• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0523_ВО) Ручки, олівці, маркери тощо

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-09-29-001060-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0523_ВО) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки, олівці, маркери тощо) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Позиція: 1 – 30192124-6; Позиції: 2,5,12,15,17,18,24,25,26,27,28,29,30,31,35 - 30192000-1; Позиції: 3,4,6,7,8,9,14,16,20,21,22,23,32,34,36 – 30190000-7; Позиції: 10,19 – 30192100-2; Позиції: 11,13 – 30197300-9; Позиція: 33 – 30197000-6. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 523 082,00 грн без ПДВ (п’ятсот двадцять три тисячі вісімдесят дві гривні 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.10.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Торги відмінено

523 082.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 230.82 UAH
Період уточнення: 29.09.2023 12:05 - 14.10.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо документів якості та походження

Номер: fa3f94f9c1db4ff9823503b0f03f95a9
Дата опублікування: 05.10.2023 13:59
Опис: Шановний замовник, переглянувши відповідь на попереднє запитання, нам, як потенційному Учаснику, не зрозуміло, яким чином буде підтверджуватись якість та походження товару, запропонованої до постачання? Якими документами, учасники підтвердять походження товару, стосунки з виробниками, власниками ТМ? На підставі яких документів Додатково Замовником перевірятиметься якість товару безпосередньо при отриманні товару? Як наслідок, Відсутність документів якості та стосунків з виробниками або власниками ТМ, може привести до поставки товару низкої якості, постачання не розмитненого товару та інше, що не можливо перевірити безпосередньо при отриманні товару, не маючи документів якості та походження, тому просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Сподіваємось на подальшу співпраці.
Відповідь: Шановний учаснику, На ваше питання попередньо вже булла надана відповідь. Додатком 1 ТД визначено вичерпний перелік документів який надається учасником в частині технічних характеристик. В даній закупівлі застосовується принцип декларативний, додатково звертаємо, що розділом 15 договору закріплені зокрема стандарти доброчесності сторін. Додатково звертаємо увагу на закріплені права замовника п. 42 Особливостей, щодо походження товару в ТД будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.10.2023 16:48
Відповідь надана

Щодо документів якості та походження

Номер: 3f7f45f64dbf44989123953140e9b4ef
Дата опублікування: 02.10.2023 19:30
Опис: Шановний замовник, вивчивши Тендерну документацію до закупівлі, ми, як потенційний Учасник, просимо вас надати роз'яснення, яким чином буде підтверджуватись якість та походження товару, запропонованої до постачання? Якими документами, учасники підтвердять походження товару, стосунки з виробниками, власниками ТМ? Як наслідок, Відсутність документів якості та стосунків з виробниками або власниками ТМ, може привести до поставки товару низкої якості, ввезення не розмитненого товару та інше, тому просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Сподіваємось на подальшу співпраці.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог пункту 1 «Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик, викладених в Розділі І Додатку і учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик товару, запропонованого до постачання. Надана учасником інформація в порівняльній таблиці буде використана Замовником при заповненні договору. Додатково Замовником перевірятиметься якість товару безпосередньо при отриманні товару. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 05.10.2023 12:08