• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

газове паливо (природний газ)

газове паливо (природний газ)

Торги відмінено

842 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 425.36 UAH
Період уточнення: 26.01.2018 16:34 - 10.02.2018 11:59
Відповідь надана

Щодо способу накладення електронного цифрового підпису переможцем процедури закупівлі на файли з підтверджуючими документами

Номер: 145aad958c154b8fb39dd5c98dbad9a6
Дата опублікування: 31.01.2018 14:38
Опис: Відповідно до змісту Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ), переможець процедури закупівлі повен оприлюднити (розмістити в електронній системі закупівель) документи що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст.17 Закону – у формі оригіналів або нотаріально завірених копій відповідних документів. При цьому згідно з приміткою “*оригінал документу учасник підтверджує накладенням ЕЦП на відповідний документ” У зв'язку з цим просимо роз'яснити, у який спосіб учасник повинен накладати електронний цифровий підпис на файли з відповідним документом: 1) чи повинен переможець накладати власний ЕЦП на кожен окремий файл з відповідним документом з наступним його завантаженням в електронну систему закупівель разом з файлом ЕЦП ? 2) Чи повинен переможець накладати власний ЕЦП на усі завантажені файли з відповідними документами з використанням засобів електронної системи закупівель ?
Відповідь: ЕЦП накладати на усі завантажені файли
Дата відповіді: 06.02.2018 16:33
Відповідь надана

Щодо застосування електронного цифрового підпису під час подання тендерної пропозиції

Номер: ea7bcd7a374f40ff9f93e2658236b46d
Дата опублікування: 31.01.2018 14:29
Опис: Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". У зв'язку з цим просимо роз'яснити: 1) Чи зобов'язаний учасник накладати електронний цифровий підпис на подану тендерну пропозицію та звантажені файли з електронними документами – з використанням засобів електронної системи закупівлі (авторизованого електронного майданчика) ? 2) Чи зобов’язаний учасник окремо підписувати кожен електронний документи, який подається у складі тендерної пропозиції, шляхом накладання електронного цифрового підпису ?
Відповідь: дійте згідно закону
Дата відповіді: 06.02.2018 16:41
Відповідь надана

Щодо формату даних електронних документів тендерної пропозиції

Номер: 26885b92563c44808e56f5e52c37459d
Дата опублікування: 31.01.2018 14:27
Опис: З метою точно виконання вимог тендерної документації просимо роз'яснити, 1) У якому форматі даних електронних документів (файлів) повинні подаватися (завантажуватися) учасником документи, подання яких вимагається умовами тендерної документації? 2) Чи може учасник подавати файли з електронними документами тендерної пропозиції в заархівованому вигляді – у складі файлів архівів (*.zip *.rar), зважаючи на те, що на майданчиках встановленні обмеження щодо кількості та розміру завантажуваних учасником файлів?
Відповідь: документи подавайте у зручному для вас форматі
Дата відповіді: 06.02.2018 16:38
Відповідь надана

Щодо подання форми «Тендерна пропозиція»

Номер: fe366fc399344fe7a37c25043d1c2439
Дата опублікування: 31.01.2018 14:25
Опис: З метою точно виконання вимог тендерної документації просимо роз'яснити, чи зобов'язаний учасник процедури закупівлі подавати у складі своєї тендерної документації форму «Тендерна пропозиція», яка передбачена Додатком 5 до тендерної документації.
Відповідь: прохання подавати згідно запропонованого додатка 5
Дата відповіді: 06.02.2018 16:36
Відповідь надана

Щодо подання копії ліцензії

Номер: 80de1179272b49d6b4b4582a19d4c965
Дата опублікування: 31.01.2018 14:04
Опис: Згідно з умовами Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ) Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним характеристикам, визначеним тендерною документацією, учасник має розмістити, крім іншого, такі документи як "4) Копія ліцензії на постачання природного газу (внесення до ПЕРЕЛІКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКІ МАЮТЬ ЛІЦЕНЗІЇ З ЗБЕРІГАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ; ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ ЗА РЕГУЛЬОВАНИМ ТАРИФОМ; ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРИРОДНОГО, НАФТОВОГО ГАЗУ І ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ ТРУБОПРОВОДАМИ; ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТОПРОДУКТІВ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТРУБОПРОВОДАМИ; ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТРУБОПРОВОДАМИ; РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО, НАФТОВОГО ГАЗУ І ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ); 5) Копія постанови НКРЕКП, згідно якої учаснику надана ліцензія на провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України." Разом з тим згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII “Про ліцензування видів господарської діяльності”, зі змінами і доповненнями, (далі – Закон від 02.03.2015 № 222-VIII) ліцензія – це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. При цьому відповідно до пункту 1-1 першої статті 1 цього Закону видача ліцензії – це внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Таким чино, ліцензія видається виключно в електронній формі, не є паперовим документом, а, отже, учасник не може виготовити копію ліцензії та засвідчити її в установленому порядку. В той же час згідно з пунктом 5 статті 21 Закону від 02.03.2015 № 222-VIII до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування: продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру; оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день. Крім того, відповідно до абзаців четвертого і п'ятого підпункту 5 пункту 2 розділу II Закону України 26.11.2015 № 835-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (зі змінами внесеними згідно із Законом України від 06.10.2016 р. № 1666-VIII) до 1 січня 2019 року: – відомості про видачу ліцензій, документів дозвільного характеру, реєстрацію (легалізацію) громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, продовжують вноситися та надаватися відповідно до Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; – набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого органом ліцензування рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті. При цьому постанови НКРЕКП про видачу ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу оприлюднюються для вільного доступу на офіційному сайті НКРЕКП http://www.nerc.gov.ua та у відповідному ліцензійному реєстрів на сайті регулятора. Таким чино, такий документ, як " Копія ліцензії на постачання природного газу" не може бути поданий учасником, оскільки ліцензія не видається і не існує у формі окремого документа, в тому числі паперового. При цьому постанова постанови НКРЕКП про видачу ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, яка оприлюднена на офіційному веб сайті НКРЕКП, відповідно до законодавства є належним документальним підтвердженням права на здійснення діяльності з постачання природного газу на території України. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення зазначених вище положень у відповідність до чинного законодавства сфері ліцензування господарської діяльності.
Відповідь: згідні наші вимоги завищені ,копію ліцензії не подавайте
Дата відповіді: 06.02.2018 16:27
Відповідь надана

