-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожня сіль
Завершена
77 382 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 386 911.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 386 911.00 UAH
Період уточнення:
13.09.2023 17:01 - 30.09.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо змін
Номер:
65be4ba0cabf4cb595c566d5a43be328
Дата опублікування:
29.09.2023 18:36
Опис:
змінами від 28 вересня 2023 21:05 цзо було виставлено вимогу на обов’язкове надання протокола випробувань та сертифіката відповідності на сіль. чого вимагаються документи які не є обов’язковими для продажу солі ? чого вночі останнього дня вносити зміни ???
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої процедури. Внесення змін від 28.09.2023 до Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація», в тому числі, в частині надання протоколу випробувань та сертифікату відповідності є вимогою Замовника-ініціатора КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» відповідно до листа вих. № 966 від 28.09.2023.
Дата відповіді:
02.10.2023 16:07
Відповідь надана
Нагадування щодо дотримання законодавства
Номер:
ee3eaeca561841a89c0faf5a023acdee
Дата опублікування:
29.09.2023 17:57
Опис:
Шановні Замовники!
Дозвольте нагадати Вам, що внесеннями безкінечних змін Ви змушуєте потенційних учасників - суб'єктів господарювання (бізнесу) до додаткових фінансових витрат (комісій тощо) відносно внесення змін, зокрема і щодо забезпечення подання тендерної пропозиції - банківської гарантії, а також той факт, що за податки цього самого бізнесу Ви утримуєтесь і, що учасники (і всі зацікавлені особи) вже дуже добре зрозуміли, що вся Ваша - оця бурхлива діяльність є свідченням не професіоналізму і знання, а лише чергової корупційної схеми.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за нагадування та увагу приділену оголошеній процедурі. Внесення змін до тендерної документації здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Витрати, понесені підприємством під час участі в тендерах, зокрема, на оформлення тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору, не є додатковими витратами та мають включатися до складу витрат господарської діяльності підприємства. Такі витрати можуть в повній мірі покриватися за рахунок прибутку учасника. У разі відсутності у Вас такої можливості, доцільно переглянути власні бізнес-процеси, за необхідності, залучивши до діяльності з економічного планування кваліфікованих працівників або суб’єктів господарської діяльності.
Принагідно нагадуємо, що діяльність КП «ЦЗО ХМР» базується на засадах нетерпимості до корупції.
З приводу бурхливої діяльності КП «ЦЗО ХМР» зазначаємо, що наше підприємство дійсно прикладає максимум зусиль для проведення відкритих, конкурентних, ефективних процедур закупівель задля досягнення добросовісної конкуренції серед учасників та водночас задоволення вимог Замовників-ініціаторів.
Дата відповіді:
02.10.2023 16:06
Відповідь надана
Порушення законодавства Замовником і Ініціатором-замовником.
Номер:
2fdd66ebbe4c47d28860678428cada62
Дата опублікування:
29.09.2023 17:55
Опис:
Шановні Замовники!
Надайте пояснення чому при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі в системі електронних закупівель Прозорро, а саме Тендерної документації та додатків до неї Вами не було, всупереч вимогам діючого законодавства України опубліковано розпорядче рішення Ініціатора про необхідність, підстави та умови проведення цієї публічної закупівлі? Чому не опубліковано рамкову угоду між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" та КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» про представництво інтересів?
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за увагу приділену оголошеному тендеру. Діяльність Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
Публікація інформації Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється в порядку та в обсязі, що визначені чинним законодавством України. «Розпорядче рішення Ініціатора про необхідність, підстави та умови проведення публічної закупівлі» не належить до кола інформації та документів, що підлягають оприлюдненню, а тому підстави для його отримання закупівельником та подальшої публікації відсутні.
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» не здійснює представництво інтересів Комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «Шляхрембуд», відповідні договори (в т.ч. укладені шляхом підписання рамкової угоди) не укладались.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:49
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
4e0c137790e74fb4abedb1dd078c692a
Дата опублікування:
29.09.2023 17:54
Опис:
Шановні Замовники!
Надайте пояснення щодо того, яким чином публікація змін до Тендерної документації відбувається серед ночі у неробочий час, а саме: публікація Переліку змін № 2 відбулась 24.09.2023 р. о 23:23 годині вечора, публікація Переліку змін № 3 відбулась 28.09.2023 р. о 21:09 годині вечора враховуючи, що і Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", і Ініціатор - КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» даної публічної закупівлі є комунальними підприємствами, що, як мінімум опосередковано, підпорядкуються органу місцевого самоврядування, а відтак зобов'язані дотримуватись режиму робочого часу, відповідно до Кодексу законів про працю України ?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник!
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника звертатися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час тендеру. Аналогічну норму містить п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. При цьому, розклад роботи працівників КП «ЦЗО ХМР» та питання робочого часу не належить до кола питань щодо яких може бути надано роз’яснення.
Звертаємо Вашу увагу, що зміни до тендерної документації були внесені своєчасно, відповідно до встановленого чинним законодавством України порядку та у належний спосіб – шляхом завантаження файлів через закупівельний майданчик Замовника. Діяльність Комунального підприємства «ЦЗО ХМР» здійснюється з дотриманням всіх норм та правил чинного законодавства України, в тому числі тих, що регулюють трудові правовідносини.
Перевірка дотримання законодавств про працю відповідно до ч.2 ст. 2 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» здійснюються органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.
Ваша вимога не містить інформації про необхідність внесення змін до тендерної документації, не зазначене порушення (або можливі порушення), допущені під час тендеру (не зазначено які дії або бездіяльність заявник вважає протиправними, відсутнє посилання на норму законодавства, яку, на думку заявника, порушено, відсутнє прохання) та взагалі не стосується тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у разі необхідності надання Вам роз’яснень відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пропоную оформити таке звернення відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
02.10.2023 15:47