• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія 2023

Торги не відбулися

344 389.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 444.00 UAH
Період уточнення: 02.10.2023 16:05 - 11.10.2023 00:00
Відповідь надана

Електрична енергія

Номер: ae82d3e788eb4389be81fb7ee3df1455
Дата опублікування: 06.10.2023 10:01
Опис: Після внесених змін ,тіж вимоги стосовно КОЛ-ЦЕНТРУ на території Дніпропетровської області зазначені в Додатку 1 до ТД.?
Відповідь: В технічну документацію внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.10.2023 11:30
Відповідь надана

електрична енергія

Номер: 38a1b23519cb472a8cac85dac4ae10ff
Дата опублікування: 03.10.2023 14:09
Опис: Шановний Замовник, відповідно до пп. 7 п. 3 Додатку 1 зазначено: «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»», вважаємо даний пункт дискримінаційним та протиправним. Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Миколаївської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Відповідь: Шановний учасник! В технічну документацію внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.10.2023 11:31