• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015- 79710000-4

Охорона об'єкта нерухомості,приміщення РЕГІОНАЛЬНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТР МВС В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ та послуги з моніторингу пристроїв охоронної сигналізації територіальних підрозділів.

Торги не відбулися

340 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2018 15:56 - 13.04.2018 00:00
Відповідь надана

вимога про групи реагування для лоту 2!!???

Номер: 1a11897d8e7a4e25be1d11398c13e7f3
Дата опублікування: 12.04.2018 20:55
Опис: Ваша закупівля поділена на 2 лоти: окремо лот 1 "послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з притсроїв охїоронної сигналізаці" та лот 2 - "послуги з охорони обєктів та особистої охорони". Але, при цьому Вами надано технічне завдання лише одне (спільне) для обох лотів (як для лоту з реагування, так і для лоту на фізичну охорону). В Додатку №2 до Тендерної документації "Технічні вимоги" є пункт 3.15. "Наявність мобільної (швидкого реагування) групи на випадок надзвичайної події. Забезпечення прибуття мобільної групи до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хв.. у денний – не більше ніж за 10 хв. Охоронники, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкт, для підсилення, повинні мати відповідну екіпіровку: - форменний одяг з атрибутикою охоронного підрозділу; - засоби протидії і особистого захисту; травматичну зброю". А також пункт 3.16. "Виїзд групи швидкого реагування, за сигналом тривоги, здійснюється на транспорті, який обладнаний, відповідно до вимог пп.2 п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі Постанова № 960), кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема, транспорт повинно бути обладнано системою контролю GPS. Учасник повинен документально підтвердити можливість надання Замовнику підтвердження прибуття ГШР на місце події (наприклад шляхом надання GPS-протоколів автомобілів ГШР)". Поясніть, будь ласка, для чого учаснику, який надає послуги з фізичної охорони (тобто охоронник буде стояти на посту і нести цілодобове чергування) повинен надавати вам ще й послуги з реагування, хоча ці послуги у вас виділені в окремий лот закупівлі, і в принципі, на двох різних лотах у вас може бути різні переможці. Тому, для чого учаснику, який буде обраний переможцем у лот 2 на послуги з фізичної охорони, потрібно підверджувати наявність груп швидкого реагування ( та ще й в подальшому надавати вам такі послуги), якщо це передбачено в іншому лоті? Виходить, що Ви здійснюєте закупівлю на послуги з реагування (в одному лоті) та на послуги з фізичної охорони (в другому лоті), але фізична охорона повинна включати в себе ще й наявність груп швидкого реагування і забезпечити виїзд групи на ваш обєкт протягом 5-10 хвилин? Так це виходить, що ви здійснюєте подвійну закупівлю на послуги з реагування, тільки той учасник, який буде обраний перемодцем закупівлі в лоті 2 буде нести ще й додаткові витрати на послуги з реагування на ваш обєкт. Просимо надати пояснення даній ситуації та внести необхідні зміни в тендерну документацію і розділити технічні вимоги до учасників відповідно ло лотів закупівлі, як ви це зробили у формі "Тендерна пропозиція" та Проектах договорів (окремо для кожного лоту), то логічно було б і законно виставляти різні вимоги до учасників відповідно до специфіки лотів (окремо на послуги з реагування та окремо на послуги з фізичної охорони)
Відповідь: Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 та частини п’ятої статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет забезпечує реалізацію таких функцій: планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів; здійснення інших дій, передбачених Законом. У встановленому порядку тендерним комітетом було прийнято рішення про закупівлю зазначених послуг. Фактичне надання послуги за 1 лотом (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) буде здійснюватися лише за місцем дислокації структурних підрозділах РСЦ МВС в Запорізькій області розміщених в м. Запоріжжя та на території Запорізької області. Фактичне надання послуги за 2 лотом (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) буде здійснюватися лише за місцем дислокації РСЦ МВС в Запорізькій області в м. Запоріжжя, на випадок надзвичайних ситуацій пов’язаних з нападів на об’єкт охорони, збереження багатовартістного державного майна, а також попередження будь яких діянь які паралізують роботу установи та працівників в послузі передбачена наявність груп швидкого реагування та її виїзд.
Дата відповіді: 16.04.2018 17:46