• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Стільці та крісла; лот 1: крісла перукарські; лот 2: стільці швейні; лот 3: крісла комп’ютерні

Закупівля здійснюється в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями)

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 187.50 UAH
Період уточнення: 05.10.2023 10:58 - 16.10.2023 00:00
Відповідь надана

ЛОТ №3 технічна специфікація

Номер: 9707d3b4a0174538b707854203709842
Дата опублікування: 06.10.2023 16:00
Опис: Шановній Замовник! Ви запитуєте аналог комп'ютерного крісла з висотою спинки 52см. У різних виробників аналогічні крісла мають висоту спинки від 46см до 52см. Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати можливість допустимих розмірів щодо виробників.
Відповідь: За результатом розгляду звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, отриманого через електронну систему закупівель 06 жовтня 2023 року о 16:00 годині (без ідентифікації особи, яка звернулася), стосовно внесення змін до технічної специфікації на крісла комп’ютерні, що закуповуються за лотом 3 в кількості 30 штук, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»). Слід зазначити, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пунктів 3, 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також, у разі потреби, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. При цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, згідно з якою встановлена заборона на встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Положеннями абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, замовник зобов’язаний дотримати усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо. Таким чином, враховуючи вимоги Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель, Замовник самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на підставі наявної потреби у відповідних товарах (роботах чи послугах) з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі з дотриманням принципу недискримінації учасників. Порядок складання та вимоги до змісту технічних специфікацій визначений статтею 23 Закону. Відповідно до положень частини першої, абзацу 2 частини третьої, частини четвертої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. В свою чергу, додатком 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідна технічна специфікація на крісла комп’ютерні, що закуповуються за лотом 3 в кількості 30 штук. Вказана технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики та умови, передбачені існуючими міжнародними стандартами з додаванням виразу «або еквівалент», та не містить посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. При цьому, замовником забезпечено виконання вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону при складанні технічної специфікації, та передбачена можливість пропонувати еквівалент кріслам комп’ютерним, що закуповуються за лотом 3 тендерної документації, за умови відповідних або кращих технічних і якісних характеристик такого еквівалента, про що зазначено у примітках за виноскою 1). Зважаючи на викладене, за результатами розгляду звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, отриманого через електронну систему закупівель 06 жовтня 2023 року о 16:00 годині (без ідентифікації особи, яка звернулася) стосовно внесення змін до технічної специфікації на закупівлю комп’ютерних крісел по лоту 3, замовником не встановлено наявність умов, що обмежують коло потенційних учасників (в тому числі і дискримінаційних умов). Твердження, викладені у вказаному Зверненні до замовника про наявність встановлених вимог до фізичних розмірів висоти спинки крісла комп’ютерного, яким не відповідають крісла комп’ютерні різних виробників меблів, що є аналогами до закуповуємих крісел комп’ютерних, є безпідставним і не обгрунтованим, та такі крісла не вважаються еквівалентом відповідно до умов тендерної документації. Крім того, у зверненні до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, отриманому через електронну систему закупівель 06 жовтня 2023 року о 16:00 годині (без ідентифікації особи, яка звернулася) не визначене коло потенційних учасників та/або виробників меблів, права та законні інтереси яких обмежено чи порушено встановленими замовником у тендерній документації вимогами до фізичних розмірів висоти спинки крісла комп’ютерного. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Додатково повідомляємо про те, що замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та продовження терміну подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог положень пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель. Вказані зміни прийняті з урахуванням необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених частинами першою та четвертою статті 5 Закону.
Дата відповіді: 14.10.2023 01:02