• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крупи

Завершена

332 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 663.25 UAH
Період уточнення: 19.09.2023 13:29 - 24.09.2023 00:00
Відповідь надана

Пластівці вівсяні фасовані

Номер: 1f3f5b79514c461dac0bd19214c914ca
Дата опублікування: 21.09.2023 15:59
Опис: В п.1 додатку 2 ТД зазначено Пластівці вівсяні миттевого приготування різані фасовані повинні бути у здоровому стані, не зіпрілі та без теплового пошкодження під час сушіння, мати запах та смак нормальний, властивий здоровому зерну. Колір білий з кремовим чи жовтим відтінком. Смак відповідний вівсяним пластівцям, без стороннього присмаку та запаху. Розсипчаста маса, характерна для цього виду крупів. Допускають окремі нещільно залежані грудочки. Зараженість амбарними шкідниками не допускається. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, без ГМО. Не повинен містити харчові добавки, ароматизатори, допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які не зареєстровані в Україні. Додаткові вимоги: товар повинен бути промаркований та запакований належним чином. На кожній одиниці фасування або на ярлику який кладеться до ящика повинне бути маркування у вигляді печатки або етикетки із зазначенням; найменування та адреса підприємства-виробника; найменування та вид, термічний стан; вага нетто; дата виготовлення; термін придатності та умови зберігання; данні про харчову та енергетичну цінність; позначення нормативних документів. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та ДСТУ 4634:2006 Концентрати харчові. Сніданки сухі. Пластівці круп`яні. Загальні технічні умови або ГОСТ 21149-93 Пластівці вівсяні. Технічні умови (ГОСТ 21149-93, IDT) та/або іншим еквівалентним ТУ У виробника. Фасування: паперовий пакет для фасування круп або пакет з харчової ПЕТ плівки вагою до 1,0 кг. Заводське виготовлення та фасування. Пакування має бути не пошкоджене, не замокше, з відповідним маркуванням. Умови зберігання: при температурі не вище +20°C та вологості повітря не більше 75%. Термін придатності: не менше 12 місяців від дати виготовлення.. Просимо привести вимоги щодо терміну придатності товару у відповідність до вимог ДСТУ/ГОСТ.
Відповідь: Термін придатності вівсяних пластівців становить 24 місяці, незалежно від величини помелу. Якщо температура зберігання – понад +25 °C – не більше 12 місяців. Умови документації відповідають вимогам діючих стандартів.
Дата відповіді: 25.09.2023 07:47
Відповідь надана

Термічний стан

Номер: 8c98b765f0894deca14fe563d9625fa5
Дата опублікування: 21.09.2023 15:36
Опис: Згідно вимог ТД Крупа пшенична Артек фасована повинна вироблятися з твердої пшениці. Повинна складатися з частинок мілко дробленого зерна пшениці, звільнених повністю від зародку та насіннєвих оболонок. Добре очищена, без домішок та сміття. Колір бурштиново - жовтий, крупинки склоподібного, дрібного розміру. Частинки крупи зашліфовані. Запах: властивий пшеничній крупі, без сторонніх запахів. Смак: без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий. Не дозволяється зараженість шкідниками хлібних запасів. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, без ГМО. Не повинен містити харчові добавки, ароматизатори, допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які не зареєстровані в Україні. Додаткові вимоги: товар повинен бути промаркований та запакований належним чином. На кожній одиниці фасування або на ярлику який кладеться до ящика повинне бути маркування у вигляді печатки або етикетки із зазначенням; найменування та адреса підприємства-виробника; найменування та вид, термічний стан; вага нетто; дата виготовлення; термін придатності та умови зберігання; данні про харчову та енергетичну цінність; позначення нормативних документів.Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та ДСТУ 7699:2015 Крупи пшеничні. Технічні умови та/або іншим еквівалентним ТУ У виробника. Фасування: паперовий пакет для фасування круп або пакет з харчової ПЕТ плівки вагою до 1,0 кг. Заводське виготовлення та фасування. Пакування має бути не пошкоджене, не замокше, з відповідним маркуванням. Умови зберігання: при температурі не вище +25°C та вологості повітря не більше 75%. Термін придатності: не менше 9 місяців від дати виготовлення. Просимо надати роз’яснення : - Яким нормативно-правовим документом визначається поняття термічного стану Крупи пшеничної Артек фасованої та яка саме інформація має бути зазначена на виконання даннї вимоги? - При наданні на виконання вимог ТД Фотографії товару, що пропонується до постачання, на яких має бути зазначено назва товару, виробника/торгову марку, його кількісні, якісні характеристики, склад, ГОСТ, ДСТУ, ТУ У, термін придатності та/або ін. , якщо товар за фасовано у паперовий непрозорий пакет, слід надавати окремо фотографії безпосередньо крупи та окремо паперового пакету? Чи буде це вважатися дотриманням вимог ТД
Відповідь: Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі відповідно до фактичних потреб. Зокрема Замовнику на етапі тендеру має бути зробуміло, чи піддавалась пропонована крупа термічні обробці, чи ні. Фото надається таким чином, щоб відображати інформацію, зазначену в документації як обов'язкову. Учасник може надавати будь-яку кількість фотографій продукції за власним бажанням.
Дата відповіді: 25.09.2023 07:43
Відповідь надана

