-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)
Завершена
13 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Період уточнення:
19.09.2023 13:51 - 02.10.2023 00:00
Відповідь надана
п.п. 9.6., 9.7. Додатку 3
Номер:
d584ca18e31c4ba699122fd077ad2691
Дата опублікування:
28.09.2023 22:55
Опис:
Шановна уповноважена особа! На мій погляд положеннями п. 9.6. та п. 9.7. передбачено штраф за одне й те саме порушення. Тобто в разі постачання товару неналежної якості Постачальник повинен заплатити штраф 20% по п. 9.6. + 20% по п. 9.7. Прошу уточнити та внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Невизначеність відповідальності в проекті договору в складі тендерної документації, потім - при його укладені з переможцем закупівлі може спричинити розбіжності на розв’язання яких буде витрачено зайвий час. Пункти 9.4. – 9.9. Додатку 3 викладені з урахуванням положень Господарського кодексу України, а пункти 9.6. та 9.7. передбачають штрафи за неоднакові порушення (9.6. – якість, 9.7. – положення Розділу 7 Додатку 3)
Дата відповіді:
29.09.2023 09:37
Відповідь надана
Сторони в Додатку 3
Номер:
c8a979528f6b48d992e3bb0119db07ed
Дата опублікування:
28.09.2023 22:46
Опис:
Шановна уповноважена особа! Звертаю вашу увагу, що сторонами в проєкті договору є Замовник та Постачальник. При цьому по тексту договору згадуються також Покупець, Продавець та Учасник - в контексті договору це невідомо хто. Пропоную привести у відповідність.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Додаток 3 «Проект договору закупівлі» до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» дійсно потребує коригування, необхідні зміни буде внесено до Додатку 3 «Проект договору закупівлі» до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
Дата відповіді:
30.09.2023 19:40
Відповідь надана
Про підписання договору
Номер:
eba3f182b9e64caca16d3c0ef8f40495
Дата опублікування:
28.09.2023 22:33
Опис:
Шановна уповноважена особа! п. 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" описана процедура підписання договору, яка мало реальна для виконання підписантом, який знаходиться не в м. Ізюм - договір надсилається Замовником у обраний ним спосіб (наразі не оприлюднений) та в не визначений строк, при цьому Учасник повинен підписати договір без допущення прострочення та в той же день повернути його Замовнику (інакше - дискваліфікація). Чи можна паередбачити більш реальну до виконання Учасником процедуру?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Будь ласка, уважно прогляньте пункт 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю": «…..та надсилається ПЕРЕМОЖЦЮ у спосіб, обраний ЗАМОВНИКОМ». Тобто, це Замовник обирає спосіб надсилання договору визначеному за результатами аукціону Переможцю та не ставить ніяких вимог Переможцю щодо того, який спосіб надсилання укладеного договору обере Переможець, Строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору про закупівлю» розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю", передбачають, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Зазначені строки у повній мірі дозволяють Переможцю виконати умови пункту 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю". Для інформації: доставка до м. Ізюм Новою Поштою з будь-якого регіону України навіть в умовах військового стану не перевищує 3-4 діб з дня відправки. Стосовно другої частини Вашого питання «….при цьому Учасник повинен підписати договір без допущення прострочення та в той же день повернути його Замовнику (інакше - дискваліфікація)» - така вимога взагалі відсутня в пункті 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю". Присутня вимога «…у день підписання передати замовнику один примірник договору про закупівлю», що не є нездійсненною вимогою.
Дата відповіді:
30.09.2023 18:51
Відповідь надана
Довідка про підтвердження сканкопії
Номер:
32e26e3127144c2bb19c26e985d307d7
Дата опублікування:
28.09.2023 22:25
Опис:
Шановна уповноважена особа! В п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено таке: "Якщо Замовником в змісті тендерної документації вимагається надання оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу), на підтвердження надати відповідну довідку на кожний оригінал документу."
Що Замовник має на увазі під цією вимогою: необхідно надати довідку на кожну надану сканкопію "чужого" документу? чи тільки на окремі сканкопії? чи буде порушенням з точки зору Замовника, якщо Учасник надасть одну довідку про те, що він всі документи перед скануванням перевірів на предмет оригінальності?
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання надаємо відповідь: на кожний оригінал документу, виданого не Учасником, а іншим підприємством, органом, установою, організацією має бути окрема довідка.
Дата відповіді:
30.09.2023 17:58
Відповідь надана
Походження товару?
Номер:
dd51d52df6c747f1a62d6ba81dc69608
Дата опублікування:
27.09.2023 16:29
Опис:
Шановний замовник. Відповідно до п.2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації вимагається: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь."
Просимо Вас конкретизувати дану вимогу та надати роз'яснення щодо форми та змісту даного документу. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідаючи на Ваше питання, слід насамперед звернутись до положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Водночас стаття 22 Закону не містить вимог щодо надання від учасників документів про походження товару.
Однак в Особливостях зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та / або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та / або у фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців) - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Окрім цього, постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» визначено - заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Товари, переміщення яких територією Російської Федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з Російської Федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24.04.2022 включно.
Також Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» забороняє на період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та / або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, за винятком випадків, передбачених частинами третьою та четвертою цієї статті.
Переміщення товарів, маркування (етикетування) яких свідчить про вироблення таких товарів на тимчасово окупованій території, забороняється, крім речей, які віднесені до особистих речей, що переміщуються у ручній поклажі та / або супроводжуваному багажі відповідно до частин 3 та 4 цієї статті.
З огляду на викладене, замовникам слід обов’язково в тендерній документації вимагати від учасників документи про походження товару, оскільки існує низка нормативних-правових актів, які забороняють придбавати товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь та тимчасово окупованих територій.
Так, документи про походження товару замовники можуть вимагати у відповідності до частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 43 Митного кодексу України документами, які підтверджують країну походження товару є: сертифікат про походження товару; засвідчена декларація про походження товару; декларація про походження товару; сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Отож, вище наведені документи можуть слугувати підтвердженням інформації про країну походження товару, відповідно замовники можуть вимагати зазначені документи в тендерній документації.
Для цілей визначення країни походження товару не враховується походження енергії, машин та інструментів, що використовуються для його виробництва або переробки.
Дата відповіді:
27.09.2023 18:31
Відповідь надана
щодо форми записки
Номер:
8b33235905334b0092f090ac00ce9630
Дата опублікування:
27.09.2023 10:21
Опис:
2. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний та конкретний опис технічних характеристик товару, назву виробника та країни походження товару - пояснювальну записку надавати в довільній формі?
Відповідь:
Пояснювальну записку надавати в довільній формі, з урахуванням всіх зазначених вимог.
Дата відповіді:
27.09.2023 10:38