• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська». Інв. № новий» 45454000-4 Реконструкція

Завершена

133 659 688.34 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 336 596.88 UAH
Період уточнення: 06.02.2018 14:40 - 13.02.2018 12:00
Відповідь надана

Листи-згоди від суб’єктів персональних даних

Номер: 933a1c14f3644f729205d1fbb85814e2
Дата опублікування: 12.02.2018 11:34
Опис: У відповідності з ТД Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати Листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 цього додатку). Чи вірно ми розуміємо, що листи згоди на обробку персональних даних Учасник, в складі своєї пропозиції повинен надати лише від Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника??
Відповідь: Відповідно до вимог пп. 2.2 Додатку 2 тендерної документації визначено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 Додатку 2 до тендерної документації). Тобто вимога щодо надання листів згод про обробку персональних даних та документів іншого персоналу учасника та/або субпідрядника відсутня в тендерній документації.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:10
Відповідь надана

підтвердження досвіду персоналу

Номер: e75df5265b1d49f6bcccc80a9674580b
Дата опублікування: 12.02.2018 11:33
Опис: Як зазначено в ТД Учасник повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі з обов’язковою наявністю відповідного персоналу та підтверджуючими копіями документів. Наказ про прийом на роботу може видаватись на декілька посадових осіб, в тому числі на посадових осіб, яких не планується залучати до виконання об’єму робіт по даній закупівлі, із зазначенням інформації про їх посадові оклади. Така інформація є комерційною таємницею підприємства. Чи буде Учасник відповідати вимозі, щодо надання підтверджуючих копій документів на персонал який планується залучати до виконання робіт, надавши в складі своєї пропозиції - витяги з наказів про прийом на роботу таких працівників?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Форми №2 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:08
Відповідь надана

Про обладнання

Номер: 3325fec90c3c4784bf59526a1fb7b6c1
Дата опублікування: 12.02.2018 11:22
Опис: Пробачте за помилку у питанні №4. Учасник хоче знати, яке обладнання поставляє Замовник, а яке Підрядник ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Все обладнання передбачене проектом: «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська» поставляється Підрядником.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:08
Відповідь надана

Про обладнання

Номер: a76c9fc47e1444a19c2259a7d051ef30
Дата опублікування: 12.02.2018 11:10
Опис: Не зовсім зрозуміло, яке обладнання поставляє Підрядник, а яке Підрядник. Чи все обладнання поставляється Підрядником ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Все обладнання передбачене проектом: «Реконструкція ПС 330 кВ «Мелітопольська» для можливості приєднання ПЛ 330 кВ ЦПС ВЕС – ПС «Мелітопольська» поставляється Підрядником.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:07
Відповідь надана

