• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

світлофори, дорожні контролери, пристрій звукового оповіщення (ПЗО)

Завершена

8 215 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 153.34 UAH
Період уточнення: 22.09.2023 19:39 - 27.09.2023 00:00
Відповідь надана

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель!

Номер: d965ba233b7f42b1a9698909c0498a04
Дата опублікування: 26.09.2023 16:28
Опис: Дана закупівля має ознаки корупційної!!!!! Сукупність технічні вимог реально не може виконати жоден виробник!!!! Але паперово підтвердити може заздалегідь визначений Замовником учасник. Пропонуємо припинити корупційний тендер та привести тендерну документацію у відповідності до законодавства, прибрати корупційні вимоги та провести конкуретні торги!
Відповідь: Дякуємо за запитання, але воно не стосується предмету закупівлі
Дата відповіді: 29.09.2023 10:52
Відповідь надана

Погодження ТУ

Номер: 5605d28035104b26bfe6aee5c4006e85
Дата опублікування: 26.09.2023 16:17
Опис: Шановний Замовнику. У вимогах до тендеру зазначено, що всі сертифікати відповідності та декларації повинні бути чинними (дійсними) на дату подання пропозиції. Логічно, якщо дана вимога буде поширена на всі документи Учасника. В той же час у вимогах зазначено, що «Світлофори повинні вироблятися згідно з технічними умовами або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, в яких враховано всі обов’язкові вимоги діючих ДСТУ та які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України (вимога пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002) або іншим уповноваженим органом, установою, організацією.» Єдиним уповноваженим органом, який погоджував ТУ на засоби організації дорожнього руху до грудня 2015 року був Центр безпеки дорожнього руху при департаменті ДАІ при МВС України. Тепер він ліквідований, МВС досі не встановило нового органу погодження. Але згідно з стандартом України «СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. Технічні умови України НАСТАНОВИ ЩОДО ТИПОВОЇ ПОБУДОВИ, ВИКЛАДЕННЯ, ОФОРМЛЕННЯ, ПОЗНАЧЕННЯ, ПРИЙНЯТТЯ ТА НАДАННЯ ЧИННОСТІ.» встановлено, що «п. 4.13 Строк чинності технічних умов, як правило, встановлюють не більшим ніж п’ять років, після чого проводиться їх перевірка згідно з 7.1 цього стандарту; 7.7 Повідомлення про зміни, включаючи повідомлення про продовження строку дії технічних умов, погоджують і затверджують у порядку, встановленому для технічних умов.» Тобто дата погодження може бути актуальною, якщо з цієї дати (останніх змін) пройшло не більше п’яти років, бо на протязі останніх років були змінені всі основні стандарти, які повинні бути застосовані в ТУ, наприклад, ДСТУ EN 12368:2017. ДСТУ EN 50293:2016, ДСТУ EN 12675:2022 та інші. Пропоную Замовнику підтримувати законодавчі норми і враховувати тільки актуальні погодження, або видалити цю дискримінаційну норму для багатьох виробників продукції.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Вимога щодо погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України визначена пунктом 5.1.1 ДСТУ 4092-2002, а згідно вимог п.1.2 цього стандарту визначено, що вимоги цього стандарту обов’язкові. Замовник не має права робити вилучення щодо виконання окремих пунктів цього стандарту. Аналіз тендерів на закупівлю світлофорів показує, що в Україні існує щонайменше два виробника , в яких є технічні умови на виробництво світлофорів з термінами, дія яких ще не завершилась.. Також звертаємо Вашу увагу, що в ДСТУ 4092-202 року не має вимоги щодо погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України змін при внесені в ТУ. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію
Дата відповіді: 29.09.2023 10:42
Відповідь надана

Автоматичне налаштування яскравості ТВЧ у залежності від рівня зовнішнього освітлення.

Номер: d513b63de22141a7bb7768fea701708e
Дата опублікування: 26.09.2023 13:22
Опис: Технічні вимоги до світлофорів містять таку вимогу: ТВЧ повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. Просимо пояснити, яка мета даної вимоги, крім значного звуження кола учасників? Яскравість ТВЧ має бути узгодженя з яскравістю сигналів світлофора. У вимогах до Т1.1, наприклад, є вимоги щодо функцію автоматичного налаштування яскравості ТВЧ, а до світлофору відсутні. До світлофорів Т2.3, Т2.6 та Т2.9 навпаки, є затемнення в світлофорах класу D1, а вимоги щодо налаштування яскравості ТВЧ відсутня. При зміні яскравості ТВЧ, яскравість світлофорів залишається незмінна, і навпаки. Буде виникати ситуація із затрудненням розпізнавання інформації на ТВЧ, так як людське око підлаштовується до більш яскравих джерел світла. Також у вимозі щодо автоматичного налаштування яскравості ТВЧ не визначено процентне відношення зниження яскравості до рівня зовнішнього освітлення, та кількість ступенів зменшення яскравості, що суттєво ускладнює виконання даної вимоги а також може призвести до зорового дискомфорту учасників дорожнього руху. Також хочемо зазначити, що споживання секцією ТВЧ коливається в межах від 2 до 6 ВТ. При зменшенні яскравості від 2 до 3 Вт, що не дає суттєвої економії в енергоспоживанні. Але встановлення спеціального обладнання, яке регулює яскравість світлофора в залежності від рівня зовнішнього освітлення, значно здорожчує вартість світлофора. Дана вимога є недоцільною ні з точки зори комфорту учасників дорожнього руху, ні з економічної точки зору. Враховуючи вищевикладене просимо прибрати дану вимогу як не доцільну, дискримінаційну та таку, яка значно звужує коло учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Згідно п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. В технічних вимогах тендерної документації нами не вимагається, що ТВЧ повинні бути інтегровані у світлофорні модулі, а в зв’язку з тим, що в ДСТУ 4092-2022 відсутні вимоги до табло відліку часу, ми, як Замовник, маємо право включати в технічну специфікацію вимоги окремо для ТВЧ. Вимога п.19 ТВЧ до Т1.1 та Т1.3 повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. Вимога п.18 ТВЧ до П1.1 та П1.2 повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. У вказаних вимогах Замовник не обмежує Учасників у виборі способу технічних рішень щодо автоматичного налаштування яскравості. Вимога п.11 до Світлофору Т2.3; світлофору Т2.6; світлофору Т2.9 світлофори повинні відповідати класу затемнення D1, відповідно до п.6.3 ДСТУ EN 12368:2017 (діапазон робочої напруги у режимі затемнення 150-170 В). Тобто ця вимога обґрунтована вимогою вказаного ДСТУ EN 12368:2017. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію
Дата відповіді: 29.09.2023 10:38
Відповідь надана

