• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення Р-71 Одеса-Іванівка-Ананьїв-Піщана-Хащувате-Колодисте-Рижавка-/М-05/ в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)

Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування державного значення Р-71 Одеса-Іванівка-Ананьїв-Піщана-Хащувате-Колодисте-Рижавка-/М-05/ в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)

Завершена

1 717 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 588.00 UAH
Період уточнення: 28.09.2023 13:39 - 08.10.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінація аналогічний договір

Номер: a69cf4ecac224e88a3b6687e2761138f
Дата опублікування: 06.10.2023 19:03
Опис: Згідно Додатка 3 до ТД учасник має надати: " - аналогічні* виконані договори (договір) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод. Зазначені договори повинні бути укладені та виконані на 100% у період з 2018-2023 років; - позитивні відгуки власника (балансоутримувача) дороги за наданими аналогічними послугами, у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, відсоток виконання договору та суму виконання, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів виконання робіт та відсутність з боку замовника зауважень, претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Примітки * : Аналогічний договір – договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення землевпорядної документації відповідно до ст. 25 ЗУ «Про Землеустрій » ". Просимо внести зміни у ТД виключивши дискримінаційну умову « позитивні відгуки власника (балансоутримувача) дороги за наданими аналогічними послугами», замінивши на умову із попередньої редакції ТД « позитивні відгуки за наданими аналогічними договорами» . Адже Замовник обмежує коло потенційних учасників , що є дискримінаційною складовою. Відповідно до зазначеної у ТД ст. 25 ЗУ «Про Землеустрій»" є такі види документації із землеустрою: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій); в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з) робочі проекти землеустрою; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок; к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. Нами , як потенційним учасником Вашої закупівлі, виконувались роботи із виготовлення технічної документації із землеустрою ( щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) , однак не по автомобільних дорогах. Ми не можемо надати відгуки власника (балансоутримувача) дороги за наданими аналогічними послугами . Але ми в змозі надати позитивні відгуки за наданими аналогічними договорами». Отже, Замовник обмежує наші права як потенційного учасника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Приведіть тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017). В учасника повинен бути досвід в із виготовлення технічної документації із землеустрою саме по автомобільних дорогах, які, відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги», поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. У зверненні не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до подавача звернення або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». В той же час, постановою Верховного Суду України від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19 визначено, що є дискримінацією у публічних закупівлях. Виходячи з позиції Верховного Суду України, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на подавача звернення або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не робить умови тендерної документації дискримінаційними. Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною.
Дата відповіді: 09.10.2023 08:26
Відповідь надана

Стосовно договорної ціни після аукціону

Номер: ce51896ee2064f598810408c9fb4354f
Дата опублікування: 06.10.2023 10:31
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з умовами тендерної документації (пункту 5 розділу IV) відмовою від підписання договору про закупівлю, що є наслідок відхилення тендерної пропозиції, вважається: - ненаправлення переможцем замовнику документів у строк та обсязі, визначених Тендерною документацією; - якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем. При цьому Замовником визначено порядок погодження договірної ціни поза електронною системою закупівель. Вважаємо зазначені положення тендерної документації незаконними, дискримінаційними та такими, що створюють корупційні ризики. Відповідно до встановленого законодавством порядку проведення відкритих торгів ціна тендерної пропозиції визначається за результатами тендеру (зокрема аукціону) та відображається в електронній системі закупівель. При цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (п. 18 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178). Тому відсутні будь-які законодавчі підстави до додаткового узгодження ціни договору поза електронною системою закупівель. Крім того, неузгодження договірної ціни, а також ненаправлення переможцем замовнику документів окрім тих, які визначені законодавством, не може вважатись відмовою від підписання договору (про це зокрема наголошено у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10271-р/пк-пз від 10.07.2023). З огляду на викладене, пропонуємо привести зазначені умови тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь: Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Таким чином узгодження договірної (розрахунку) ціни відбувається між замовником і переможцем процедури закупівлі в межах суми, визначеної за результатами аукціону. Що саме є відмовою від підписання або укладення договору ні Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ні Особливостями не встановлено. В той же час, відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дата відповіді: 09.10.2023 08:03
Відповідь надана

