• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шкільні меблі, за кодом ДК ЄЗС (021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі) (Номенклатурні позиції: стіл учнівський 1-місний з полицею, з регулюванням кута нахилу стільниці, для ростових груп № 4-7 за кодом ДК ЄЗС (021:2015 – 39160000-1); стінка для дидактичних матеріалів «Органайзик» за кодом ДК ЄЗС (021:2015 – 39160000-1); стілець Т-подібний регульований по висоті №4-7, з покриттям HPL за кодом ДК ЄЗС (021:2015 – 39160000-1); дошка аудиторна на п'ять комбінованих робочих поверхонь під крейду та маркер за кодом ДК ЄЗС (021:2015 – 39162000-5))

Завершена

687 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 875.00 UAH
Період уточнення: 19.09.2023 14:59 - 24.09.2023 00:00
Відповідь надана

АНШАР ГРУП, як виробник, надасть авторизаційні документи формальному учаснику, що буде оголошений переможцем!

Номер: 27f065f7bce24b79b0025c56833a717b
Дата опублікування: 22.09.2023 15:45
Опис: Хочемо нагадати, що якісний та такий товар, який відповідає вимогам тендерної документації виготовляє не тільки АНШАР ГРУП. Є багато інших виробників, які не мають договорів з дилерами лоточків, проте виготовляють якісні меблі! Проте чомусь тендерні вимоги прописані так, що в подібних закупівлях з такими ж вимогами перемагають тільки представники АНШАРУ. При чому без жодної конкуренції! Це не співпадіння, це вже закономірність, тому ми вже наперед знаємо, хто буде виробником товару. Є багато інших виробників, які не мають договорів з дилерами лоточків, проте виготовляють якісні меблі, в тому числі і з необхідними лоточками! А взагалі, можете нічого не змінювати, як ми писали сьогодні в іншій закупівлі, також прописаній під АНШАР ГРУП, у АМКУ та НАБУ буде менше роботи та краща доказова база! Це взагалі неподобство, що під час війни тендери, в яких є пластикові лоточки "дивним чином" дістаються щоразу одній компанії, хоч і через підставних осіб, ще й без жодних торгів на аукціоні! Тобто це чергова схема з відмивання коштів!!!!!!!
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги в тендерній документації жодним чином не носять дискримінаційний характер, чому саме ми відповіли в попередній відповіді. Вимоги охоплюють велике коло учасників і не є дискримінаційними.
Дата відповіді: 22.09.2023 16:00
Відповідь надана

Прохання видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!!!

Номер: 6084de08566b4617be86e4439ee72733
Дата опублікування: 19.09.2023 16:46
Опис: Замовник! Ви вказали у вимогах до предмету закупівлі надання наступних документів: Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника, гарантійний лист від виробника чи імпортера про вчасну поставку пластикових лотків та направляючих з вказанням точних характеристик виробів; Лист - підтвердження господарських відносин від виробника пластикових лотків та направляючих на ім’я імпортера про право на реалізацію, сертифікацію та вчасну поставку відповідного розміру пластикових лотків та направляючих до них, протоколи випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності використовуваних лотків, Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копія додатку до цього висновку та відповідно виданий до нього Протокол випробування на пластикові лотки, Повна Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки. Звісно, ви могли взяти ці технічні вимоги з інших закупівель, не знаючи про ризики, проте попереджаємо, що ці вимоги може виконати лише АНШАР ГРУП ТА НІКАН ГРУП, які надають авторизаційні документи та відповідні сертифікати підставним учасникам, які перемагають у тендері без аукціону. Зауважуємо, що це є ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ! Якщо ви не видалите їх з переліку ваших вимог, це буде означати, що ви свідомо увійшли в зговір з АНШАР ТА НІКАН ГРУП, з метою дискримінації інших учасників та суттєвого обмеження конкуренції, для привласнення державних коштів, що є кримінальним злочином!
Відповідь: Шановний учасник, на Ваше звернення повідомляємо, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно ст. 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закупляються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до ч.5, ч.6 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Звертаємо увагу, також, на те, що Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Крім цього повідомляємо, що згідно ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закупляються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З досвіду Замовника зазначені вимоги зумовлені бажанням придбати якісний та такий товар, який відповідає вимогам тендерної документації. Додатково повідомляємо що за результатами опрацювання ринку України встановлено що дані вимоги жодним чином не носять дискримінаційний характер, а лише служить додатковим підтвердженням надійності виробника та відповідну якість його продукції. Крім цього скаржник не довів чому не може виконати ці вимоги, а тендерна документація дозволяє включати інші вимоги згідно законодавства. Дана вимога стосується всіх учасників і не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 22.09.2023 15:07