• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту:«Капітальний ремонт в приміщеннях учбового корпусу №5 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з встановленням системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого пожежного спостерігання за адресою: проспект Дмитра Яворницького, будинок 19, м. Дніпро»

Завершена

2 703 517.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 035.17 UAH
Період уточнення: 28.09.2023 17:41 - 23.10.2023 00:00
Відповідь надана

неправильна назва виробника обладнання

Номер: 1844e48456ae447bb0ecd58dae958923
Дата опублікування: 03.10.2023 18:20
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ТОВ "ОРІОН-ГРУП" (ЄДРПОУ 41718656) - виробник обладнання, правильна назва ГРУП, а не ГРУПП, внесіть зміни, бо вимагаєте надати документи від неіснуючих виробників обладнання, що в подальшому призведе до відхилення вашого переможця
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за уважність. До тендерної документації будуть внесення відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.10.2023 14:10
Відповідь надана

щодо обладнання

Номер: c40d3f1944c345dc960e24402106b5f7
Дата опублікування: 03.10.2023 11:59
Опис: Шанойний Замовник! Виробником обладнання TARAS PRIME A є ТОВ "ТІРАС-12", а не ТОВ "ТІРАС" як Вами зазначено. це має суттєве значення для отримання гарантійних листів від виробника і т.д., що може стати підставою для відхилення пропозицій. Внесіть відповідні зміни!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за уважність.До тендерної документації будуть внесення відповідні зміни.
Дата відповіді: 04.10.2023 14:10
Відповідь надана

Кошториси

Номер: b113f731c26949ae8ee3b5450913a4f6
Дата опублікування: 02.10.2023 11:23
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, у ТД Вами вимагається надання кошторисів, але не зазначено : договірна ціна тверда чи динамічна. Просимо внести відповідні зміни та чітко зазначити вид договірної ціни, адже статті витрат (розділи за КНУ) залежать саме від цих даних.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, дякуємо за уважність. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2023 15:56
Відповідь надана

загальне питання

Номер: d4e2985d0e3d40bf818a505abfde5142
Дата опублікування: 30.09.2023 15:25
Опис: п.1 Додатку 3: "для іншої посадової особи учасника – оригіналом довіреності або дорученням та копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та/або копією наказу про призначення керівника або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника, який41т.4141 в довіреність" Що мається на увазі 41т.4141?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за уважність. Це технічна помилка. До тендерної документації будуть внесення відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.10.2023 15:56
Відповідь надана

невірно зазначена назва ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14

Номер: aaa3e576b54241689da7ba8421661808
Дата опублікування: 30.09.2023 15:06
Опис: В п.4.4.15. проекту договору допущено помилку, а саме - невірно зазначено назву ДСТУ. "Під час виконання робіт дотримуватися вимог ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення»". Фактично, в назві ДСТУ не "оповіщення", а "оповіщування". Виправте відповідно до правильної назви ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за уважність. До тендерної документації будуть внесення відповідні зміни.
Дата відповіді: 02.10.2023 15:55
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ!

Номер: ff2271f348e04b37b5341507434f7db0
Дата опублікування: 29.09.2023 15:01
Опис: Шановний Замовнику, Ви теж прагнете бути відомим, бажаєте слави? напхали до ТД все що тільки можна під "свого"! Чи може про ваш тендер по всіх мережах розіслати?
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону
Дата відповіді: 02.10.2023 13:36
Відповідь надана