По тексту договора

Номер: 2dd67e5fcd95453895a80a34f2bcd1f4
Дата опублікування: 12.02.2018 10:57
Опис: 1. В п.1.1 проекта договора, указывается, что оборудование, которое приобретает подрядчик, передаётся заказчику после монтажа. Однако в дальнейшем по тексту договора описывается иная схема передачи оборудования Заказчику - до монтажа. Прошу разъяснить. 2. Не совсем понятно, когда Заказчик может потребовать у подрядчика отчёт об раходовании аванса ? 3.Согласно п.5.4 проекта договора подрядчик страхует комплекс работ согласно действующего законодательство. Эта норма обязательна для подрядчика ? 4. Не совсем понятно какими критериями руководствуется Заказчик при согласовании субподрядчика ? 5. Просим уточнить какие документы, кроме бухгалтерской справки, будет требовать Заказчик для подтверждения затрат на командировки ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: 1). В тексті пункту 1.1., так в пункті 5.5 проекту Договору передбачена альтернатива щодо передачі Підрядником обладнання (устаткування), а саме: - Обладнання (устаткування) монтується Підрядником і передається Замовнику після монтажу; за таких умов в текст договору включаються умови щодо оформлення актів змонтованого обладнання і розрахунків після підписання КБ-3, КБ-3 та актів про змонтоване обладнання, на підставі яких Замовник буде здійснювати оплату; (за умови визначення в договорі, що Обладнання буде Підрядником монтуватись без передачі його Замовнику за актом приймання-передачі, то умови про акти приймання-передачі в текст договору не включатимуться) або - Підрядник передає обладнання (устаткування) Замовнику на підставі актів про приймання-передачу обладнання, а на етапі здійснення Підрядником робіт з монтажу такого обладнання Замовник передасть це обладнання Підряднику в монтаж з підписанням акту визначеної законодавством форми. Після виконання робіт Сторони підписуватимуть КБ-2, КБ-3 та акт про змонтоване обладнання; Перелік обладнання, що передаються за актом приймання-передачі, викладається в окремому додатку до договору та визначається строк передачі такого обладнання, за недотримання якого встановлюються штрафні санкції. 2). Термін звіту по авансу визначатиметься на етапі укладання Договору, залежно від визначених строків виконання робіт, для виконання яких надається аванс, зазвичай – термін використання авансу встановлюється на термін до 90 днів; 3). Страхування робіт відповідно до Договору покладається на Підрядника; 4). На стадії подання пропозицій учасник торгів заповнює Форму № 4 наведену у Додатку № 2 до тендерної документації. Умови щодо залучення субпідрядника(ів) (у разі потреби для Підрядника залучити до виконання спеціальних видів/обсягів робіт субпідрядника(-ів) конкретизується у ході укладання Договору, залежно від того, як це визначено Підрядником у тендерній пропозиції (особа(-и), межі такого залучення, (Умова); 5). Пунктами 3.4., 6.4. проекту Договору визначені умови про підтвердження витрат на відрядження.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:07
Відповідь надана

Про листи згоди про обробку персональних даних

Номер: 7e6144832ef74dc6964eaa2aebb3e33d
Дата опублікування: 12.02.2018 10:40
Опис: 1. Шановний Замовник, будь-ласка поясніть чи повинен учасник надавати листи згоди про обробку персональних даних та документи, що підтверджують досвід адміністративного апарату (директор, гол. бухгалтер, економіст тощо) учасника та субпілрядника ? 2. Поясніть, у таблиці про субпідрядника, вказується відсоток від ціни договору, чи вартості робіт ? 3. Чи може учасник у подальшому при розрахунках використовувати програмний комплекс АВК-5, який по ствердженню розробників не конфліктує з програмним комплексом "Будівельні технології-кошторис" ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: 1). Відповідно до вимог пп. 2.2 Додатку 2 тендерної документації визначено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати листи-згоди від суб’єктів персональних даних (Головного інженера, ГІПа та проектанта учасника та/або субпідрядника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 Додатку 2 до тендерної документації). Тобто вимога щодо надання листів згод про обробку персональних даних та документів, що підтверджують досвід адміністративного апарату (директор, гол. бухгалтер, економіст тощо) учасника та/або субпідрядника відсутня в тендерній документації. 2). Відповідно до вимог Форми 4 Додатку 2 Учасник повинен зазначити відсоток в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику, (%). Оскільки предметом даної закупівлі є роботи, учасник повинен зазначити відсоток робіт, які передбачається доручити субпідряднику від запропонованої учасником вартості робіт. 3). Учасник торгів може використовувати програмний комплекс АВК-5 для підготовки тендерної пропозиції. Проте, переможець торгів повинен дотримуватись вимог тендерної документації і надати до договору кошторис (а в подальшому надавати і акти виконаних робіт) сформовані у програмному комплексі: «Будівельні технології-кошторис».
Дата відповіді: 15.02.2018 18:05
Відповідь надана

Подання цінової попозиції

Номер: fa58c7b1ff234971bfd54c107d41d9b1
Дата опублікування: 12.02.2018 10:24
Опис: З тексту ТД не зовсім зрозуміло, чи потрібно подавати з тендерною пропозицією договірну ціну на роботи, з розрахунками та кошторисами ?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що договірна ціна з відповідними розрахунками витрат погоджується сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Тобто вимога щодо подання договірної ціни на роботи, з розрахунками та кошторисами разом з тендерною пропозицією відсутня в тендерній документації.
Дата відповіді: 15.02.2018 18:04