• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

електрична енергія

Завершена

1 132 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 326.20 UAH
Період уточнення: 29.09.2023 14:58 - 06.10.2023 00:00
Відповідь надана

Погодинний графік споживання

Номер: 1bf4fee4caf74aa69aafdc207a3a869b
Дата опублікування: 04.10.2023 08:51
Опис: Шановний Замовник. Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Так як на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - просимо надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що ми звернулись з проханням про надання погодинного графіка споживання електричної енергії за місяць по точкам, що відносяться до групи “А” до оператора системи розподілу АТ “Прикарпаттяобленерго” філія Західна. У відповідь на наше звернення отримали інформацію, що для надання таких даних у вигляді графіку необхідно декілька днів, тому на даний момент не маємо змоги надати Вам таку інформацію.
Дата відповіді: 04.10.2023 16:21
Відповідь надана

Щодо фірмового бланку Учасника

Номер: e79ede6c529f499b921826c7c0a078ec
Дата опублікування: 03.10.2023 15:18
Опис: Шановний Замовнику! Додатки 2,4,6,7 Тендерної документації містять вимогу щодо фірмового бланку Учасника: «на фірмовому бланку (у разі наявності), повне найменування учасника, ідентифікаційний код, місцезнаходження, поштова адреса, банківські реквізити, засоби зв’язку.». Однак, законодавством не визначені вимоги до фірмового бланку юридичної особи, він затверджується Наказом юридичної особи і не може бути змінений під конкретну Тендерну документацію. Отже, дана вимога має дискримінаційний характер. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо чіткої вимоги до фірмового бланку Учасника і додати можливість подання необхідної інформації щодо реквізитів окремою довідкою.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2023 16:01
Відповідь надана

Щодо кількості днів при зміні електропостачальника

Номер: 58662fdf33cc44489725623b7dcb130f
Дата опублікування: 03.10.2023 15:01
Опис: Шановний Замовник. В пп. 10 п.6.1. Вами зазначено: «змінити електропостачальника, у випадку укладення договору на постачання електричної енергії з новим електропостачальником, за 14 днів до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). Зміна постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком, встановленим ПРРЕЕ.» Проте Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 передбачено, а саме Розділом 10. Порядок зміни електропостачальника: «10.1. Споживач має право в будь-який час змінити Постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 календарний день до такої зміни вказавши дату або період такої зміни (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). 10.2. Зміна Постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком зміни електропостачальника, встановленим ПРРЕЕ.» Приведіть проект договору у відповідність до законодавства України. Даний пп. необхідно викласти в наступній редакції «10) змінити постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 календарний день до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). Зміна постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком, встановленим ПРРЕЕ.» Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.10.2023 16:01
Відповідь надана

Щодо Заяви-приєднання, додання попереднього постачальника

Номер: a8ea7fc2b235452bb6230bebd01a90c0
Дата опублікування: 02.10.2023 11:27
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом 8 (в таблиці) «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:48
Відповідь надана

Щодо підпису

Номер: d7d97885bd474dc5b4a802840fd95263
Дата опублікування: 02.10.2023 11:24
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП/ЕЦП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП. ЕЦП - Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. №617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Також в тендерній документації чітко визначено, що документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП або ЕЦП (якщо використання такого дозволено (продовжено) нормами чинного законодавства) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). своєму тендері. До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП/ЕЦП на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:48
Відповідь надана

Обсяги щомісячного очікуваного споживання електричної енергії

Номер: b944ca82e1494303af330ab0e94e0b9f
Дата опублікування: 02.10.2023 11:15
Опис: Шановний Замовнику! Просимо додати до проекту договору Додаток «Обсяги щомісячного очікуваного споживання електричної енергії». Закупівля електричної енергії проводиться електропостачальником щоденно на різних сегментах ринку і Постачальнику необхідно знати очікувані щомісячні обсяги споживання для своєчасної закупівлі необхідного обсягу електричної енергії для повного і коректного виконання договору. Даний документ є необхідним додатком до Договору. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:48
Відповідь надана

Щодо Заяви-приєднання

Номер: f8aa904825ca48c1b2c1d5eb30055387
Дата опублікування: 02.10.2023 11:14
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу та внести зміни до Додатку №2 до Договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору. Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання Додатку №2 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям. Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції: «Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними. Персоніфіковані дані Споживача:» Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:47
Відповідь надана