Ліцензійні угоди

Номер: b0af435bb9204bf99da50c1c3ef46185
Дата опублікування: 29.09.2023 15:00
Опис: шановний Замовнику, що це за вимога така? "надається ліцензія на право застосування сертифіката/свідоцтва" Чи Ви не в курсі, що 1. ліцензія видається органом ліцензування, 2 . орган сертифікації - не орган ліцензування, 3. є виключний перелік підстав на які види діяльності надається ліцензія. Видаліть, бо обгрунтувати дискримінацію є чим. Буде подано скаргу!
Відповідь: Шановний Учаснику, Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Окрім того, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ДСТУ Б А.1.2-2:2009 «Оцінювання відповідності у будівництві згідно з технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Порядок оцінювання відповідності продукції встановленим вимогам», цей стандарт установлює порядок оцінювання відповідності продукції для підтвердження її відповідності вимогам Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд (далі – Технічний регламент). Стандарт визначає системи оцінювання відповідності будівельних виробів, будівель і споруд та їх зв'язок із процедурами, встановленими Технічним регламентом. Вимоги цього стандарту поширюються на всіх членів та учасників процедури оцінювання відповідності у будівництві. Відповідно до п. 6.5 ДСТУ Б А.1.2-2:2009, перевірка системи управління якістю щодо виробництва виробів, які сертифікуються, проводиться з метою забезпечення впевненості в тому, що вироби, які випускаються підприємством, відповідають вимогам Технічного регламенту, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем, вироби незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство вживає заходів щодо запобігання виготовленню такої продукції на постійній основі. Перевірку проводять на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 з врахуванням настанов ДСТУ ISO 19011 щодо здійснення аудитів системи управління якістю. Перевірку та оцінювання системи управління якістю проводять органи, що призначені на проведення цих робіт. За результатами перевірки та оцінювання системи управління якістю оформлюється звіт у двох примірниках. Один примірник зберігається в органі, другий направляється заявнику. Звіт підписується членами комісії і затверджується керівником органу. Згідно з п. 6.7 ДСТУ Б А.1.2-2:2009, сертифікат видається виключно призначеним органом оцінювання відповідності. Термін дії сертифіката встановлює орган, але не більше трьох років. За наявності протоколів із позитивними результатами випробувань, звіту перевірки системи управління якістю або контролю виробництва на підприємстві, залежно від прийнятої системи оцінювання відповідності, орган оформлює сертифікат відповідності чи сертифікат технічного контролю виробництва, реєструє їх у реєстрі згідно з ДСТУ Б А..1.2-4 та видає заявнику. При цьому із заявником укладається ліцензійна угода за формою додатка Г при видачі сертифіката відповідності на виріб. Заявник на підставі отриманого сертифіката відповідності маркірує продукцію національним знаком відповідності. Якщо випробування продукції за окремими показниками проводились декількома акредитованими (атестованими) лабораторіями (центрами), то сертифікат відповідності видається за наявності всіх необхідних протоколів з позитивними результатами випробувань. У цьому випадку в сертифікаті відповідності перелічують усі протоколи випробувань із зазначенням випробувальних лабораторій (центрів), що проводили випробування, а також визнані сертифікати (за їх наявності). Термін дії сертифіката відповідності та ліцензійної угоди не подовжується. Для отримання сертифіката відповідності на новий термін заявник не пізніше ніж за три місяці до закінчення його дії направляє до органу заявку відповідно до 6.1. У разі внесення змін до конструкції (складу) виробу або технології його виготовлення, що можуть вплинути на показники, які підтверджені під час сертифікації, заявник зобов’язаний попередньо повідомити про це орган, з яким укладено ліцензійну угоду. Орган приймає рішення про необхідність проведення контрольних випробувань або перевірки системи контролю виробництва на підприємстві. За результатами нагляду орган може призупинити або скасувати дію ліцензійної угоди та сертифіката відповідності чи сертифіката технічного контролю виробництва у разі: - порушення вимог, що ставляться до виробу; - порушення вимог із технології виготовлення, правил приймання, методів контролю та випробувань, позначення виробів, що узгоджені з органом під час проведення оцінювання відповідності; - зміни нормативних документів на вироби або на методи їх випробувань без попереднього погодження органом; - зімни конструкції (складу), комплектності або технології виготовлення виробів без попереднього погодження органом; - якщо заявник не виконав фінансові зобов’язання перед органом; - наявності офіційного прохання виробника та/або заявника. Рішення щодо призупинення дії ліцензійної угоди та сертифіката відповідності чи сертифіката технічного контролю виробництва приймається у разі, якщо вжиттям коригувальних заходів, погоджених органом, підприємство може усунути виявлені причини невідповідності та без проведення повторних випробувань акредитованою випробувальною лабораторією підтвердити відповідність виробу вимогам Технічного регламенту. У протилежному разі ліцензійна угода та сертифікат скасовуються. Таким чином, дана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.10.2023 13:25
Відповідь надана

щодо ISO виданих акредитованим органом

Номер: 0b90fbbfc7c94ce2b0644e2107a97d91
Дата опублікування: 29.09.2023 14:57
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник, всі вже давно прекрасно знають, що акредитація - добровільна. Практики АМКУ - достатньо. Внесіть зміни та видаліть таку вимогу, інакше буде подано скаргу до АМКУ!
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації сформовані у відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Окрім того, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Зазначаємо, що відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3432-06/40499-07 від 30.06.2020 року чітко вбачається, що єдиним способом підтвердження компетентності органу з оцінки відповідності є акредитація відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію). Відповідно до статті 1 Закону про акредитацію, акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь – яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Крім того зазначаємо, що в тендерній документації не встановлено окремих вимог щодо органу акредитації, що надає можливість Учасникам надавати сертифікати ISO акредитовані будь – яким органом з акредитації. Додатково повідомляємо, що є й інша практика АМКУ, де сертифікати ISO, акредитовані НААУ не є дискримінацією: рішення № 9632-р/пк-пз від 30.04.2021 року, рішення № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року, рішення № 949-р/пк-пз від 26.01.2023 року.
Дата відповіді: 02.10.2023 13:23
Відповідь надана

Капітальній ремонт

Номер: c9773d97c2e041fba242902a521b06bf
Дата опублікування: 28.09.2023 23:28
Опис: Шановний замовник, капітальний ремонт відноситься до будівельних робіт. Чи потрібно надавати будівельну ліцензію?
Відповідь: Шановний Учаснику, оскільки предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту, які згідно діючого законодавства відносяться до будівельних робіт, то, відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинна бути надана чинна ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України.
Дата відповіді: 29.09.2023 08:52