-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильник світлодіодний 960 ВТ, світильник світлодіодний 240 ВТ, світильник світлодіодний 120 ВТ (ДК 021:2015: 31527000-6 Точкові світильники)
Закупівля на лоти не поділяється
Завершена
422 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 220.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 220.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2023 11:02 - 01.10.2023 00:00
Відповідь надана
вимога
Номер:
a9d06028e5e545ae8e410fccff50b9fe
Дата опублікування:
29.09.2023 15:54
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати сертифікат ISO 50001 "Системи енергетичного менеджменту" Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції»
Оскільки ISO 50001 («Energy management systems – Requirements with guidance for use[1]») — міжнародний стандарт, створений Міжнародною організацією зі стандартизації[2] для управління енергосистемами, який визначає вимоги для встановлення, впровадження, супроводу та покращення системи енергоменеджменту, метою якої є дозволити організації слідувати системному підходу у досягненні послідовного покращення енергосистеми, включаючи енергоефективність, енергобезпеку та енергоспоживання забезпечує будь-яку організацію, незалежно від її розміру, територіального або географічного положення, повноцінною стратегією дій у менеджерській та технічних областях з метою підвищення ефективності енергосистеми організації, то наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість продукції, адже предметом закупівлі є: Світильник світлодіодний 960 ВТ, світильник світлодіодний 240 ВТ, світильник світлодіодний 120 ВТ (ДК 021:2015: 31527000-6 Точкові світильники), а критеріями оцінки є ціна, питома вага критерію – 100%.
Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника.
Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги
Відповідь:
Доброго дня! Оскільки, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного
товару, вимога щодо надання сертифікату ISO 50001 "Системи енергетичного
менеджменту" є цілком доречна. Так як в чинному законодавстві немає
чіткого визначення, які документи можуть підтверджувати технічні та
якісні характеристик предмета закупівлі, надання тих чи інших
сертифікатів відповідності залишається на розсуд Замовника. Щодо
обгрутнування необхідності надання даного сертифікату, було зазначенно
вище.
Дата відповіді:
02.10.2023 13:00
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
1c283a707c12448e8db10e7910e58a2f
Дата опублікування:
28.09.2023 14:00
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку №1 ТД для підтвердження виконання аналогічного договору учасник має надати копію документів що підтверджують факт виконання умов договору (Актів виконання робіт з відміткою про виконання). Наголошуємо що предметом закупівлі є товар , а не роботи, тому документальним підтвердженням є видаткова накладна. Просимо внести зміни в ТД.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.09.2023 16:45
Відповідь надана
Щодо сертифікації
Номер:
cb8c33050b4444fa92f6e7460ac1d099
Дата опублікування:
27.09.2023 16:57
Опис:
Шановний Замовнику, підкажіть, чи буде приводом для відхилення пропозиції, відсутність сертифікату ISO 50001? Адже сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 40 000 грн та більше. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця в мирний час, а в період війни може і більше.
Вважаємо, що відсутність даної вимоги розширить коло учасників і призвиде до економії державних коштів.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, стандарт ISO50001 дуже сильно пов'язаний з ISO9001 та ISO14001. Він є логічним їх продовженням.
Наявність такого сертифікату свідчить, що компанія, яка приймає участь,є розвинутою як в технологічному плані так й в енергетичному.
Відповідно, маючи такі технології, створені ними продукти будуть мати як технологічні методи виробництва так й сучасні підходи та ідеї. Все це безпосередньо впливає на якість продукту, експлуатаційні характеристики.
Енергоефективність дозволяє знизити витрати на виробництво, що напряму впливає на кінцеву вартість.
Таким чином наявність даного стандарту дозволяє відсіяти виробників з неякісною продукцією.
Крім того, користування такими вимогами дозволяє створити стимул для виробників та їх перехід на високі технології, оптимізацію енерговитрат, зниження забруднення навколишнього середовища, збереження природніх ресурсів, та звісно кінцеву вартість високоякісного продукту.
Дата відповіді:
28.09.2023 10:29