• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-23Т_0478_ВО) Мішок для білизни

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-09-15-001581-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0478_ВО) 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Мішок для білизни) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: 39512000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 344 840,00 грн без ПДВ (один мільйон триста сорок чотири вісімсот сорок грн. 00 коп.) в т.ч.: Лот 1 - 672 420,00 грн без ПДВ (шістсот сімдесят дві тисячі чотириста двадцять грн. 00 коп.); Лот 2 - 672 420,00 грн без ПДВ (шістсот сімдесят дві тисячі чотириста двадцять грн. 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 344 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 724.20 UAH
Період уточнення: 15.09.2023 13:49 - 30.09.2023 00:00
Відповідь надана

вимоги щодо тканини

Номер: 82ffba19c598452ab9e162360081548b
Дата опублікування: 20.09.2023 17:56
Опис: В додатку №1 ТД зазначені параметри тканини. "Детальний склад: 20% бавовна, 80% поліестер. Щільність (г/кв.м): 250." Прошу надати уточнення, тому що зазначений склад тканини (20% бавовна, 80% поліестер), має щільність від 200 до 230 (г/кв.м). Дякую.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником буде внесено відповідні зміни до Додатку 7 до тендерної документації. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 28.09.2023 16:12
Відповідь надана

Строк оплати

Номер: ed0d3c7594e148a2a97c8d1620392bbc
Дата опублікування: 20.09.2023 14:04
Опис: Наша компанія має намір прийняти участь у торгах. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо Вас розглянути можливість скоротити строк розрахунку з Постачальником. Згідно додатку 7 до ТД проект договору пункт 7.2. "Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної", що складає близько 60 календарних днів. Із-за военних дій, вітчизняні підприємства працюютть в край важких умовах. Враховуючи, зростання курсу валют (оплата сировини), зростання ціни на електроенергію, порушення логістики та осіннього планового відключення електроенргії та/або не планового відключення (із-за обстрілів інфраструктури) та тощо, постачальник продукції після отримання оплати через два місяці, має можливість отримати збитковий результат господарчої діяльності. Для залучення у торгах більшу кількість учасників, просимо Вас скоротити строк оплати до 10-15 робочих днів. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником буде внесено відповідні зміни до Додатку 7 до тендерної документації. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 28.09.2023 16:12