-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль алкідна
Завершена
13 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 67.50 UAH
Період уточнення:
13.09.2023 10:34 - 03.10.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
44e157046e064454828bf39524c54d18
Дата опублікування:
29.09.2023 11:54
Опис:
Доброго ранку, Шановний Замовник!
Відповідно до п.8.4. У разі виявлення однією зі Сторін дій, перелічених вищенаведеними пунктами, на адресу контрагента (партнера) направляється відповідне повідомлення з вимогою у термін до 10 днів надати відповідні роз'яснення.
Неподання достатніх доказів, що безумовно підтверджує відсутність порушення антикорупційного законодавства, є порушенням істотних умов даного договору (істотним порушенням), і дає право розірвати такий договір в односторонньому позасудовому порядку (повністю відмовитися від виконання договору), або призупинити його подальше виконання в односторонньому порядку в якійсь його частині (частково відмовитися від виконання договору) шляхом направлення відповідного письмового повідомлення.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України, істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Істотні умови договору ж - це умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода (ч.2 ст.181 ГК України). Отже, істотні умови договору та істотні порушення не є тотожними поняттями. Також Замовник не наводить доказів, які будуть вважатися достатніми для підтвердження відсутності порушення антикорупційного законодавства, а також осіб та порядок дослідження даних доказів. Формулювання є оціночним, при цьому, ані Замовник, ані Учасник в контексті договірних умов не є органами уповноваженими проводити слідство, надавати оцінку доказів, формувати висновки про наявність чи відсутність ознак правопорушень, тощо.
У зв'язку з наведеним, пропонуємо наступну редакцію для приведення цього пункту у відповідність з ЦК України та ГК України:
8.4. У разі виявлення однією зі Сторін дій, перелічених вищенаведеними пунктами, на адресу контрагента (партнера) направляється відповідне повідомлення з вимогою у термін до 10 днів надати відповідні роз'яснення.
Неподання відповіді, що безумовно підтверджує відсутність порушення антикорупційного законодавства, є порушенням істотних умов даного договору та може визнаватися істотним порушенням договору, і дає право одній із Сторін розірвати такий договір в односторонньому позасудовому порядку (повністю відмовитися від виконання договору), або призупинити його подальше виконання в односторонньому порядку в якійсь його частині (частково відмовитися від виконання договору) шляхом направлення відповідного письмового повідомлення.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 8.4. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем процедури закупівель. Замовник не заперечує проти вказаної редакції пункту.
Дата відповіді:
01.10.2023 20:06
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
0a9b9e9e9c1f496885e4774bb15a51fb
Дата опублікування:
27.09.2023 12:54
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, пропонуємо додати новий пункт до Розділу 7 «Строк дії договору» Договору, який передбачатиме продовження строку дії Договору для приведення Договору до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія Договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Замовник не розглядає потреби у продовженні строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі.
Дата відповіді:
27.09.2023 15:26
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
1a9657c7e747462e8b8808fccdda828d
Дата опублікування:
27.09.2023 12:52
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник у п.7.2. зазначено, що У випадку, якщо на дату спливу строку дії договору залишаються невиконаними окремі із зобов'язань Сторін, чинність договору продовжується на наступний бюджетний рік в частині невиконаних фінансових зобов'язань до повного виконання зобов'язань за цим договором.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду у справі №905/2187/13 від 21 грудня 2016 року зазначається, що зобов'язання припиняється лише виконанням, проведеним належним чином. Також припинення зобов'язання не є тотожним закінченню строку дії договору. Відповідно до умов Договору зобов'язання щодо сплати за поставлений товар (фінансове зобов'язання) лежить на Замовнику, на Постачальнику – поставка товару, а отже є юридично не правильним вказувати «Сторони».
Пропонуємо наступну редакцію:
7.2. У випадку, якщо на дату спливу строку дії договору Замовник не виконав належним чином фінансове зобов'язання, дія зобов'язання продовжується до повного виконання за цим договором.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 7.2. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з переможцем процедури закупівель.
Дата відповіді:
27.09.2023 15:28
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
ff38c5c96466473da1d2c17c5eca1849
Дата опублікування:
27.09.2023 12:50
Опис:
Добрий день!
Проєкт не містить порядку зміни істотних умов договору, як то визначено Особливостями.
