-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна
Торги не відбулися
126 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 630.00 UAH
Період уточнення:
03.10.2023 13:49 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана
1
Номер:
1072c3f509764cdf9734ecdbbfcffded
Дата опублікування:
06.10.2023 13:49
Опис:
Доброго дня! Надайте будь ласка розміри вікон, а ще краще креслення. Також надайте будь ласка розяснення з приводу вимог що кошторисника та кошторису, коли відповідно до проекту договору він є на поставку товару, а відповідно до п.34 ст.Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо, зміни внесено:
1. 4 вікна : Площа - 1,8675 М.КВ.; Bага - 267,535 кг; Розмір склопакета 738x2158 (к-сть 4); розмір пройому 764х2184 (к-сть 4).
2. 4 вікна: Площа - 1,8675 М.КВ.; Bага – 319,800 кг; Розмір склопакета 638х2058 (к-сть 4); розмір фальця стулки – 724х2144 (к-сть 4); габаритні розміри стулки – 764х2184 (к-сть 4); розмір пройому 664х2084 (к-сть 4).
3. 4 вікна: Площа - 1,8675 М.КВ.; Bага – 320,448 кг; Розмір склопакета 638х2058 (к-сть 4); розмір фальця стулки – 724х2144 (к-сть 4); габаритні розміри стулки – 764х2184 (к-сть 4); розмір пройому 664х2084 (к-сть 4).
4. 1 вікно: Площа – 2,8633 М.КВ.; Bага – 124,672 кг; Розмір склопакета 517х1164; 646х1268; 517х1164 (к-сть 3); розмір фальця стулки – 607х1254 (к-сть 2); габаритні розміри стулки – 647х1294 (к-сть 2); розмір пройому 543х1190; 672х1294; 543х1190 (к-сть 3).
Перелік вимог до учасника тендеру:
1. Копія ліцензії Учасника на право виконання господарської діяльності з будівництва об’єктів з додатками.
2. Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічного договору згідно правил Господарського кодексу України за останні три роки, а також надати документи, що підтверджують виконання даних договорів.
3. Листи відгуки, від замовників до вказаних у довідці договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, в яких обов’язково повинно бути зазначено номер договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса, вихідний номер, підпис керівника підприємства та печатки (у разі наявності).
4. Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу, яка має повноваження щодо підпису документів (довідка повинна бути видана не раніше 15 днів до дати публікації оголошення про заплановану закупівлю);
5. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015) (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним). Документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
6. Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
- Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2022 рік у разі наявності.
7. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по-батькові (повністю), телефон для контактів).
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
8. На підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений разом з наданням послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності, протокол випробувань на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності та протокол випробувань на склопакети;
- сертифікат відповідності та протокол випробувань на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб EN14351-1:2020 Вікна та двері.
-сертифікат на систему управління якістю , стосовно виробництва вікон та дверей ПВХ ISO 9001:2018
9. На підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів:
- на профіль;
- на фурнітуру.
- на склопакети
- на виріб.
10. Копія документа, що підтверджує повноваження керівника на підпис: наказ (розпорядження) та протоколу установчих (загальних) зборів (для суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб за наявності) тощо.
11. Проєкт договору із обов’язковим зазначенням виразу «згодні із умовами договору» на кожній сторінці.
12. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта в період уточнення, але не раніше дати оголошення. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
13. Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці, що підтверджується наказом на офіційне працевллаштування.
14. Надати витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем та учасника та скан-копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
15. Приклад декларації виробника (посвідчення про якість).
16. Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних відділів підприємства Учасника.
17. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник надає скановані копії документів виготовлених з оригіналів, а саме: накази про прийняття на посаду з повідомленням про прийняття працівників на роботу з відміткою Державної податкової служби «прийнято», трудові книжки (перша сторінка та остання сторінка з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
18. Матеріали, які використовуватимуться, повинні відповідати встановленим зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки (гарантійного листа) у довільній формі, а на вимогу замовника – наданням відповідних сертифікатів якості, відповідності, декларацій про відповідність, висновків державної санітарно-епідеміологічної служби встановленими діючим законодавством та/або інші документи, що підтверджують якість матеріалів.
19. Документи тендерної пропозиції, що складаються учасником ( довідки /листи /листи роз’яснення /гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) та повинні містити дату складання, посилання на ідентифікатор закупівлі та назву предмета закупівлі , власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Забороняється використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису.
20. Технічні вимоги: профіль шириною 70 мм.(не менше 6 камер), армуючий профіль не менше 1,2мм., фурнітура Siegenia, склопакет 4і-10Ar-4-10Ar-4i.
Дата відповіді:
10.10.2023 16:57