• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стілець офісний

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 18.09.2023 11:07 - 27.09.2023 00:00
Відповідь надана

До проєкту договору

Номер: bec77a141f9a43c6a8df44e8d65b095f
Дата опублікування: 21.09.2023 10:51
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас чітко визначити в Договорі граничний строк поставки Товару, оскільки у пункті 1.5. проекту Договору визначено, що строк поставки Товару до 15.11.2023 року, а в свою чергу у підпункті 5.3.1. пункту 5.3. Договору зазначено, що постачальник зобов’язаний надати Товар до «31» жовтня 2023 року. Отже існують протиріччя між пунктом 1.5. проекту Договору та підпунктом 5.3.1 проекту Договору, які повинні бути відкориговані, оскільки такі розбіжності не можуть дати Постачальнику чітке розуміння граничного строку на поставку Товару та у майбутньому можуть призвести до порушення строків поставки, що у свою чергу призведе до застосування до Постачальника штучних штрафних санкцій за несвоєчасну поставку Товару.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за зверненя. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.09.2023 09:34
Відповідь надана

До проєкту договору

Номер: 9c17b4cebfd446f0abdf44195fab3fa2
Дата опублікування: 21.09.2023 10:50
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.2. проекту Договору, а саме викласти пункт 4.2. Договору в наступній редакції: «Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних». Відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому формулювання пункту 4.2. Договору мають бути змінені.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за зверненя. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.09.2023 09:34
Відповідь надана

Питання до проєкту договору

Номер: b0ec8cf3563e462ba744a2b5ef821410
Дата опублікування: 21.09.2023 10:49
Опис: 1. Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 1.4. проекту Договору, а саме викласти пункт 1.4. в наступній редакції «Поставка товару проводиться невеликими партіями за потребою, не пізніше 10-го робочого дня з дня отримання заявки від Замовника (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування, по електронній пошті)». Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Положення пункту 1.4. проекту Договору в частині поставки Товару протягом 1-го робочого дня з дня отримання відповідної заявки від Замовника є беззаперечно дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, оскільки спрямовані суто на обрання конкретного постачальника, який погодиться на такі строки поставки Товару. Хочемо звернути увагу на той факт, що строки виконання зобов’язань повинні бути розумними, тобто такими, які можуть дати змогу учаснику закупівлі обробити замовлення, перевірити комплектацію Товару, знайти необхідний автотранспорт для перевезення Товару до місця Поставки, завантажити відповідний автотранспорт та перевезти Товар в кінцевий пункт призначення, який визначений у Договорі. Виходячи з розуміння технологічного процесу здійснення поставки стільців у кількості 110 штук не є можливим поставити таку кількість одиниць Товару протягом 1-го робочого дня з дня отримання відповідної заявки від Замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного просимо вас внести зміни в пункт 1.4. Договору з використанням запропонованої редакції або зазначити в пункті 1.4. інший строк поставки Товару, але з врахуванням принципу розумності строків, дотримання яких необхідно для виконання такої поставки в умовах сьогодення.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за зверненя. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.09.2023 09:34
Відповідь надана

Питання до Додатку№2 Технічні та якісні вимоги

Номер: 7242d2b02bc643ae8f5c833745e2757d
Дата опублікування: 19.09.2023 16:45
Опис: 1. Шановнні замовники! В додатку №2 Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі на підтвердження якісних характеристик товару прописані вимоги щодо надання наступних документів: «• Технічні умови ТУ У 31.0-33410877-001:2018 зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації та погоджені з ГУ ДСНС України – стандарт підприємства на продукцію, що виробляється. • Висновок СЕС у відповідності з ТУ У 31.0-33410877-001:2018, що підтверджує відповідність продукції встановленим санітарним нормам». Звертаємо вашу увагу, що вимога надати конкретні ТУ та Висновок СЕС у відповідності з ТУ, має відношення до якогось конкретного виробника або постачальника, що відносяться до дискримінаційних вимог, т.я. надають можливість прийняти участь у закупівлі тільки одному постачальнику, у якого є дані ТУ та Висновок СЕС у відповідності з ТУ. Хочемо зазначити, що ТУ (Технічні умови) розробляются конкретним підприємством з урахуванням лише тих особливостей і норм, які діють на цьому конкретному виробництві, при цьому будь-які ТУ діють у відповідності до загальнодержавних ДСТУ ГОСТ, які є базовою основою будь-яких ТУ. У зв’язку з вищесказаним, просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання учасником закупівлі ТУ У 31.0-33410877-001:2018 та СЕС у відповідності з ТУ У 31.0-33410877-001:2018, оскільки це обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі, оскільки наші Висновки СЕС діють у відповідності до загальнодержавних ДСТУ ГОСТ, і внести відповідні зміни до тендерної документації. У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ. 2. Шановний замовник! В додатку №2 Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі на підтвердження якісних характеристик товару прописані вимоги щодо надання наступного документа: «Протокол випробувань по визначенню групи горючості зразків тканини №58-ГТМ (14)-2018» Звертаємо вашу увагу, що виконати вимогу надати «Протокол випробувань по визначенню групи горючості зразків тканини №58-ГТМ (14)-2018» може лише ОДИН конкретний виробник або постачальник, що відносяться до дискримінаційних вимог, т.я. ця вимога дає можливість прийняти участь у закупівлі тільки одному учаснику, у якого є даний Протокол випробувань з таким номером №58-ГТМ (14)-2018. Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі не повинні містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). У зв’язку з вищесказаним, вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання учасником закупівлі «Протокол випробувань по визначенню групи горючості зразків тканини №58-ГТМ (14)-2018», оскільки це обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі. У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ. 3. Шановний замовник! В додатку №2 Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі на підтвердження якісних характеристик товару прописані вимоги щодо надання наступних документів: • Протокол випробувань крісел для глядацьких залів з визначення нормального коефіцієнта звукопоглинання. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є: «Стілець офісний. Код ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них», тому вимога надати «Протокол випробувань крісел для глядацьких залів …..» не має відношення до предмета закупівлі. Просимо видалити цю вимогу і внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за зверненя. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.09.2023 18:51
Відповідь надана

Кількість виробів

Номер: 904251b679824cb7965176c909f02102
Дата опублікування: 18.09.2023 16:40
Опис: Доброго дня! Відкорегуйте, будь ласка, кількість виробів
Відповідь: Доброго дня! Кількість відкориговано.
Дата відповіді: 19.09.2023 08:49