Декларація

Номер: 1e76eef47a6c4f31adb573d52e7a0374
Дата опублікування: 25.09.2023 14:03
Опис: Доброго дня. Всупереч Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, про «Відповідність з електромагнітній сумісності обладнання» (п. 13) та Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 «Відповідність з низьковольтного електричного обладнання» (п.8), в яких прописані обов’язки виробників та порядок подачі відповідних декларацій Замовник вимагає наявності декларації, виданої органом сертифікації. Проте у вказаних Постановах зазначено, що декларації складає Виробник, а не орган сертифікації. Треба дотримуватися Постанов Уряду. Вимагаю приведення даної документації до норм чинного законодавства.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Ми, як Замовники, для того щоб переконатися у якості товару, що планується до закупівлі, вимагаємо документальне підтвердження не лише від виробників цього товару, а і документальні підтвердження, що видані незалежними органами, які на такий вид діяльності уповноважені. До таких документів ми включили в тому числі і Декларацію з електромагнітної сумісності обладнання. В Україні існує багато виробників, які такі Декларації отримують у відповідних органах. Жодний нормативний документ не забороняє нам такі декларації вимагати в учасників тендеру. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін в документацію.
Дата відповіді: 27.09.2023 14:18
Відповідь надана

Сертифікат

Номер: 3e3fd6d4c7b84b9081ef8ac307003ec2
Дата опублікування: 25.09.2023 13:12
Опис: Добрий день. Замовник вимагає, щоб в сертифікаті відповідності були включені вілповідності п. 6.3, 6.3.2 ДСТУ 4158:2003, тобто вимоги безпеки взагалі до всіх можливих складових АСКДР. Цитую їх: «6.3Вимоги безпеки 6.3.1 Види небезпечних і шкідливих виробничих чинників встановлюють конкретно для кожної АСКДР за ГОСТ 12.0.003 і зазначають в нормативній документації на АСКДР і технічні засоби, що входять до її складу. 6.3.2 Загальні вимоги безпеки до конструкції технічних засобів АСКДР - за ГОСТ 12.2.003, ГОСТ 12.2.007.0. 6.3.3 Допустимі норми шуму в приміщеннях ПК - за ГОСТ 12.1.003. 6.3.4 Вимоги до пожежної безпеки приміщень ПК - за ГОСТ 12.1.004. 6.3.5 Сигнальні кольори і знаки безпеки - за ГОСТ 12.4.026. 6.3.6 Загальні ергономічні вимоги до виробничого обладнання АСКДР- за ГОСТ 12.2.049, до пультів керування - за ГОСТ 23000.» В той же час конкретно для дорожніх контролерів є ДСТУ 4157:2003 (розділ 7), в якому чітко прописані дані вимоги. Необхідність відповідності ДСТУ 4157:2003 вже є в вимогах до сертифікату. На основі викладеного вважаю таку вимогу дискримінаційною, направленою на створення штучних перешкод для можливих учасників. Тому пропоную її видалити згідно чинного законодавства.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Дорожній контролер є одним із основних складових елементів АСКДР, тому вимоги 6.3 ( Вимоги безпеки) , 6.3.2 (Види небезпечних і шкідливих виробничих чинників встановлюють конкретно для кожної АСКДР за ГОСТ 12.0.003 і зазначають в нормативній документації на АСКДР । технічні засоби, що входять до ЇЇ складу) ДСТУ 4158:2003 безпосередньо стосуються дорожніх контролерів. Жодний нормативний документ не забороняє нам такий сертифікат вимагати в учасників тендеру. Тому ми, як Замовники, маємо право вимагати від учасників тендеру сертифікат на відповідність вказаним пунктам ДСТУ
Дата відповіді: 27.09.2023 14:13
Відповідь надана

ЦПК

Номер: eaeac36645bf46a28c458f5991dc5cbb
Дата опублікування: 25.09.2023 12:48
Опис: Шановний Замовнику. В п.10 вимог до дорожніх контролерів зазначено «Контролер повинен комплектуватись обладнанням GPRS зв’язку». Очевидно, що наявність обладнання GPRS зв’язку передбачає зв’язок з ЦПК. З ЦПК якого виробника передбачається цей зв’язок, з вже працюючим від ТОВ «Росток Елеком», чи іншим?. Який протокол зв’язку повинен бути застосований?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Наявність обладнанням GPRS зв’язку в дорожньому контролері жодним чином не пов’язана із протоколом зв’язку дорожнього контролера з ЦПК. GPRS зв’язок це загальний сервіс пакетної радіопередачі— стандарт, який використовує незайняту голосовим зв'язком смугу частот для передачі інформації. Використовується в мобільних пристроях для передачі MMS, WAP-серфінгу та повноцінного з'єднання з Інтернетом
Дата відповіді: 27.09.2023 14:10