-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Гіпохлорит натрію марки «А»; Коагулянт гідроксихлорид алюмінію; Хлор рідкий в балонах
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2431", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
Завершена
742 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 428.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 428.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2023 21:36 - 01.10.2023 00:00
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
d5c8a13fa8fa422a8c551f5ded53e2cc
Дата опублікування:
30.09.2023 17:09
Опис:
Шановний замовник, Пунктом 3.4. додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що виданий виключно Учаснику. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників, оскільки, Учасники, які мають Висновок ДСЕЕ на пропонуємий товар, що відповідає технічним та якісним вимогам та може використовуватися у заявленій сфері застосування, але виданий на ім’я Виробника або Постачальника, не зможуть прийняти участь у даній Закупівлі. Отримання Учасником нового Висновку потребує певного часу, що не можливо у короткий термін подання пропозиції. Крім того, отримання нового Висновку ні яким чином не впливає на технічні та якісні характеристики товару та не змінює їх. Виходячи з вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, який видано або Виробнику, або Постачальнику, або Учаснику.
Відповідь:
Шановний учасник, з приводу Вашого звернення пояснюємо наступне.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Отже, саме замовник визначає технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі своїх потреб. Технічні характеристики по закупівлі сформовано виходячи з власник потреб та функціональних завдань нашого підприємства.
Якість питної води, що подається нашим підприємством споживачам, має відповідати вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Оскільки предметом закупівлі є реагенти, що будуть використані для очищення питної води, Замовник має право вимагати від постачальника товар з таким складом, щоб в процесі застосування цього товару, питна вода гарантовано відповідала вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Вимога про надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо предмету закупівлі саме на учасника, встановлена з урахуванням того, що даний предмет закупівлі безпосередньо контактує з виробництвом питної води, а також зумовлено тим, що на ринку існує достатньо багато постачальників саме цього предмету закупівлі, які постачають товар вироблений за різним технічними умовами через відсутність єдиного державного стандарту на виробництво, наприклад, гіпохлориту натрію та коагулянту гідроксихлорид алюмінію.
Відповідно до розділу 5 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000р. №247: заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи; власник об'єкта експертизи - фізична або юридична особа зобов'язана відшкодувати всі пов'язані з проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи витрати та виконувати вимоги експертизи щодо об'єкта експертизи.
Отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагає закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000р. №247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,
затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Учасник, який пропонує свій товар до закупівлі в будь-якому разі є його власником, тому отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є дискримінаційною вимогою.
Лише власник експертизи зобов’язаний виконувати вимоги державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар має бути виданий на Учасника, який і буде нести відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог законодавства в сфері здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді:
02.10.2023 12:01