-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція резервуарного парку (зливо-наливної естакади, продуктонасосної станції та автоналиву нафтопродуктів) із встановленням автоматизованої системи обліку обігу пального за адресою: вул. Г. Охман, 3а, село Стригани,Шепетівський район, Хмельницька область. Етап 1(1 черга))
Завершена
11 230 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 301.40 UAH
мін. крок: 1% або 112 301.40 UAH
Період уточнення:
20.09.2023 18:24 - 26.09.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо термінів
Номер:
3cbede73b1e6439f9d93258ed4b5ef52
Дата опублікування:
21.09.2023 14:41
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога «термін постачання обладнання складає 14 календарних днів з моменту підписання Договору», при цьому строк виконання робіт до 01.03.2024р. ознайомившись з переліком обладнання, яке необхідно поставити Замовнику, значна його кількість імпортного походження (наприклад магнітострикційний рівнемір FAFNIR VISY-Stick Flex, сигналізатор рівня Rosemount 2120, комплектуючі шаф керування, обліку) з реальним строком постачання протягом 90-120 календарних днів. Протягом 14 календарних днів постачання такого обладнання можливе лише за умови, що Замовник вже визначився з переможцем ще до торгів і той вже купив все обладнання. До речі, не зрозуміло чому тоді «Строк кінцевого виконання робіт до 01 березня 2024 року.», якщо все обладнання вже має бути у Замовника протягом 14 календарних днів. Просимо прибрати вимогу «термін постачання обладнання складає 14 календарних днів з моменту підписання Договору» тому, що вона жодним чином не впливає на кінцевий строк закінчення робіт, а лише намагається налякати учасників та відмовитись від участі у торгах. Якщо Замовник справді хоче провести ці торги чесно та відкрито просимо вказати наступну вимогу щодо строку виконання робіт та постачання обладнання: «термін постачання обладнання складає 120 календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 01.03.2024р.» або «Строк кінцевого виконання робіт з укомплектуванням необхідним устаткуванням до 01 березня 2024 року, дострокове постачання устаткування та виконання робіт дозволяється».
Відповідь:
Добрий день. Ваше питання буде розглянуто, та за результатом розгляду будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
24.09.2023 15:11
Відповідь надана
Щодо надання специфікацій
Номер:
f06e791032cb46b3936af79171cd8a14
Дата опублікування:
21.09.2023 14:40
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! У зв'язку з відсутністю проектної документації на майданчику, як наслідок, не можливістю розрахунку вартості обладнання, на яке відсутні специфікації складових частин (наприклад шафа керування, шафа обліку, наливний вимірювальний комплекс(комплектний на загальній рамі) тощо), просимо завантажити проектну документацію, специфікації на шафу з керуючою консоллю VISY-Command 16 WEB, наливний вимірювальний комплекс (комплектний на загальній рамі), шафу керування та обліку автоналиву палива зі спеціальним сертифікованим ПЗ в комплекті з джерелом безперебійного живлення, шафу обліку з/д зливу-наливу палива зі спеціальним сертифікованим ПЗ в комплекті з джерелом безперебійного живлення, для розрахунку вартості тендерної пропозиції та подовжити строк прийому пропозицій на 14 календарних днів.
Відповідь:
Добрий день. Інформація щодо робіт її видів та обсягів, а також обладнання та його характеристики прописані в технічній документації Додатку № 3 до Тендерної документації. Строк для підготовки тендерних пропозицій 8 календарних днів є достатнім, та таким, що відповідає чинному законодавству. Тендерна документація містить необхідну інформацію для розрахунку тендерної пропозиції. Також, в Учасників є можливість ознайомленням з Робочим проектом.
Дата відповіді:
24.09.2023 15:10
Відповідь надана
Щодо робочого проекту
Номер:
ba33335954d049168bdb49b59e234003
Дата опублікування:
21.09.2023 14:22
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вказав що «З робочим проектом Учасники можуть ознайомитися у електронному вигляді за попереднім офіційним запитом, оформленим на фірмовому бланку на ім'я керівника ДО «Комбінат «Естафета» e-mail: estafeta@ukr.net.» , вважаємо що таким чином Замовник може вплунити на не своєчасне надання потенційним учасникам закупівлі проектної документації і, як наслідок, вплинути на можливість участі у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та розмістити проект на площадці, для ознайомлення потенційними учасниками Закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. Робочий проект є інтелектуальною власністю Проектанта та Замовника. Замовник не зобов’язаний викладати даний проект у відкритому доступі.
Разом з цим, якщо Учасники вважають опубліковану інформацію недостатньою для формування своєї тендерної/цінової пропозиції, вони мають право, відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації, ознайомитися з Робочим проектом у електронному вигляді за попереднім офіційним запитом. Це право можуть реалізувати усі Учасники для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт та поставки обладнання, для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт та поставки обладнання, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана умова застосовується задля недопущення неконтрольованому витоку інформації, яка може містити загрозу безпеки Замовника, та з метою забезпечення захищеності Замовника від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, у зв’язку з тим, що проведення даної закупівлі відбувається в умовах воєнного стану, запровадженого Указом Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який триває.
Наголошуємо, що ознайомлення з робочим проектом за попереднім офіційним запитом не обмежує Учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та продиктоване бажанням Замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Так, для зв’язку із Учасниками Замовником визначена особа з технічних питань, контакти особи зазначені в Тендерній документації. Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників.
З огляду на те, що ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у даній закупівлі замовника, вона не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
24.09.2023 15:10
Відповідь надана
Щодо кошторисів
Номер:
48126157af734e93a98e8d16ffdf4f5a
Дата опублікування:
21.09.2023 14:22
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Для прискорення розрахунку тендерної пропозиції просимо надати нульовий кошторис (кошторис з нульовими цінами) у форматі «.imd» на базі якого формувався перелік робіт та обладання.
Відповідь:
Добрий день. Від Проектанта до Замовника Робочий проект передано у паперовому вигляді та у форматі Word, PDF та Excel. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація Замовника, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Довідково повідомляємо, що тендерна документація оприлюднюються виключно у порядку та у строки, що передбачені згідно ст. 10 Закону. Також, слід зазначити, що оприлюднена у електронній системі тендерна документація доступна для перегляду, копіювання інформації, друку, тому у Замовника відсутні підстави у наданні інформації в іншій формі.
Дата відповіді:
24.09.2023 15:08