• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (без розподілу) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія

Торги не відбулися

908 959.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 544.80 UAH
Період уточнення: 26.09.2023 16:27 - 01.10.2023 00:00
Відповідь надана

клас напруги

Номер: fd1351e37a2e4b4c8abd24ee8a8cc3af
Дата опублікування: 29.09.2023 10:34
Опис: Шановний Замовник. Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175. Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги. Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання. Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. дякуємо за запитання. У Замовника 2-й клас напруги, установа забезпечена послугами розподілу електричної енергії до кінця поточного року. Товар, що закуповується Замоником, закуповується без розподілу тому вартість товару залежить безпосередньо від середньозваженої ціни на "ринку доба наперед"
Дата відповіді: 29.09.2023 10:57
Відповідь надана

група площадок вимірювання

Номер: 281cc2c138d741e286089e186e2ce7f4
Дата опублікування: 29.09.2023 10:34
Опис: Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. На всіх об'єктах Замовника, що вказані в додатку 5 до тендерної документації, встановлена автоматизована система комерційного обліку електричної енергії.
Дата відповіді: 29.09.2023 11:07
Відповідь надана

сертифікація ISO

Номер: 4b94a4709d394ae0b281b99c168cefbf
Дата опублікування: 28.09.2023 17:01
Опис: Шановний замовник! Відповідно до вимог Тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації системи управління якістю діяльності з забезпечення функціонування веб-сайта ліцензіата вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, виданого на ім‘я учасника закупівлі, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки отримання вищезазначеного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене, просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником були внесені зміни в Додаток 5 до Тендерної документації. Дякуємо!
Дата відповіді: 28.09.2023 17:38
Відповідь надана

доцільність подання фінансової звітності за 2021р

Номер: 4edd3ba0a3a74198805e340843402fe2
Дата опублікування: 27.09.2023 15:59
Опис: Шановний замовник! Відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації: «На підтвердження фінансової спроможності учасник надає копію фінансової звітності за 2021 рік згідно Розділу ІІ. «Склад та елементи фінансової звітності» Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73». Просимо пояснити доцільність подання фінансової звітності за 2021 рік, а не актуальної - за 2022 рік, чи перше півріччя 2023року.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни в Додаток 2 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 28.09.2023 13:10
Відповідь надана

стосовно К=1,099

Номер: 45d9de4152634c0cb7bec0210aa8dcf4
Дата опублікування: 27.09.2023 11:51
Опис: Шановний замовник, додатком 3 до Договору, окрім іншого визначено, К – коефіцієнт коливання ціни закупівлі одиниці Товару, який на момент укладення Договору становить 1 (один) і, у разі коливання ціни закупівлі одиниці Товару на Ринках електроенергії, визначається за формулою (якщо К більше за 1,099, то застосовується К=1,099) п.п. 7 п. 19 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" визначено наступне : зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку . зміни ціни; Тобто, Особливості враховують коливання (зміну) ціни саме у разі зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку . зміни ціни. К=1,099 суперечить (обмежує) чинному законодавству та не може застосовуватися для зміни ціни
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:31
Відповідь надана

проект договору - якість електричної енергії

Номер: f0de279a6b5543ecb00a76584dccfad1
Дата опублікування: 27.09.2023 11:32
Опис: Шановний Замовник. Щодо вимоги Замовника відповідно абз.2 п.2.4. додатку 5 тендерної документації «Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Об’єктів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у законодавстві, зокрема у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» пояснюємо: ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу. Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити абз.2 з п.2.4. з додатку 5 тендерної документації «Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Об’єктів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у законодавстві, зокрема у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»». Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:30
Відповідь надана

проект договору - істотні умови договору

Номер: 54a89bcfb91946c994516ee911074510
Дата опублікування: 27.09.2023 11:30
Опис: Шановний Замовник. Тендерна документація, що оприлюднена Вами в електронній системі закупівель, а саме п.13.3 Проекту договору містить умови щодо істотних змін договору, які не відповідають постанові КМУ від 12.10.2022 року №1178. З 12.10.2022 року Замовники складають та оприлюднюють свої тендерні документації відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" З ВРАХУВАННЯМ ПОСТАНОВИ КМУ ВІД 12.10.2022 РОКУ №1178 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”, НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ", тому істотні умови договору можуть змінюватись не у відповідності до ч.5 ст.41 Закону, а мають змінюватись відповідно до п.19 постанови КМУ №1178. Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:30
Відповідь надана

Щодо матеріально-технічної бази

Номер: 406c0eb96c57421aa4da1ceb1e78372d
Дата опублікування: 27.09.2023 11:29
Опис: Шановний замовник! Відповідно до вимог Тендерної документації, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), Учасник має надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, скріплена підписом уповноваженої посадової особи із зазначенням дати. Однак, такий критерій і вимога суперечать п.29 Особливостей (постанова КМУ №1178), де визначено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Враховуючи вишезазначене, просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації данної вимоги та внести зміни до ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 27.09.2023 11:37
Відповідь надана

проект договору - щодо зміни електропостачальника

Номер: db9ec686f5c64e27a405a3cdec42cc14
Дата опублікування: 27.09.2023 11:29
Опис: Шановний Замовнику. Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ РЕГЛАМЕНТУЄ ЗМІНУ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКА, У ВИПАДКУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ З ІНШИМ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКОМ (розділ 9 Проекту Договору «Порядок зміни електропостачальника»). Процедура зміни електропостачальника чітко регламентована Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312. Відповідно до вищевказаних Правил Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника електричної енергії шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, попередивши Постачальника за 21 день до такої зміни, вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії), незалежно від того як проводиться процедура закупівлі, в електронній системі закупівель чи поза її межами. Приведіть проект договору у відповідність до законодавства України. Даний розділ можна викласти в наступній редакції "9.1. Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 день до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). 9.2. Зміна постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком, встановленим ПРРЕЕ." Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:29
Відповідь надана

щодо якості електричної енергії

Номер: 9700cbcf3ccc46e98425150457048f66
Дата опублікування: 27.09.2023 11:24
Опис: Шановний Замовник. Щодо вимоги Замовника відповідно п.4.2 додатку 4 тендерної документації «ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» пояснюємо: ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів. п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії; п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням; п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту. п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії. п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором. п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО). Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ. Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу. Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з п.4.2 з додатку 4 тендерної документації «ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:29