Наймані працівники

Номер: 0288b7f061ee4a65adb4c86b70a3459b
Дата опублікування: 21.09.2023 14:09
Опис: Згідно 1.17 Додатку 3 вимагається надання Щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. Просимо надати роз’яснення - Яким чином на виконання вищезазначених вимог надавати підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі у разі прийняття працівника до 17.06.2015р. , задля дотримання вимог ТД - У відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р Установлено, що повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв'язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу. Тобто подання вищезазначеного повідомлення до територіальним органом Державної фіскальної служби взагалі не передбачено. З 17.05.2019 року Державна фіскальна служба перебуває в стані припинення, відповідно не може надавати докази отримання повідомлення про прийняття працівників на роботу. Просимо привести зміст ТД у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Підтвердження працевлаштування працівників до 17.06.2015 шляхом подачі документів від Державної фіскальної служби умовами закупівлі не передбачається, пропонуємо запитувачу перш ніж ставити питання, уважно ознайомлюватись з умовами тендеру.
Дата відповіді: 25.09.2023 07:38
Відповідь надана

Транспорт

Номер: 492209ebc6854abab67d313c25b54433
Дата опублікування: 21.09.2023 14:06
Опис: Згідно роз’яснення замовника постачання продукції передбачається два-три рази на тиждень згідно заявок, що є значно дорожчим за постачання продукції один раз на тиждень і лягає додатковим тягарем на державний бюджет в умовах війни. Також в складі пропозиції повинен бути наданий гарантійний лист від власника транспортного засобу(-ів), яким він гарантує, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності. В разі наявності, у відкритих джерелах даних, буде встановлено факт передачі транспортних засобів зазначених в пропозиції учасника іншим особам така пропозиція буде відхилена, як надання недостовірних даних інформації в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо пояснити , чому Замовник з незрозумілих причин порушуює принципи державних закупівель, зокрема економію та ефективність, тапозбавляє Власника права використовувати автотранспорт у дні , коли відсутні поставки за даним договором, за іншими напрямками діяльності, адже оренда автомобіля на декілька днів на місяць значно дешевша за оренду на повний місяць, що дозволить постачати продукцію за нижчою ціною та скоротити видатки державного бюджету в умовах воєнного часу.
Відповідь: Звертаємо увагу запитувача на те, що Замовником зазначено, що поставки відбуваються "як правило" два-три рази на тиждень. Здійснення поставок щоденно не виключається, дотримання строків поставки особливо критично в умовах воєнного стану.
Дата відповіді: 25.09.2023 07:36
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: 5099ee57b35441ff8229c6d0f5f9b631
Дата опублікування: 21.09.2023 09:33
Опис: Згідно вимог ТД Строк поставки визначено жовтень-грудень 2023 року, партіями до закладів освіти замовника згідно з заявками. Задля можливості розрахунку мінімально низької ціни постачання з метою економії державних коштів у умовах воєнного часу просимо надати більш детальну інформацію щодо періодичності поставок продукції з урахуванням того що предмет закупівля Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи) не є продукцією, що швидко псується.
Відповідь: Поставка передбачається циклічною, відповідно до заявок, що формуються виходячи з потреби на певні проміжки часу. На момент проведення тендеру передбачити розподіл загального обсягу в часі та по об'єктам неможливо. Як правило поставка продукції відбувається на загальну кількість об'єктів до 60 одиниць з періодичністю - два-три рази на тиждень. Те, що продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи) не є продукцією, що швидко псується, не впливає на частоту поставок, оскільки Замовник використовує продукцію не для зберігання на складах чи перепродажу, а безпосередньо в процесі організації гарячого харчування.
Дата відповіді: 21.09.2023 12:10
Відповідь надана

