-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп"ютери в комплекті
Персональні комп"ютери в комплекті -27 шт. та додаткове обладнання згідного тендерної документації
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
25.08.2016 15:39 - 01.09.2016 15:36
Відповідь надана
Додаток 2,Кваліфікаційні критеріі та інші документи
Номер:
43872b701d944987bb37946b99b2b6b3
Дата опублікування:
29.08.2016 16:07
Опис:
Згідно вимог П.1-П.8 Додатку 2 потребується надання різноамнітних документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови на участь у процедурі.Але в документах, згідно П.1-П.8, потребується надати "Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, завіреною підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності)"
Прошу надати відповідь,чи достатньо буде надати одну довідку з зазначеним вище змістом на підтвердження відповідності вимогам П.1-П.8 Додатку 2. ?
Додаток 2, П.9.2, потребується надання: "- Копія аналогічного договору за **2015-2016 рік (-ів), які були зазначені у довідці та копії актів приймання-передачі до відповідних договорів".
Прошу уточнити якої кількості копій договорів буде достатньо на підтвердження віповідності. А також прошу уточнити,якщо акти приймання -передачі не було передбачено у Договорах,копії яких буде надано на підтвердження, який саме документ потребується надати, або достаньо буде тільки надання копії Договору? (накладна містить інформацію,яка є комерційною таємницею).
Додаток 2, П.10.2, потребується надання: "- учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає документи, що встановлені замовником та вимагаються у Додатку № 1 по Лотам до тендерної документації. ", але в Додатку № 1 відсутні вимоги щодо надання документів та відсутні Лоти тендерної документації.
Прошу надати відповідь, які саме документи потребується подати.
Відповідь:
1) На виконання П.1-П.8 Додатку 2 ( Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) достатньо буде надати одну довідку з зазначеним вище змістом на підтвердження відповідності вимогам П.1-П.8 Додатку 2.
2) Додаток 2, П.9.2, - для виконання вимог цього пункту достатньо не менше двох копій аналогічних договорів та відповідно актів приймання-передачі та/або накладних.
Порядок документального оформлення господарських операцій (документування) регламентується ст. 9 «Первинні облікові документи та регістри бухгалтерського обліку» Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність Україні» від 16 липня 1999 p. № 996-XIV, Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку від 24 травня 1995 р. № 88 та іншими документами нормативно-правового змісту. Згідно вищезазначеної законодавчої бази, накладна не є комерційною таємницею. Тому у разі не надання актів приймання- передачі або накладної, просимо надати інший документ, який засвідчує факт виконання умов договору.
3) Додаток 2, П.10.2, - згідно вимог Додатку №1:
* Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою. Вимога щодо скріплення печаткою нестосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, завинятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями(підприємствами, установами).
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або дорученням або копією статуту (в якому має бути зазначено що відповідна посадова особа учасника -суб'єкта господарської діяльності має право на підписання такого роду документів без довіреності).
Відповідальність за помилки друку у документах, наданих Замовнику через електронну систему закупівель та підписаних відповідним чином, несе Учасник.