• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні («Розробка попереднього звіту з аналізу безпеки впровадження технології ЦСВЯП компанії «Холтек» на енергоблоках 1,2 ВП ЮУАЕС)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. технічних питань: Головний спеціаліст з енергетичних реакторів служби аналізу безпеки – Вірич Олександр Павлович, тел.(05136) 4-18-82, ap_virich@sunpp.atom.gov.ua

Торги відмінено

625 263.05 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 29.01.2018 14:19 - 06.03.2018 14:24
Відповідь надана

Вартість виконання послуги

Номер: 579a591af39a4d33985ab305100abe02
Дата опублікування: 02.02.2018 15:28
Опис: Згідно п.1 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації «Учасник подає свою тендерну пропозицію до початку аукціону (у разі, якщо очікувана вартість закупівлі менше суми, еквівалентної 133 тис. євро), або до початку розкриття тендерних пропозицій (у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тис. євро).» Очікувана вартість робіт 625 263,05 грн. (не більше 20 тис. евро). Прохання пояснити або уточнити очікувану вартість робіт.
Відповідь: Очікувана вартість робіт складає 625 263,05 грн. (не більше 20 тис. евро), тобто Учасник подає свою тендерну пропозицію до початку аукціону.
Дата відповіді: 06.02.2018 16:57
Відповідь надана

Строки виконання робіт

Номер: f345a61b45e14d928c3d15093321fb12
Дата опублікування: 02.02.2018 15:25
Опис: Згідно п.4.4 Тендерної документації строк виконання робіт: з дати укладання договору до 28.12.2019 року. Згідно п.4.2 Технічного завдання строк виконання робіт То+6 місяців. Прохання уточнити строки виконання робіт?
Відповідь: Згідно п.4.2 Технічного завдання, пояснюємо наступне: - Т0 – строк укладання договору - Т0+6 міс – час на розробку ПЗАБ та направлення його на розгляд замовнику - Т1 – дата отримання від Замовника зауважень до попереднього розробленого попереднього ЗАБ модифікації «Впровадження технології ЦСВЯП компанії «Холтек» на енергоблоках 1,2 ЮУАЕС». - Т2 – дата отримання від Замовника зауважень державної експертизи попереднього ЗАБ модифікації «Впровадження технології ЦСВЯП компанії «Холтек» на енергоблоках 1,2 ЮУАЕС». - Т3 – дата отримання від замовника погоджених підходів щодо усунення зауважень державної експертизи. Кінцевий строк надання послуги, тобто отримання замовником Фінального звіту, погодженого ДІЯРУ та акту здачі-приймання наданих послуг – 28.12.2019 року.
Дата відповіді: 06.02.2018 16:56
Відповідь надана

Уточнення технічних вимог

Номер: 82e53df3c00b4e3da9f55c363f418272
Дата опублікування: 02.02.2018 15:24
Опис: Згідно п.2.4 Технічного завдання необхідно виконати розрахункові та якісні детерміністичні аналізи безпеки на стан виконання проектних критеріїв прийнятності по вихідних подіях: 1) Пошкодження ядерного палива під час перевантажувальних операцій; 2) Падіння важких вантажів у БВ; 3) Порушення теплового режиму. Перелічені вихідні події не є особливими для технології Холтек тому, що завантаження ВЯП у БЦК повинно відбуватися згідно існуючих інструкції та регламентів завантаження ВЯП для відправки на спецпідприємства РФ. Прохання пояснити що мається на увазі?
Відповідь: Відправка ВЯП за технологією Холтек не може виконуватися згідно діючих інструкцій і регламентів завантаження для відправки на спецпідприємства РФ, оскільки обладнання для завантаження ВЯП в технології Холтек і технології РФ різне, в тому числі по ємнісним, габаритним і вагових характеристиках. Тому наслідки аналізованих вихідних подій будуть кардинально відрізнятися. Збільшена маса ВЯП, збільшені габарити і вага завантажених ВЯП контейнерів Холтек при їх падінні можуть привести до гірших наслідків. Більша кількість ВЯП призведе до погіршення наслідків при початкових подій, пов'язаних з порушенням теплового режиму, а зниження ослаблення гамма і нейтронного опромінення в перевантажувальному контейнері Холтек призведе до необхідності розгляду вихідних ситуацій пов'язаних з зависанням контейнера при операціях з переміщенням МЦК з перевантажувального в транспортний контейнер в умовах високих дозових навантажень. У загальному випадку, на підставі вимог ПНАЕ Г-14-029-91, при впровадженні технології Холтек слід переглянути шляху протікання, наслідки та усунення аварій пов'язаних з наступними вихідними подіями: - Сейсмічні дії на завантажений ВЯП контейнер, як стоїть в центральному залі, так і знаходиться в процесі перекладу МЦК з перевантажувального в транспортний контейнер в транспортному коридорі енергоблоку. При аналізі сейсмічних явищ необхідно розглядати МРЗ. - Повне припинення енергопостачання, яке призведе до зависання контейнера при виконанні ТТО з подальшим розігрівом в умовах відсутності тепла. - Відмови обладнання Холтек для поводження з ВЯП (в тому числі вантажопідйомні траверси). - Порушення кріплення транспортних контейнерів при формуванні контейнерного поїзда на АЕС.
Дата відповіді: 06.02.2018 17:00
Відповідь надана