Дискримінація щодо періоду укладення аналогічного договору

Номер: 01f2e2bac7044508a01f676a1b05457c
Дата опублікування: 05.10.2023 13:31
Опис: Відповідно до підпункту 1 Додатку №3 до тендерної документації, учасник має надати аналогічні договори, які були укладені та виконані у період з 2019-2022 років. Доводимо до відома Замовника, що досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) або є в потенційного учасника, або його в принципі нема. Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору та його виконання. Це дискримінаційна вимога, яка обмежує коло учасників. Вимагаємо у Замовника забрати обмеження щодо періоду укладення аналогічного договору.
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017). У зверненні не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до подавача звернення або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». В той же час, постановою Верховного Суду України від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19 визначено, що є дискримінацією у публічних закупівлях. Виходячи з позиції Верховного Суду України, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на подавача звернення або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не робить умови тендерної документації дискримінаційними. Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:40
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 5944a8769a874862b9c23f4fa9c030cf
Дата опублікування: 04.10.2023 17:08
Опис: Шановний Замовнику! Вимогами до аналогічного договору є: надати документи, що підтверджують державну реєстрацію права користування земельною ділянкою в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Повідомляємо Вас про дискримінаційність такої вимоги, у зв'язку з тим, що у нас, як потенційного Учасника Вашої процедури закупівлі, є аналогічні договори за предметом закупівлі, водночас, за умовами даних договорів, затвердження та реєстарція земельної ділянки покладається на Замовника. Етапом завершення землевпорядних робіт є внесення даних до Державного земельного кадастру, та надання Замовнику витягу про реєстрацію земельної ділянки в ДЗК. У зв'язку з тим, що вимога тендерної документації обмежує коло потенційних учасників, просимо внести зміни в ТД, шляхом усунення дискримінаційних та таких, що обмежують участь іншим потенційним учасникам процедури закупівлі.
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017). Пунктом 4 Додатку №3 до Тендерної документації визначено, що для документально підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та інформації, зазначеної у Довідці, визначеної цим же додатком, учасник повинен надати, в числі іншого, витяги, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, та документи, що підтверджують державну реєстрацію права користування земельною ділянкою в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Якщо у складі тендерної пропозиції учасника зазначені документи відсутні – він не має необхідного досвіду і не відповідає одному з установлених замовником у тендерній документації кваліфікаційних критеріїв. У зверненні не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до подавача звернення або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». В той же час, постановою Верховного Суду України від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19 визначено, що є дискримінацією у публічних закупівлях. Виходячи з позиції Верховного Суду України, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на подавача звернення або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:39
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 3cd78ea91fb84da5b4929f70f3af28d0
Дата опублікування: 03.10.2023 15:56
Опис: Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на наступні моменти: 1. Пунктом 5 Розділу VI Тендерної документації встановлено, зокрема, що відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладенням договору про закупівлю з вини учасника також вважається- якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем. А також зазначені «Вимоги щодо погодження договірної ціни». Зазначаємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені у пункті 44 Особливостей і є вичерпними. Встановлення вимоги про погодження договірної ціни, а також зазначення про те, що ситуація неузгодження ціни буде визнана ВИНОЮ учасника (відповідно до 5 Розділу VI Тендерної документації), є необґрунтованим обмеженням участі і потенційної перемоги учасників за виключно суб’єктивними критеріями, а також порушує чинне законодавство. Відповідно до п. 4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Умови договору про закупівлю НЕ ПОВИННІ відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, учасник не може змінити ціну своєї пропозиції, яка сформована за результатами електронного аукціону. Наголошуємо, що встановлення ціни щодо предмету даної закупівлі (розроблення землевпорядної документації) не регулюється державою, не є категорією державних регульованих цін. Учасники вільно визначають ціни, за які готові виконати роботи (надати послуги), для участі у закупівлі. Погодженню може підлягати лише кошторис, у випадку, якщо він є додатком до договору. Вважаємо дану вимогу незаконною і просимо виключити зазначені положення з пункту 5 Розділу VI Тендерної документації. 