• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період уточнення: 25.09.2023 13:53 - 03.10.2023 00:00
Відповідь надана

123

Номер: a5c85bc146da4d94bae65d01877ee85e
Дата опублікування: 02.10.2023 21:02
Опис: Шановний замовнику! Ви внесли зміни не просто відповідно до Наказу МОН, а перевершили самих себе і тепер не можливо прийняти участь із нормальними ноутбуками! Можливо одразу оголосіть переможця ніж проводити цей фарс у вигляді торгів?
Відповідь: Вимоги Замовника щодо Тендерної документації (Технічної специфікації) та перелік документів, якими потенційний Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.10.2023 21:24
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 18aeec88907d420bbd00fcdf6c14ba40
Дата опублікування: 02.10.2023 18:12
Опис: Шановні корупціонери, а прописувати такі технічні вимоги як ваші заточені під конкретну модель ноутбука сприяє конкуренції? Як не соромно під час війни вчиняти такі брудні дії? Така поведінка замовника який нібито дозволяє учасникам пропонувати еквіваленти, а насправді за допомогою листа від виробника обмежив усіх, окрім вашого учасника. Тут відвертий розпил коштів під час війни. Чи не бажає уповноважена особа пані Марія Ругляк пояснити де взялись у її розпоряджені такі нахабні дискримінаційні вимоги?
Відповідь: Вимоги Замовника щодо Тендерної документації (Технічної специфікації) та перелік документів, якими потенційний Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.10.2023 21:20
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: b0757485d85e4ef68241f9cad334e4a3
Дата опублікування: 02.10.2023 18:02
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Замовник ніяким чином не обмежує учасників конкретним виробником, отже Учасники вільні у праві вибору ноутбуків які будуть відповідати технічним вимогам Замовника. Звертаємо увагу, шо у додатку №2 тендерної документації зазначено наступне: У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження, вважати вираз «або еквівалент».
Дата відповіді: 03.10.2023 21:29
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: 9a09d3a1bf344eefb01a11683af0cf2d
Дата опублікування: 02.10.2023 18:01
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Замовник ніяким чином не обмежує учасників конкретним виробником, отже Учасники вільні у праві вибору ноутбуків які будуть відповідати технічним вимогам Замовника. Звертаємо увагу, шо у додатку №2 тендерної документації зазначено наступне: У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження, вважати вираз «або еквівалент».
Дата відповіді: 03.10.2023 21:26
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 8ca80698cff94d2888161f2fe857f46a
Дата опублікування: 02.10.2023 18:01
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Шановний потенційний учасник прохання ознайомитись з Додатком № 2, Тендерної документації Замовника, де передбачена наступна вимога: « для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистрибьютора (статус офіційного дистрибьютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель та артикул пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання.» Дана вимога сформована Замовником з урахуванням принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів та мінімізації ризиків отримання неякісних товарів. Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Учасник має можливість отримання даного листа як від виробника так і від офіційного дистриб’ютора. Замовник повинен бути впевнений в тому, що товар є якісним та має легальне походження. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належній якості з належним строком придатності від виробника та/або офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, який був легально ввезений на територію України. Наголошуємо, що вимога Замовника не містить дискримінаційного підґрунтя, а саме – надання Лист-авторизації на участь в торгах саме від виробника. Учасник має право та можливість надати Лист-авторизацію на участь в торгах, як від виробника так і від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару !!! Вимоги Замовника щодо Тендерної документації (Технічної специфікації) та перелік документів, якими потенційний Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 03.10.2023 21:23
Відповідь надана

Прохання до Замовника!

Номер: ff28984286f3435186afac20a9f04b75
Дата опублікування: 02.10.2023 18:01
Опис: Шановний Замовнику! Ми представляємо юридичну компанію із захисту інтелектуальної власності та використання програмної продукції корпорації Microsoft. В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 10 Pro! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі без виключення виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків перевірки обладнання по даній закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows 10 Pro повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Це суттєво допоможе Вам уникати підробок. Дякуємо.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! На ваше запитання, повідомляємо, що у технічних вимогах зазначено: «Операційна система: Попередньо встановлена та вбудована виробником ноутбука (безключова активація ОС, ключ вшитий у BIOS ноутбука) операційна система(ОС) Windows 10/11 версії Pro Ukrainian, з безкоштовними оновленнями Microsoft. З підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Пристрій повинен мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору;» А також є наступна вимога: «надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).»
Дата відповіді: 03.10.2023 21:15
Відповідь надана

Звернення

Номер: 6c150da283b7409ba13b0101cab7a298
Дата опублікування: 02.10.2023 01:20
Опис: Шановний Замовник, внесені Вами зміни обмежили прийняти участь інших учасників. Оскільки дані наддетальні вимоги не дивлячись на формально заявлений вираз "або еквівалент" насправді відповідають моделі ноутбуків одного виробника. Маловідомого та низькоякісного. Крім того, ви обмежили участь шляхом надання листа авторизації від такого виробника. Цими діями ви створили умови лише для свого учасника, який отримав такий лист авторизації і має намір прийняти участь без будь-якої конкуренції з іншими учасникми із продукцією від інших відомих виробників. Внесені вами зміни свідчать лише про одно - ви увійшли в змову з певним учасником і такими змінами лобіюєте перемогу лише такого учасника. Більше того, дані прописані вами вимоги відповідають лише продукції мало відомого бренда типу Prologix, Chuwi та подібне китайське барахло, яке нажаль за якістю продукції далеко від світових брендів типу - Асус, НР, Леново, Делл та подібних. Проте будуть придбані для вашого закладу за бюджетні кошти. Тому вимагаємо прибрати внесені зміни, що стосується лобіювання продукції такого виробника і сприяти конкуренції на торгах не ускладнюючи документацію торгів під "свого" учасника. У разі ігнорування такої вимоги ви ризикуєте стати відомим прикладом у системі Prozorro чергових "ефективно проведених" торгів із відомим усім учасником який схиляє замовників до внесення подібних змін до документації лякаючи "благими" намірами допомогти.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання та інформуємо,що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3,5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердженні помірної тендерної документації" № 680 від 13.04.2016 року. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ( далі - Закон) , з урахуванням нормативно - правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника,фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його проходження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент". Враховуючи вищезазначене, Нами було сформовано технічне завдання на відповідність необхідної техніки. Технічні характеристики у завдані вказані такі, які мінімально задовольнять наші потреби, ви завжди можете запропонувати кращі. Вами може бути подана пропозиція яка відповідає технічному завданя або еквівалент товару з кращими характеристиками.
Дата відповіді: 02.10.2023 12:16