-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт кабельних ліній житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" в м. Калуш Івано-Франківська обл. (ремнтні роботи з усунення (попередження) аварій в житловому фонді)"
Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
12.09.2023 15:50 - 18.09.2023 00:00
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
91aae52e984742a6b89d36da4f0c2436
Дата опублікування:
17.09.2023 19:25
Опис:
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження (довідку огляду) , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, (зокрема беручи до уваги, що послуги мають надаватися на території військової частини, і зайти туди без дозволу командира неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною.
Також Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 1статті 364 КК України (Зловживання владою або службовим становищем), частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. Окремо наголошуємо Вам про розширення повноважень Державної аудиторської служби України щодо моніторингу спрощених закупівель відповідно до постанови КМУ №952 від 01.09.2023 року. У випадку ігноруванню залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів, щодо встановлення законності дій уповноваженої особи та посадових осіб Замовника.
Відповідь:
Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 17.09.23р. о 19:25 год. повідомляю наступне:
Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи те, що кабельні лінії житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" перебувають у вкрай незадовільному стані та потребують термінового капітального ремонту, а також беручи до уваги, що скоро розпочнеться опалювальний сезон та значно зросте навантаження на електромережі з метою отримання вчасного та якісного виконання робіт, передбачених умовами даної закупівлі, а також уникнення розривання угоди через демпінгування ціни учасником під час аукціону, Замовником і було передбачено у Додатку 2 Оголошення вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд кабельних ліній житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" та оцінити складність і об’єм робіт, передбачених даною закупівлею та максимально точно скласти свою цінову пропозицію та не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі.
Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі «Капітальний ремонт кабельних ліній житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" в м. Калуш Івано-Франківська обл. (ремонтні роботи з усунення (попередження) аварій в житловому фонді)" », UA-2023-09-12-011305-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Дата відповіді:
18.09.2023 11:11
Відповідь надана
Запитання Додаток1
Номер:
76ded01390e14f83967d6b0f77b0f470
Дата опублікування:
17.09.2023 12:53
Опис:
Добрий день шановний Замовник. В п. 5.1.1 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ви просити надати довідку встановленої форми для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вказавши найменування контрагента, контактної особи із зазначенням номеру телефону. Просимо надати відповідь на наступне питання, як діяти Учаснику у випадку , якщо замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність або юридична( фізична) особа була ліквідована? Просимо внести відповідні зміни в Додаток 1. В п. 3.1.4 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі який напевно мав би бути п.5.1.4 Ви просити надати Відгук(відгуки) від контрагента, який повинен містити дату, вихідний номер, ID: номер закупівлі; бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою, а також контактні дані контрагента. Просимо надати відповідь яким чином Учаснику надати відгук, якщо суб’єкт підприємницької діяльності (юридична чи фізична особа) була ліквідована чи не використовує систему PROZORRO. Ваші вимоги порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції». Вимагаємо видалити даний пункт 3.1.4 з додатку 1.
Відповідь:
Розглянувши питання, що надійшли через електронну систему закупівель повідомляю:
1) щодо першого питання : «Добрий день шановний Замовник. В п. 5.1.1 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ви просити надати довідку встановленої форми для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вказавши найменування контрагента, контактної особи із зазначенням номеру телефону. Просимо надати відповідь на наступне питання, як діяти Учаснику у випадку , якщо замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність або юридична( фізична) особа була ліквідована? Просимо внести відповідні зміни в Додаток 1».
якщо Замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність то Учасник має право надати довідку за формою, затвердженою Додатком 1 до Оголошення із зазначенням всіх даних що вимагаються, зокрема: найменування контрагента, контактну особу із зазначенням номеру телефону. У випадку, коли Замовник ліквідований Учасник вказує дані щодо посадової особи Замовника, яка підписала договір та номер телефону, який був на момент укладення договору, а також - зазначити, що Замовник припинив свою діяльність.
У разі надання Учасником вищевказаної довідки із усіма даними та по наведеній формі – його пропозиція не буде підлягати відхиленню. Тому, зміни в Додаток 1 вносити Замовнику не має підстав.
2) Щодо другого питання: «В п. 3.1.4 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі який напевно мав би бути п.5.1.4 Ви просити надати Відгук (відгуки) від контрагента, який повинен містити дату, вихідний номер, ID: номер закупівлі; бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою, а також контактні дані контрагента. Просимо надати відповідь яким чином Учаснику надати відгук, якщо суб’єкт підприємницької діяльності (юридична чи фізична особа) була ліквідована чи не використовує систему PROZORRO. Ваші вимоги порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції». Вимагаємо видалити даний пункт 3.1.4 з додатку 1».
Повідомляю, що ID: номер закупівлі повинен бути зазначений, який присвоєний електронною системою закупівель саме до даної закупівлі: UA-2023-09-12-011305-a.
Окрім цього оголошенням передбачено, що Учасник повинен надати 1 копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у 2021-2023рр. і до нього лист-відгук. Для Учасника, який здійснює діяльність та виконує роботи вчасно та якісно – не складе труднощів взяти лист-відгук оскільки, щоб не обмежувати учасника замовник передбачив у Додатку 1 можливість надати аналогічні договори та відповідно листи-відгуки до них за період 2021-2023р.
Дана вимога передбачена замовником з метою упевненості у достовірності наданій Учасником інформації щодо належного виконання аналогічного договору, а саме, що на момент подання пропозиції Учасника, у суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір немає зауважень стосовно виконаних зобов’язань по наданому договору, зокрема якості та термінів виконання.
Враховуючи, що управління житлово-комунального господарства мало досвід роботи із недобросовісним Виконавцем, через співпрацю із, яким міському бюджету було нанесено збитки, Замовником і було прийнято рішення прописати в оголошенні дану вимогу. Оскільки, якщо Учасник є доброчесним та виконав зобов’язання згідно укладеного договору в повному обсязі, якісно та в терміни, передбачені договором – отримати лист-відгук для нього не складе жодних труднощів.
Дата відповіді:
18.09.2023 11:13
Відповідь надана
Запитання
Номер:
c6a38cb7fea747ed82f2973e0ddde931
Дата опублікування:
14.09.2023 11:33
Опис:
Добрий день.
Приведіть у відповідність до постанови КМУ №952 від 01.09.2023 року тендерну документацію!
Відповідь:
З метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25, (далі - Наказ).
Розділом II даного Наказу передбачено, наступне:
Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
1. Враховуючи, що вартісні межі по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45310000-3) Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт кабельних ліній житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" в м. Калуш Івано-Франківська обл. (ремнтні роботи з усунення (попередження) аварій в житловому фонді)", UA-2023-09-12-011305-a не перевищують 1 500 000,00 грн. Замовником прийнято рішення для закупівлі робіт із капітального ремонту кабельних ліній житлового будинку по вул. С. Стрільців, ОСББ "Січове,1" в м. Калуш Івано-Франківська обл. (ремнтні роботи з усунення (попередження) аварій в житловому фонді)", провести спрощену закупівлю. Тому, при підготовці Оголошення по Закупівлі уповноважена особа Замовника керувалась Наказом та ст. 14 Закону.
Оскільки, Постанова № 952 від 1 вересня 2023 р. передбачає внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834, № 52, ст. 2905), а Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не передбачено проведення спрощених закупівель та враховуючи, що спрощені закупівлі на даний момент проводяться відповідно до Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 та у відповідності до ст. 14 Закону, Замовником розроблено Оголошення відповідно до даних нормативних документів.
Дата відповіді:
15.09.2023 14:50