Пропонуємо додати новий пункт до Розділу 6 «Порядок внесення змін та розірвання договору», де буде зазначено підстави для внесення змін до договору у частині істотних умов для приведення Договору до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв'язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Пунктом 6.1. Проєкту Договору передбачено можливість внесення змін та доповнень, що можуть виникнути упродовж дії договору, та вказано що такі випадки мають бути погоджені між Сторонами та оформлені додатковими угодами та підписані Сторонами» Цим пунктом викладено порядок внесення змін як до істотних умов договору так і щодо інших умов договору. При укладанні Додаткових угод Замовник чітко керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та не погоджує зміни істотних умов крім випадків визначених законодавством. Замовник не бачить потреби перелічувати в Проєкті договору норми діючого законодавства, які повинні дотримуватись Сторони.
Дата відповіді:
27.09.2023 15:50
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
814ad116bafa49a78b9996cc1946b3b8
Дата опублікування:
27.09.2023 12:49
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
5.5. Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 5.5. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем процедури закупівель. Замовник не заперечує проти вказаної редакції пункту.
Дата відповіді:
27.09.2023 15:53
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
8cfd008afa824581ac7c20b8ae7c4c45
Дата опублікування:
27.09.2023 12:47
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник у п.5.3. зазначено, Сторона, для якої стало неможливим виконання обов`язків за цим Договором через дію обставин форс-мажору, повинна протягом 3 днів в письмовому вигляді повідомити іншу Сторону про початок, а потім про закінчення їх дії.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини форс-мажору, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставин форс-мажору. Але у разі виникнення реальних обставин форм-мажору, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 дні у вигляді письмового повідомлення не є реальним.
Тому пропонуємо наступну редакцію:
5.3. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов`язків за цим Договором через дію обставин форс-мажору, повинна протягом 30 днів в письмовому вигляді, а за неможливості будь-яким іншим способом зв'язку повідомити іншу Сторону про початок, а потім про закінчення їх дії.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 5.5. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем процедури закупівель. Замовник не заперечує проти вказаної редакції пункту.
Дата відповіді:
27.09.2023 16:03
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
927bb5f7b5884d9aa92a61534b49b62e
Дата опублікування:
27.09.2023 12:46
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник у п.3.3. зазначено, Право власності на товар переходить Покупцеві з моменту його передачі за кількістю, асортиментом, ціною, вказаними в накладній та за якістю, яка підтверджена сертифікатами якості або копією сертифіката ISO.
Обов'язкова сертифікація лакофарбових виробів не передбачена чинними нормативно-правовими актами. Для лакофарбових матеріалів сертифікату ISO, що засвідчував би їх якість не існує. Лакофарбові вироби мають відповідати та виготовлятися відповідно до ТУ виробників. У кожного виробника назва документу, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Зазначення у проєкті договору вичерпного переліку документів для підтвердження відповідності якості товару вимогам ТУ, обмежить участь учасників, що мають інші документи, а це суперечить п.5 Розділу 1, п.6 Розділу 3 тендерної документації.
Відповідно пропонуємо наступну редакцію:
3.3. Право власності на товар переходить Покупцеві з моменту його передачі за кількістю, асортиментом, ціною, вказаними в накладній та за якістю, яка підтверджена належним документом виробника (сертифікатом якості або паспортом якості або технічним паспортом, тощо).
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 3.3. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем процедури закупівель. Замовник не заперечує проти вказаної редакції пункту.
Дата відповіді:
27.09.2023 16:05
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
19fcf01ddd5a4aaa8b73e09ba0385c37
Дата опублікування:
27.09.2023 12:43
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник у п.3.2. зазначено, що Відпуск товару проводиться довіреній особі Покупця на підставі довіреності.
Відпуск товару проводиться на підставі на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної або видаткової накладної), але не на підставі довіреності. Видаткова накладна підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від постачальника до покупця. За ч. З ст. 244 ЦК зазначено, що довіреність — це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі. Тому, довіреність уповноважує особу на вчинення певних дій. Але у випадку прийому-передачі товару, повноваження особи можуть підтверджуватися не лише звичайною довіреністю, а й на підставі посадової інструкції чи наказу, тощо. Отже, видаткова накладна та довіреність мають різну сферу застосування.
Відповідно пропонуємо наступну редакцію:
3.2. Прийом-передача товару проводиться Покупцю на підставі видаткової накладної.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день! Вимоги п. 3.2. Проєкту договору не відноситься до істотних умов відповідно може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з переможцем процедури закупівель. Замовник не заперечує проти вказаної редакції пункту.
Дата відповіді:
27.09.2023 16:05