2. Пунктом 6 Розділу VI Тендерної документації «З метою мінімізації ризиків неповернення коштів забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких сформовано Національним банком України на дату видачі гарантії.». Дане положення розміщене у пункті, що стосується забезпечення виконання договору про закупівлю, тому зазначення про забезпечення ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ є помилковим. А також, відповідно до Рекомендацій щодо здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції №24-рк від 11 листопада 2021 року, виданих Антимонопольним комітетом України, встановлено наступне: «Встановлення вимоги до фінансового забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, наданої одним із системно важливих банків, може: – обмежити можливість субʼєктів господарювання, які є учасниками закупівель у виборі установи, що може надати гарантію; – надати переваги банківським установам, які входять до переліку системно важливих банків, порівняно з іншими фінансовими установами або страховими компаніями, які можуть надавати гарантії, а також щодо банків, які не входять до переліку системно важливих банків.» Звертаємо Вашу увагу на те, що дані Рекомендації були надані Службам автомобільних доріг, у тому числі і Кіровоградської області (на сьогодні, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Кіровоградській області), і є обов’язковими для розгляду органами та особами, яким вони надані. Отже, дана вимога є дискримінаційною, тому, просимо виключити положення про обов’язковість надання гарантії саме одним із системно важливих банків, перелік яких сформовано Національним банком України на дату видачі гарантії з положень тендерної документації. 3.Додатком № 2 до тендерної документації передбачено, що «Для сертифікованого інженера-геодезиста та одного сертифікованого інженера-землевпорядника обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на суму не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.». Дана вимога не відповідає вимогам законодавства, жодним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язкової наявності договору добровільного страхування та страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності відповідно до договору, тим паче на суму, що має вираховуватися від очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник не може змушувати (вимагати) учасників укладення договору ДОБРОВІЛЬНОГО страхування. Зазначаємо, що вимога про надання страхових полісів цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності неодноразово визнавалась дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію рішеннями Антимонопольного комітету України, зокрема у Рішеннях № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 , № 6286-р/пк-пз від 10.05.2023, № 14638 від 13.09.2023 . Отже, просимо виключити дане положення з Додатку №2 до тендерної документації. 4. Відповідно до підпункту 1 Додатку №3 до тендерної документації, учасник має надати аналогічні договори, які були укладені та виконані у період з 2019-2022 років. Встановлення періоду, у який мали бути укладені і виконані аналогічні договори, є обмеженням та порушує принципи добросовісної конкуренції. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору та його виконання. Відтак, багато потенційних учасників мають договори на аналогічні види робіт, які або укладені, або виконані поза даним періодом, що унеможливлює їх участь у даній закупівлі. Зокрема, незрозумілим видається те, чому Замовником не включено до даного періоду 2023 рік. Подібні вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду були визнані дискримінаційними у багатьох Рішеннях Антимонопольного комітету України, зокрема №152-р/пк-пх від 12.01.2017, №18296-р/пк-пз від 10.12.2019 , № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, № 511 -р/пк-пз від 14.01.2021. Просимо змінити фразу «у період з 2019-2022 років» у підпункті 1 Додатку №3 до тендерної документації на «у період з 2019-2023 років».
Відповідь: Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Таким чином узгодження договірної (розрахунку) ціни відбувається між замовником і переможцем процедури закупівлі в межах суми, визначеної за результатами аукціону. Що саме є відмовою від підписання або укладення договору ні Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ні Особливостями не встановлено. В той же час, відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Стосовно інших питань – до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:36
Відповідь надана

