• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщення (найпростішого укриття)

Завершена

98 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 980.00 UAH
Період уточнення: 03.10.2023 17:03 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана

питання вимог ТД щодо підпису документів

Номер: e6676c124fec448898cbabd0b378cc96
Дата опублікування: 06.10.2023 18:53
Опис: Шановний замовник! Розділом 3 п.п. 1 ТД вимагається завантаження докуменнтів \файлів у форматі PDF. Абзацем 4 Розділу 3 (на стор. 6) зазначено, що Усі сторіни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки за наявності, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями. Абзацем першим розділу 3 (на стор. 7) ТД зазначено, що "Всі документи Тендерної пропозиції Учасника повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді кольорових сканованих копій у форматі PDF, скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису і т.д. Питання: Тендерна документація Замовника не передбачає завантаження документів тендерної пропозиції Учасника у PDF форматі за підписом КЕП на кожному окремому документі? Тобто, безальтернативно необхідно завантажувати тільки скановані документи з відображенням підпису та печатки Учасника?
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно із абз. 36 п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (окрім учасників-нерезидентів). Згідно з абз. 37 п.1 вищезазначеного розділу, в разі якщо пропозиція Учасника містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Слід також наголосити, що вимоги до оформлення документів детально описані у Розділі 5 «Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів» ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Дата відповіді: 09.10.2023 16:01