• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Вантажні самонавантажувачі

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Торги відмінено

12 381 666.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 123 816.66 UAH
Період уточнення: 09.10.2023 15:12 - 24.10.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних та якісних характеристик товару

Номер: ed200642a66d49378161b15fabc7f7cb
Дата опублікування: 23.10.2023 15:43
Опис: Шановний Замовник! З метою розширення коло учасників просимо Вас внести зміни в додаток 3 тендерної документації, а саме: п.4 «об'єм двигуна – не менше 9000 см3»; п 8 «Стандарт токсичності вихлопу двигуна не менше Євро-5»; п.14 «акумулятор не меньше 150А/г кожного", п.20 «габаритні розміри платформи, зовнішні: довжина не менше 5500 мм"; 22. «підлога, товщина- бакелітова вологостійка фанера товщиною не менше 24 мм»; п. 35. «максимальна вантажопідйомність не менше 3800 кг», п.36.»вантажний момент не менше 10,4 тм»; п.37. «максимальний горизонтальний виліт не менше 7,9 м»; п.39. «максимальна висота підйому не менше 10 м», п.40. «вантажопідйомність маніпулятора в залежності від виліту не менше 2,8/3800;7,6/1360»; п.42. «виносні опори (аутригери) – наявність ручного для горизонтального та гідроприводу для вертикального виходу опорного контуру» П. 7. Розділ ІІІ. Додаток 3. Лист від виробника краново маніпуляторної установки або офіційного дистрибьютора, що підтверджує гарантію 24 місяці з дати підписання видаткової накладної на товар. Дякуємо
Відповідь: Уважно розглянувши вимогу учасника повідомляємо, що запропоновані зміни до тендерної документації погіршують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, тому вважаємо за доцільне залишити вимоги до тендерної документації без змін.
Дата відповіді: 26.10.2023 14:29
Відповідь надана

Щодо строків поставки

Номер: acf01936729649229d61c8991c76f3fd
Дата опублікування: 11.10.2023 12:03
Опис: Ми, як потенційний учасник тендерних торгів уважно вивчили тендерну документацію, та у свою чергу нами було зауважено обмежений строк поставки товару. Згідно з оголошенням закупівлі попередньою датою аукціону є 18.10.2023 р., згідно Закону України «Про публічні закупівлі» термін розгляду пропозицій становить до 5 робочих днів. Після оголошення переможця торгів термін заключення договору становить до 15 днів. Також проектом договору і оголошенням передбачено здійснення авансового платежу, а саме «Розмір Авансу становить не більше 20% (двадцяти відсотків) від ціни Товару (відповідно до наданої Покупцем заявки на поставку) та сплачується Постачальнику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником Рахунку, за умови схвалення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Інвестиційної програми НЕК «Укренерго» на 2023 рік.» Тобто, з урахуванням орієнтовних дат, підписання договору з потенційним Переможцем може бути здійснене лише 06 листопада 2023 року (при умові підписання договору на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) та отримання авансу від Покупця може відбутися лише після 13 листопада 2023 року. При цьому строк поставки товару зазначений до 20.12.2023 року (включно). Таким чином строк поставки є таким що не відповідає умовам закупівлі, так як на поставку автомобіля потрібно не менше ніж 300 календарних днів з моменту підписання договору. Більше того у зв’язку з дефіцитом компонентів, порушенням ланцюгів постачання за межами та на території України через вторгнення Російської Федерації на територію України та як наслідок введення воєнного стану – строк постачання автомобільних шасі суттєво збільшений і на сьогоднішній день виробники спеціалізованих транспортних засобів приймають замовлення лише зі строком постачання на березень-квітень 2024 року і лише за умови 100% попередньої оплати такого замовлення. Поставити такий транспортний засіб в межах 2023 календарного року є неможливим. З урахування вищезазначеного, як потенційний учасник закупівлі, просимо Вас розглянути можливість збільшити строк постачання товару та викласти пункт 4.4. Розділу 1 тендерної документації у наступній редакції: 4.4. Розділу 1: Строк поставки товарів: на підставі заявки Покупця на поставку у строк до 31.05.2024 року (включно).
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.10.2023 11:46
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: e538e72860a84c35a5141c338fe3bc17
Дата опублікування: 11.10.2023 11:32
Опис: Доброго дня! Ми, як потенційний учасник маємо намір прийняти участь у даному тендері. Однак під час ретельного аналізу ринку та технічного завдання оприлюдненого Замовником, нами, як потенційним учасником було зауважено, що при формуванні очікуваної вартості та порядку оплати не була врахована низка факторів, що в свою чергу впливають на можливості прийняття участі потенційних учасників. У зв’язку з очікуваним рівнем зростання інфляції, скороченням ВВП та відсутністю за проектом договору прив’язки до курсу валют – очікувана вартість закупівлі є обмеженою, враховуючи умови оплати у вигляді попередньої оплати 20% протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником Рахунку, та післяплати 80% протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Оскільки Учасники, до моменту постачання готового виробу Замовникові, зобов’язані здійснити розрахунки зі своїми контрагентами в повному обсязі, а іноземна складова Товару перевищує 80%, просимо Вас розглянути можливість збільшення розміру попередньої оплати до 80% від вартості товару.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником розглядається можливість внесення відповідних змін до тендерної документаці.
Дата відповіді: 13.10.2023 11:45