надання кошторисів

Номер: 158b529433bf4e5496a790a1ca6c38e0
Дата опублікування: 03.10.2023 11:14
Опис: Надайте роз’яснення, чи потрібно надавати учаснику кошторис у своїй пропозиції? Чи це стосується лише Переможця в період підписання договору підряду?
Відповідь: Даний додаток до договору буде формуватися на етапі укладення договору із переможцем закупівлі за результатами аукціону
Дата відповіді: 06.10.2023 10:31
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 95830dd93f6a40e4bdd9c541c8f0aea6
Дата опублікування: 03.10.2023 11:11
Опис: Просимо Замовника внести зміни у ТД шляхом анулювання дискримінаційної умови: « Для сертифікованого інженера-геодезиста та одного сертифікованого інженера-землевпорядника обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на суму не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі». Вищенаведена вимога про наявність надання страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованих інженера-землевпорядника та інженера -геодезиста є надмірною та необґрунтованою, з огляду на наступне, що Договір про закупівлю укладається із підрядником, а не працівниками підрядника. Працівникам підрядника не потрібно укладати договори добровільного страхування цивільно-правової відповідальності та мати страхові поліси відповідно. Підрядник відшкодовує шкоду, що була заподіяна у процесі виконання договору Замовнику та третім особам самостійно та від свого імені. В результаті, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати страхові поліси до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності саме на сертифікованих працівників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, наших. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Залишаємо за собою право звернутись у АМКУ щодо оскарження дискримінаційних вимог ТД у випадку Вашої бездіяльності щодо нашого питання.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:35
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога у ТД

Номер: d782c452fafc49e79e218e247220e0d6
Дата опублікування: 03.10.2023 11:07
Опис: Шановний Замовнику. Приберіть з ТД дискримінаційну умову : «Аналогічні* виконані договори (договір) з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод. Зазначені договори повинні бути укладені та виконані на 100% у період з 2019-2022 років» . У нас договір укладено та виконано на 100% у 2023 році . Виходить, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть договір (договори) саме у період 2019-2022 рр, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, таких як Ми . Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нагадаємо, що відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:34
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги у ТД

Номер: 4f9ed532f7dc4903a2cb10272f5b29f3
Дата опублікування: 03.10.2023 11:06
Опис: Шановний Замовнику. Просимо внести зміни у ТД виключивши дискримінаційну умову як " Обов’язковість надання в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору , договір, що укладений з бюджетною установою (органом місцевого самоврядування, територіальною громадою, об’єднаною територіальною громадою та ін. державними установами) ". Нами , як потенційним учасником Вашої закупівлі, надавались послуги підрядній організації , яка виграла тендер з надання послуг з експлуатаційного утримання мережі або ділянки автомобільних доріг державного значення. У зв’язку з чим ми в повній мірі виконали договір на надання послуг . Водночас підрядна організація не є в розумінні тендерної документації державним підприємством, установою, організацією, хоча здійснює і надає послуги відповідно до контракту , укладеного із Замовником державної форми власності. Приведіть тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.10.2023 10:33
Відповідь надана

Обсяг бюджетного фінансування

Номер: 194b9ccbfb1b492ebe3aed193ba4be6e
Дата опублікування: 28.09.2023 15:45
Опис: Доброго дня, просимо вказати обсяг бюджетного фінансування на 2023 рік, по цьому напрямку робіт, оскліьки ми як потенційний учасник працюємо на спрощеній системі оподаткування, та обмежені лімітом на 2023 рік
Відповідь: Пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 визначено, що фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 28 вересня 2023 року, не стосується тендерної документації та не містить вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру. В той же час замовник повідомляє про наявність фінансування. Обсяги фінансування у 2023 році залежатимуть від графіка фінансування, розробленого на підставі графіка надання послуги, запропонованого виконавцем і погодженого замовником, як додаток до договору.
Дата відповіді: 29.09.2023 08:33