-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50530000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки по лотах: ЛОТ 1 Технічне обслуговування і ремонт котлів (котельного обладнання котельні) на території Будинку відпочинку "Конча-Заспа", ЛОТ 2 Технічне обслуговування топкової будинку охорони № 21 на території Будинку відпочинку «Конча-Заспа».
Завершена
106 355.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 144.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 144.00 UAH
Період уточнення:
14.09.2023 10:56 - 19.09.2023 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
8c4375f39b784b088321ae44dc0e7202
Дата опублікування:
18.09.2023 15:59
Опис:
Виходячі з попередньої відповіді Замовника, накладні не підтверджують право власності, оборотно-сальдові відомості з відповідних рахунків бух.обліку також Замовника не влаштовують.
Крім того, хочемо зазначити що, термін зберігання бухгалтерських документів (зокрема, накладних) становить 3 роки і не залежить від терміну користування майном, після закінчення терміну зберігання документи можуть бути знищені.
В черговий раз просимо Замовника назвати КОНКРЕТНИЙ документ, який буде достатнім підтвердженням права власності на обладнання/інструмент (наприклад, на газоаналізатор).
Відповідь:
У передній відповіді Замовник відповів, що на кожне майно в Учасника є різні документи на нерухоме майно право власності/володіння/ чи оренду. Також на менш цінне майно на нього також можуть бути також такі документи. Якщо придбавалися то накладні, якщо в оренду то Договір оренди, як зазвичай дають інші учасники. На рахунок оборотно-сальдових відомостей не завжди там можна побачити наприклад, якщо у Вас мінялися програма тощо, і якщо Витяги на право власності. А взагалі Замовник наперед не знає, яка у Вас структура, рахунки і т.д. Ми додаток 1 склали відповідно до ст 16 Закону. То чекаємо з пропозицією.
Дата відповіді:
18.09.2023 22:44
Відповідь надана
уточнення щодо попереднього запитання
Номер:
3f02e5436dfc4cf2ae421f2287248a5e
Дата опублікування:
15.09.2023 15:54
Опис:
Відповідь Замовника на попереднє запитання щодо підтвердження права власності на обладнання не зрозуміла. Просимо дати чітку та однозначну відповідь: чи вважатиметься підтвердженням права власності на обладнання/ інструмент надання витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 «Основні засоби» та рахунку МЦ «Малоцінні та швидкозношувані предмети в експлуатації»? Чи яким саме документом Учасник має підтвердити право власності, наприклад, на газоаналізатор (або будь-який інший інструмент)?
Відповідь:
На придбане майно під час купівлі може і були накладні чи накладна, але допоки майном користуємося чи воно в русі, то документи не повинні бути в архіві. А архів же у Вас на підприємстві? То можна витягти із архіву. На деяких підприємствах майно при всяких обставинах то накладна не може підтверджувати право власності/володіння або аренду. Припустимо на нерухомі об"єкти. Ми не можемо вимагати від учасників , і не можемо знати рахунок 10 бо у нас "Основні засоби" на іншому рахунку.
Дата відповіді:
18.09.2023 08:50
Відповідь надана
роз'яснення
Номер:
5b276cb4aa8a4446b38c2b3c4e4a7640
Дата опублікування:
15.09.2023 13:51
Опис:
1) У Додатку 1 до Тендерної документації від Учаника вимагається "на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, надати документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном". Оскільки обладнання було придбано декілька років тому і накладні на придбання здані в архів, чи достатньо на підтвердження зазначеної інформації надати витяг з оборотно-сальдової відомості з відповідного рахунку бух.обліку ?
2) Також, у Додатку 1 визначено вимогу: "При цьому ... договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником". Замовник мав на увазі договір оренди транспортного засобу між Учасником і фіз.особою-власником транспортного засобу? Але ж власником орендованого транспортного засобу може бути не тільки фізична, а й юридична особа. Тож просимо Замовника вилучити словосполучення "за участі фізичної особи" з цієї вимоги.
Відповідь:
1.На придбане майно під час купівлі може і були накладні чи накладна, але допоки майном користуємося чи воно в русі, то документи мабуть не повинні бути в архіві. А архів же у Вас на підприємстві. На деяке майно при всяких обставинах то накладна не може підтверджувати право власності або аренду.
2. Стосовно другої Вашої вимоги то там мова йде про договір найму (оренди) траспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником. Мова йде про фізичну особу- водія. Часто в організаціях орендують траспортний засіб з водієм.
Дата відповіді:
15.09.2023 14:57
Відповідь надана
Просимо внести зміни
Номер:
1b204faa965c4c11bbe6cf5b838ce155
Дата опублікування:
14.09.2023 16:34
Опис:
З огляду на надану Замовником відповідь на попереднє запитання, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: з Додатку 2 видалити абзац 4 пункт 3 ( гарантійний лист (на бланку учасника (за наявності), завірений власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності) про забезпечення учасником заведення щомісячної номінацій на постачання природного газу у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи на підставі наміру про укладення договору)
Відповідь:
Відповідно ст. 24 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) внесли зміни до Додатка 2 ТДК.
Дата відповіді:
15.09.2023 11:31
Відповідь надана
роз'яснення
Номер:
8ed1f18de1f04145be9a928b20a0a9bd
Дата опублікування:
14.09.2023 12:09
Опис:
Тендерною документацією встановлено вимогу для Учасників надати "гарантійний лист про забезпечення учасником заведення щомісячної номінацій на постачання природного газу". Що саме має на увазі Замовник? Просимо чітко і конктретно зазначити перелік документів чи послуг, які повинен надати Виконавець, а також, вказати нормативну документацію, відповідно до якої, ці документи чи послуги повині бути надані.
Відповідь:
Так дійсно помилково формально в тексті після технічних вимог додатку 2, а саме абзац 4 пункт 3 ( гарантійний лист (на бланку учасника (за наявності), завірений власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності) про забезпечення учасником заведення щомісячної номінацій на постачання природного газу у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи на підставі наміру про укладення договору) тому потрібно видалити із тексту, що знаходиться в кінці додатку 2.
Дата відповіді:
14.09.2023 13:53