• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сидіння і стільці

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період уточнення: 03.10.2023 11:03 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: ae87bdd0a4194fc0882703b72b0cb771
Дата опублікування: 05.10.2023 17:03
Опис: Добрий день,шановний Замовник. Уточніть ,будь ласка колір стільця Призма,тому що А-28 -це червоний.І чи дійчно потрібен каркас хром. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Стосовно кольору стільця, бажано чорний або темно сірий. В технічних характеристиках зазначено, що каркас має бути металевий, не обов'язково хромований
Дата відповіді: 06.10.2023 10:03
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: deabfb4c895e44ec9975e6cee316c250
Дата опублікування: 04.10.2023 16:20
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 3.4. проекту Договору, оскільки відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами. Положення про те, що строк оплати за своєчасно поставлений товар за договором може бути подовжений на необмежений строк є неприйнятним та таким, що порушує не лише звичаї ділового обороту, а й положення чинного законодавства України, а отже пункт 3.4. обов’язково має бути виключений з проекту Договору.
Відповідь: Замовник є бюджетною установою, не має власних коштів, а отримує бюджетне фінансування. Тому оплата за поставлений товар здійснюється Державною казначейською службою лише за наявності бюджетного фінансування, про що зазначено у проекті договору
Дата відповіді: 04.10.2023 16:43
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 5e538d6c63324a1187c1a3307f1e05f7
Дата опублікування: 04.10.2023 16:19
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 3.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних». Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 3.3. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 3.3. Договору формулювання про те, що оплата відбувається за наявності реального фінансування є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт в пункт 3.3. проекту Договору повинні бути внесені зміни.
Відповідь: Замовник є бюджетною установою, не має власних коштів, а отримує бюджетне фінансування. Очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням планових призначень на поточний бюджетний рік. Оплата за поставлений товар здійснюється Державною казначейською службою лише за наявності бюджетного фінансування, про що зазначено у проекті договору
Дата відповіді: 04.10.2023 16:47
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 22df6e54665c47cfbd06be1cbf60c597
Дата опублікування: 04.10.2023 10:48
Опис: Шановний замовник. Будь ласка уточніть колір тканини для крісла. Чи можливо пропонувати крісло з матеріалом оббивки шкірозамінник?
Відповідь: Добрий день. Якщо питання стосується Крісла Новий Стиль Orion steel Anyfix CHR68 (або еквівалент), то оббивка має бути з тканини темного кольору (сірий або чорний). Шкірозамінник не пропонувати
Дата відповіді: 04.10.2023 11:04