Неправомірні вимоги щодо обов'язкової наявності відбитка печатки та нотаріального посвідчення копій документів

Номер: d4dff53c0e944f05905b75f038f74f46
Дата опублікування: 31.01.2018 13:53
Опис: Тендерною документацією Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки. Разом з тим, відповідно до пункту 1 глави 3 розділу II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін'юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила організації діловодства), відповідно до якого підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою (за наявності) на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями. Згідно з пунктом 5.26 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Його подають в інструкції з діловодства організації. Таким чином суб'єкт господарювання має право, але не зобов'язаний застосовувати печатку. При чому сам суб'єкт господарювання самостійно визначає перелік документів, на які ставлять відбиток печатки на підставі нормативно-правових актів, зокрема, на до на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями Крім того, згідно з пунктом 5.23 ДСТУ 4163-2003 реквізит “Підпис” розміщують під текстом документа або під відміткою про наявність додатків. Виходячи з цього вимога тендерної документації, що “ УСІ СТОРІНКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИННІ МІСТИТИ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки ” суперечать зазначеним вище положенням ДСТУ 4163-2003 та Правилам організації діловодства Водночас положення тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток суперечать статті 58-1 Господарського кодексу України, відповідно до якої відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, а наявність або відсутність відбитка печатки суб'єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків Крім того, означені вище вимоги тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток, а також вимоги щодо нотаріального посвідчення копій документів суперечать Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями” У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до вимог Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями”, а також вимог ДСТУ 4163-2003 та Правил організації діловодства.
Відповідь: Наша вимога про те, що ваша тендерна пропозиція має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою не суперечить вимогам ЗУ про закупівлі,Прохання дотримуватись вимоги
Дата відповіді: 06.02.2018 16:54
Відповідь надана

Щодо забезпечення тендерної пропозиції

Номер: e9d6589128b94a97b7444881c636f342
Дата опублікування: 31.01.2018 13:48
Опис: Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, замовник має право вимагати забезпечення тендерної пропозиції, за умови, якщо це передбачено в оголошенні про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднюється замовником згідно з вимогами статті 10 Закону. Як вбачається з оголошення про проведення відкритих торгів, пункт 14 і 15, замовником не вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції. Разом з тим, у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (пункти 2 і 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) зазначена інформація про умови надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, без зазначення в оголошенні вимоги щодо його надання, чим порушено вимоги положення першої статті 24 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Разом з тим, необхідно зазначити, що згідно з пунктом 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 18.06.2016 № 477 (зареєстрованого в Мін'юсті України 25.03.2016 р. за № 447/28577) замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Водночас, Законом не передбачено можливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, крім випадків продовження строку подання тендерних пропозицій. При цьому оголошення не є частиною тендерної документації та на нього не поширюються положення статті 23 Закону, яка передбачає можливість внесення змін виключно до тендерної документації. Крім того, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі при внесені змін до тендерної документації (позиція Уповноваженого органу з цього питання викладена у відповідні на запит 168/2016 від 30.11.2016 р. за адресою http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0693e354-7673-4c48-b96c-358b39dc690e&lang=uk-UA). У зв'язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її у відповідність до оголошення про проведення процедури закупівлі, виключивши з тексту документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції
Відповідь: виключаємо з тексту документації вимогу про надання забезпечення тендерної пропозиції. Але вартість газу має включати тариф на транспортування магістральними газопроводами, та після підписання договору зміна ціни на газ допустима лише у випадку зміни ціни на ринку
Дата відповіді: 06.02.2018 16:57