Щодо ІКЦ

Номер: 18114f98d9284854a50f3c0d36b904ea
Дата опублікування: 02.10.2023 11:12
Опис: Шановний Замовник. Пропонуємо Вам змінити розділ 10 Договору «Порядок вирішення спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений. Рекомендуємо даний розділ викласти в наступній редакції: «Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів. Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.» Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, інформуємо, що при складанні тендерної документації в частині проекту договору за основу було взято Примірний договір про постачання електричної енергії споживачу, затверджений згідно Додаток 1 до Правил роздрібного ринку електричної енергії Постановою Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі- НКРЕКП) №312 від 14.03.2018 р. Оскільки, порядок вирішення спорів, який зазначений в розділі 10 Проекту договору, було передбачено НКРЕКП і не є вигадкою замовника, то даний розділ договору не може мати дискримінаційний характер. Зважаючи на вищевказане, Вашу пропозицію щодо зміни розділу 10 Проекту договору не прийнято до уваги.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:49
Відповідь надана

Щодо зміни електропостачальника

Номер: 16a4d8cfab60461aa65225e85d853890
Дата опублікування: 02.10.2023 11:10
Опис: Шановний Замовнику. Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ РЕГЛАМЕНТУЄ ЗМІНУ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА, У ВИПАДКУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ З ІНШИМ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКОМ (пп.10 п 6.1 Договору). Процедура зміни електропостачальника чітко регламентована Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312. Відповідно до вищевказаних Правил Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника електричної енергії шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, попередивши Постачальника за 21 день до такої зміни, вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії), незалежно від того як проводиться процедура закупівлі, в електронній системі закупівель чи поза її межами. Відповідно до ст. 59 Закону України «Про ринок електричної енергії»: Стаття 59. Зміна електропостачальника 1. Зміна електропостачальника споживачем здійснюється на безоплатній основі у порядку, визначеному правилами роздрібного ринку. Порядок зміни електропостачальника має, зокрема, визначати: 1) умови та процедури зміни електропостачальника; 2) положення щодо забезпечення належного та достовірного комерційного обліку споживача при зміні електропостачальника; 3) положення щодо обміну інформацією при зміні електропостачальника; 4) права та обов’язки електропостачальників, оператора системи передачі та/або оператора системи розподілу, споживача при зміні електропостачальника. 2. Зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена у строк не більше трьох тижнів з дня повідомлення таким споживачем про намір змінити електропостачальника. 3. Спори між споживачем та електропостачальником під час зміни електропостачальника розглядаються відповідно до порядку розгляду скарг та вирішення спорів, затвердженого Регулятором. Наявність спору між електропостачальником і споживачем не є підставою для затримки у виконанні договору постачання електричної енергії споживачу новим електропостачальником. 4. До припинення дії договору постачання електричної енергії споживачу електропостачальник зобов’язаний забезпечувати постачання електричної енергії споживачу на умовах чинного договору. Регулятор здійснює моніторинг практики зміни електропостачальника. Відповідно до викладених вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» Ваша інтерпретація пп.10 п 6.1 Договору під Закон України «Про публічні закупівлі» з прив’язкою до розміщення повідомлення на сайті https://prozorro.gov.ua/ є незаконною, так як Закон України «Про публічні закупівлі» регулює порядок проведення всіх публічних закупівель (товарів, робіт та послуг), а Закон України «Про ринок електричної енергії» регулює саме закупівлю електричної енергії. Приведіть проект договору у відповідність до законодавства України. Даний пп. можна викласти в наступній редакції «10) змінити постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 день до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). Зміна постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком, встановленим ПРРЕЕ.» Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:47
Відповідь надана

Щодо якості електричної енергії

Номер: 9e8cdf0b492f4d7594533008262e229a
Дата опублікування: 02.10.2023 11:01
Опис: Шановний Замовник. Щодо вимог Замовника: - в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: параметри якості електроенергії в точках приєднання споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» - п.4.2. Договору: «Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014». Пояснюємо: ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу. Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з Додатку 3 до тендерної документації: «Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та видалити п.4.2. Договору: «4.2. Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014». Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Вашу пропозицію враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 03.10.2023 13:47