
Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне: оскільки окремих вимог щодо оформлення гарантійного листа не передбачено, на виконання даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції можуть надати як гарантійний лист від спеціалізованого комунального підприємства, яке буде очищувати стічні води, так і гарантійний лист учасника процедури закупівлі, що дані стічні води вподальшому будуть передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення.
Дата відповіді:
13.10.2023 09:10