-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Завершена
626 755.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 133.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 133.78 UAH
Період уточнення:
13.09.2023 23:50 - 19.09.2023 00:00
Відповідь надана
Зміни в тендерну документацію
Номер:
d20823313d704658a0cb2a4bfe136df8
Дата опублікування:
18.09.2023 10:56
Опис:
Шановний замовник, у вашій тендерній документації в Дадатку 2 п. 2.2 ви просите надати «Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/ претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території України;» і не зазначаєте альтернативу структурному підрозділу у вигляді посадової особи, як це вказано в п. 8.3.17 ПРРЕЕ « Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Просимо змінити формулювання вимоги в 2.2 Додатку 2, а саме після слів «Положення про власний структурний підрозділ» додати до тексту (посадову особу), так як це зазначено в п. 8.3.17 ПРРЕЕ. Відсутність цього доповнення не дає можливості надати учаснику довідку або листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
Відповідь:
Шановний учасник! Принагідно інформуємо вас, що при підготовці тендерної документації замовник керувався чинним законодавством. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до додатку 2 до тендерної документації, у разі подання у складі тендерної пропозиції інформації щодо посадової особи, з робочим місцем на території України, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, учасник на підтвердження цієї інформації в складі тендерної пропозиції надає документи, визначені у пункті 2.1, 2.3, 2.4 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.09.2023 23:44
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
1b19d123ff124a65a0c41a49809225f0
Дата опублікування:
15.09.2023 10:58
Опис:
Шановний замовник, в Дадатку 2 п. 2.2 ви просите надати «Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/ претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території України;» Ця вимога є дискримінаційною для учасників в яких немає власного структурного підрозділу.
Відповідно до п. 8.3.17 ПРРЕЕ «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Просимо видалити дану вимогу, що зазначена в п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на ваше питання інформуємо, що відповідно до абзацу третього п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тож при підготовці тендерної документації замовник керувався вимогами чинного законодавства.
Поряд із цим, принагідно інформуємо, відповідно до пп. 11 п. 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів.
Дата відповіді:
16.09.2023 15:52