Заводське виготовлення та фасування

Номер: 3e7e5a707cce4f17a12b767d7213e0d3
Дата опублікування: 20.09.2023 16:46
Опис: Прошу надати роз’яснення щодо визначення формулювання «Заводське виготовлення та фасування» в Додатку 2 до ТД. Просимо пояснити, яким саме нормативно-правовим документом України визначені дані поняття та що, відповідно, є критеріями визнання продукції, як такої, що відповідає даній вимозі.
Відповідь: Виготовлення та фасування продуктів харчування є первинним виробництвом та пов'язаною з первинним виробництвом діяльністю, що підпадає під вимоги Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Фасування продукції, яка пропонується до постачання в даній закупівлі, має бути виконане на потужностях виробника або потужностях з обробки (фасування), які зареєстровані належним чином, та фасування на яких відбувається з дотриманням всіх встановлених законом вимог щодо забезпечення простежуваності, маркування тощо.
Дата відповіді: 21.09.2023 12:27
Відповідь надана

Холодильне обладнання

Номер: fa3c1d81347a42d0bb1d05a99fded82b
Дата опублікування: 20.09.2023 16:45
Опис: У Додатку 3 ТД наведена вимога –надати свідоцтво/ сертифікат про калібрування на вимірювач-регулятор/датчик температури до холодильної установки, що встановлений на автомобілі, а також на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі). Просимо надати роз’яснення, яким нормативно-правовим документом регламентується використання холодильної установки в автомобілі для перевезення Продукції борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи) в межах одного міста в протягом жовтня-грудня, адже жодним ГОСТом/ДСТУ/інше перевезення Продукції борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи) транспортом з холодильною установкою не передбачено.
Відповідь: До документації внесено зміни.
Дата відповіді: 21.09.2023 12:37
Відповідь надана

Платіжні доручення

Номер: 3193420d48044b30bec167989474684a
Дата опублікування: 20.09.2023 16:44
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо надання вимог п. 1.13 Додатку 3 до ТД надати Платіжні доручення, що підтверджують фактичну оплату за надані послуги з перевезення або права використання Учасником автомобілів згідно наданого документу по п. 1.6 цього додатку за останні два місяці до дати подання пропозиції. Вимогами ТД, жодним нормативно-правовим актом та здоровим глуздом не передбачено здійснення правочинів у минулому часі, зокрема укладання договорів та здійснення оплат. Для виконання вимог тендерної документації Учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором (складські приміщення, транспортні засоби). Просимо пояснити яким чином фактична оплата за надані послуги з перевезення або права використання Учасником автомобілів згідно наданого документу по п. 1.6 цього додатку за останні два місяці до дати подання пропозиції впливає на спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором
Відповідь: Звертаємо увагу запитувача про те, що в документації не йдеться про складання документів в минулому часі, а про надання наявних документів якими підтверджується користування відповідними ТЗ, та пропонуємо запитувачу не займатись підробкою документів для участі в закупівлі. Для учасників, які не мають можливості підтвердити фактичне користування ТЗ, до документації внесено зміни та розширено перелік можливих підтверджень відповідності вимогам замовника.
Дата відповіді: 21.09.2023 12:35
Відповідь надана

Експертний висновок, що виданий акредитованою лабораторією, щодо вимірювання потужності гамма-випромінювання (радіологічний контроль) в транспортних засобах

Номер: f7f26ab98416480f9378b6da8ca48c62
Дата опублікування: 20.09.2023 16:44
Опис: Просимо надати роз’яснення, на ім’я якої особи, зокрема особи, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру тощо має бути виданий зазначений в п. 1.11 Експертний висновок, що виданий акредитованою лабораторією, щодо вимірювання потужності гамма-випромінювання (радіологічний контроль) в транспортних засобах, що вказані в довідці п. 1.1, та підтверджує їх відповідність вимогам НРБУ-97/2000 «Норми радіаційної безпеки України» задля відповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Відповідь: Документи мають бути оформлені (видані) суб'єкту господарювання, який на правомірних підставах використовує транспортний засіб (транспортні засоби)
Дата відповіді: 21.09.2023 12:01
Відповідь надана

Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування

Номер: 85e6c42ff3c34f14aa539e982b2b25c5
Дата опублікування: 20.09.2023 16:43
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо надання вимог п. 1.8 Додатку 3 ТД надати Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений спеціалізований автотранспорт. Просимо пояснити, якщо транспортний засіб фактично використовує Перевізник, керує ним безпоседньо водій, а задіює до транспортування Учасник, то на яку саме особу має бути надане Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, задля відповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Відповідь: Документи мають бути оформлені (видані) суб'єкту господарювання, який на правомірних підставах використовує транспортний засіб (транспортні засоби)
Дата відповіді: 21.09.2023 12:00