-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія)
Завершена
897 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 486.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 486.00 UAH
Період уточнення:
12.09.2023 12:44 - 22.09.2023 00:00
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
6e38fff13bcf48f2826748479d7905a3
Дата опублікування:
20.09.2023 10:26
Опис:
Шановний Замовнику.
Внесіть, будь ласка, зміни до вимог тендерної документації, щодо надання переможцем торгів «витягу про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/ наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України», у зв’язку зі змінами в законодавстві з цього питання.
Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за запитом надається витяг, який засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг містить QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС.
Отже, офіційним документом є: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Доступ до цієї інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС - https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Доступ до ІАС мають як фіз.соби, так і органи державної влади, установи та організації в межах наділених повноважень.
Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити вірну назву документу, так як жоден учасник, якого буде визнано переможцем, не зможе надати зазначений Вами документ.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Дана вимога є скороченим варіантом офіційної назви документа. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
20.09.2023 14:02
Відповідь надана
невідповідність тендерної документації до чинного законодавства
Номер:
f36f827bc7a2416da2511b6bfe031501
Дата опублікування:
14.09.2023 14:07
Опис:
Шановний замовник.
07.09.2023 року набули чинності зміни до постанови №1178 щодо Особливостей здійснення державних закупівель. Ваша закупівля оприлюднена в електронній системі вже після набуття змінами чинності, отже просимо звернути увагу, що на даний час вимоги тендерної документації невідповідають чинному законодавству, особливу увагу звертаємо на аномально низьку ціну та вимоги пункту 47 даної постанови. Просимо привести вимоги тендерної документації до норм чинного законодавства.
Відповідь:
Дякуємо за питання. Зміни внесено та опубліковано.
Дата відповіді:
19.09.2023 16:56
Відповідь надана
щодо якості
Номер:
437e9e6694f546a9a2c94bc5cd1f182d
Дата опублікування:
12.09.2023 15:11
Опис:
Шановний Замовник.
Щодо вимоги Замовника відповідно останнього розділу «Вимоги щодо якості електричної енергії:» додатку 4 тендерної документації «Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам законодавства, державним стандартам (технічним умовам), зокрема: ДСТУ EN 50160:2014, ДСТУ 3466-96, СОУ-Н ЕЕ 40.1-37471933-55:2011». пояснюємо:
ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів.
п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії;
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ.
Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з додатку 4 тендерної документації розділ «Вимоги щодо якості електричної енергії:» «Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам законодавства, державним стандартам (технічним умовам), зокрема: ДСТУ EN 50160:2014, ДСТУ 3466-96, СОУ-Н ЕЕ 40.1-37471933-55:2011».
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Замовник не вважає дану вимогу неправомірною.
Дата відповіді:
14.09.2023 11:43
Відповідь надана
щодо електронного підпису
Номер:
24def31acae84418a0052e01a75dde85
Дата опублікування:
12.09.2023 15:08
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП/ЕЦП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП.
ЕЦП - Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.
УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях.
КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. №617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП/ЕЦП на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Врахуйте також, що при аварійних відключеннях світла електронний підпис (КЕП) не зчитується системою, так як мережі Інтернет (в т.ч. мобільних операторів) не вистачає потужностей.
Дякуємо
Відповідь:
Дякуємо за влучний коментар, виявлена вами помилка була усунена. Було оприлюднено оновлену тендерну документацію зі змінами, протокол щодо змін та опис змін.
Дата відповіді:
13.09.2023 13:51