-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Торги не відбулися
418 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 180.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 180.00 UAH
Період уточнення:
28.09.2023 15:44 - 09.10.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
a3e4ecc6b7c44881883c510b46cb4cf3
Дата опублікування:
04.10.2023 15:08
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник.
В пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Вами вимагається: « Додатково надається сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію.».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує право Учасника на участь в даній процедурі закупівлі.
Цифрова грамотність – це набір знань, умінь та навичок, які необхідні для безпечного та ефективного використання цифрових технологій та ресурсів інтернету.
Цифрова грамотність потрібна для того, щоб ефективно використовувати всі онлайн – сервіси та можливості, які надає держава.
Також зазначаємо, що цифрова грамотність необхідна кожному через 5 основних причин:
1. «Держава в смартфоні» та комфортне проживання в країні. Означає велику кількість сервісів онлайн. Більше не треба витрачати свій час на стояння в черзі. Онлайн-послуги — це комфорт, зручність, економія часу. Цифрова грамотність необхідна для того, щоб ефективно використовувати всі можливості, які надає держава.
2. Особистий розвиток та вирішення особистих потреб.
3. Конкурентоспроможність на ринку праці. Володіючи цифровою грамотністю, у людини з’являється більше шансів на працевлаштування. Більше шансів на підйом кар’єрними сходами.
4. Безперервне навчання. Завдяки цифровій грамотності, кожен зможе вдосконалювати себе щодня. Проходити онлайн-курси і тренінги. Ефективніше вивчати іноземні мови. Поповнювати власні знання, здобувати нові навички.
5. Онлайн-безпека. Буде розуміння як уберегти свій акаунт та облікові записи від злому зловмисниками, як захиститися від потрапляння вірусів на свій пристрій.
Зазначаємо, що отримання цифрової грамотності не є обов’язковою і не регламентується чинним законодавством України.
Крім того, отримання сертифікату цифрової грамотності ніяким чином не пов’язано з технічним завданням, яке встановлено Замовником в тендерній документації.
Предметом даної закупівлі є: «Електрична енергія ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія», а не отримання сертифікату цифрової грамотності уповноваженої особи Учасника.
В технічному завданні встановленому в Додатку 2 тендерної документації відсутні будь – які товари, роботи та послуги, пов’язані з отримання сертифікату цифрової грамотності або роботи, які потребують наявність даного сертифікату, тощо.
Як доказ надаємо аналогічне рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9349 від 27.06.2023р.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день. Внесено зміни в ТД та виключено з ТД даний абзац. ТД в новій редакції буде оприлюднено в установлені строки.
Дата відповіді:
05.10.2023 11:32
Відповідь надана
Електрична енергія
Номер:
a28eb9ed21a742d5b55062df35aaf177
Дата опублікування:
02.10.2023 15:06
Опис:
Доброгор дня!Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати оригінал або копію сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту, ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»,. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Добрий день. Внесено зміни в ТД та виключено п.7-15 Додатку 1. ТД в новій редакції буде оприлюднено в установлені строки.
Дата відповіді:
02.10.2023 16:11