Вихідні дані для надання послуги

Номер: 614d5a9d8b074a1eaf1ac3b1cdac4f9a
Дата опублікування: 02.02.2018 15:22
Опис: Згідно п.2.6 Технічного завдання у якості вихідних даних відсутні дані щодо обладнання Холтек. ПЗАБ розроблюється на підставі обгрунтувань щодо основного обладнання, власником яких є Холтек. Крім того, відповідальність за обгрунтування та ЯРБ обладнання Холтек, в тому числі поводження ВЯП в обладнанні, є відповідальністю Холтек. Прохання пояснити щодо вихідних даних Холтек?
Відповідь: На теперішній час ЯРБ основного обладнання Холтек, в тому числі поводження ВЯП в обладнанні, обґрунтовано та погоджено ДІЯРУ. Плануємий ПЗАБ розробляється для обґрунтування ЯРБ при використанні технології Холтек на проммайданчику ВП ЮУАЕС. При розробці ПЗАБ, в разі необхідності, замовником будуть надаватися всі наявні додаткові данні.
Дата відповіді: 06.02.2018 16:55
Відповідь надана

Вихідні дані для надання послуги

Номер: 574d6afb91ea4baf926815f3a36f77e5
Дата опублікування: 02.02.2018 15:21
Опис: Попередній звіт з аналізу безпеки виконується на підставі проектних рішень, які у ПЗАБ обгрунтовуються з точки зору ЯРБ. У Технічному завданні у розділі 2.6 серед документів, що є вихідними даними для розробки ПЗАБ відсутній проект або робочий проект модифікації існуючої системи перевантаження ВЯП. Прохання додати проект/робочий проект модифікації як вихідні дані та вказати як строки його розробки пов’язані зі строками розробки ПЗАБ?
Відповідь: Існуюча система поводження з відпрацьованим паливом зазначена в ОАБ енергоблоків. Модернізації окремого обладнання, яке застосовується для поводження з ВЯП виконується за окремими проектами згідно плану заходів впровадження технології Холтек. Також окремо виконується обстеження будівельних споруд енергоблоків в рамках виконання плану заходів впровадження технології Холтек. Впровадження технології Холтек, в рамках якого планується розробка ПЗАБ, буде виконуватися після реалізації необхідних заходів, що заплановані планом впровадження. Наразі відбувається їх виконання.
Дата відповіді: 06.02.2018 16:54
Відповідь надана

Оплата викоконання послуги

Номер: f2122adf9c894815a5a49af39f1d4f80
Дата опублікування: 02.02.2018 15:19
Опис: Згідно п.7 Технічного завдання "Оплата виконується тільки після отримання від виконавця фінальної версії звіту, погодженого ДІЯРУ". Згідно п.4 роботу передбачено виконувати у 4 (чотири) підетапи. Прохання пояснити: передбачено чи ні проводити оплату виконаних етапів?
Відповідь: Роботу планується виконувати в один етап. Оплата виконується тільки після отримання від виконавця фінальної версії звіту, погодженого ДІЯРУ (п.7 Технічного завдання). Підетапи, що наведені в п. п.4 Технічного завдання застосовані для деталізації процесу виконання роботи. Оплата підетапів не передбачається.
Дата відповіді: 06.02.2018 16:53
Відповідь надана

банківська гарантія

Номер: 6a09e95ea8844c3fbd13c207865c783b
Дата опублікування: 02.02.2018 11:40
Опис: Статтею 24 Закону встановлено, що в тендерній документації повинні бути зазначені умови надання тендерного забезпечення, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Так, умовами цієї тендерної документації передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції здійснюється банківською гарантією, підписаною електронним цифровим підписом банку. Згідно п.1.2. ст.2 Закону України "Про банки і банківську діяльність" банківський кредит – будь-яке зобов'язання банку надати певну суму грошей, будь-яка гарантія, будь-яке зобов'язання придбати право вимоги боргу, будь-яке продовження строку погашення боргу, яке надано в обмін на зобов'язання боржника щодо повернення заборгованої суми, а також на зобов'язання на сплату процентів та інших зборів з такої суми. При цьому, п.1.1. ч.4 ст.16 БКУ передбачено, що бюджетна установа не має права здійснювати запозичення у будь-якій формі (крім випадків, передбачених цим Кодексом) або надавати юридичним чи фізичним особам кредити з бюджету (якщо не встановлено відповідні бюджетні призначення на надання кредитів з бюджету). Тобто бюджетна установа, як учасник процедури закупівлі не має можливості виконати умови тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в формі банківської гарантії. Пунктом 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 1 статті 23 Закону передбачається, що учасник процедури закупівлі має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та серед умов надання тендерного забезпечення передбачити можливість для учасників - бюджетних установ не надавати таке забезпечення.
Відповідь: Якщо бюджетні організації приймають участь у державних закупівлях як учасники, то така діяльність для них постає як «Інша господарська діяльність», можливість займатись якою повинна бути зазначена в статутних документах організації. В разі здійснення такої діяльності організація отримує прибуток рівно як і організації, що діють на комерційній основі. Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що вимога щодо надання тендерного забезпечення в даному випадку не вважається дискримінаційною для жодного учасника. Натомість внесення пропонуємих змін до тендерної документації щодо передбачення можливості для учасників - бюджетних установ не надавати таке забезпечення, постає як дискримінаційна умова для комерційних організацій, що є порушенням п.44 статті 22 Закону.
Дата відповіді: 09.02.2018 14:36