• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Метрологічні послуги

Місце надання послуг – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці,6 та територія Виконавця - відповідно до Додатку 4 Тендерної документації

Торги відмінено

263 937.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.69 UAH
Період уточнення: 11.09.2023 12:53 - 21.09.2023 00:00
Відповідь надана

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: fb3d19d9b473495db3615de5ff92fe0a
Дата опублікування: 13.09.2023 14:49
Опис: 1 За п. 1 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено: «1. Послуги повинні надаватися згідно: - Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII; - ДСТУ EN ISO/IEС 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».». Але враховуючи, що наказом Національного агентства з акредитації України від 30.12.2022 р. № 82од заходи з впровадження національного стандарту версії 2019 р. ДСТУ EN ISO/IEС 17025:2019 продовжено до 31.12.2023 р., просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, додавши чинний ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. 2 В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-09-11-005901-a вказано: «Назва предмета закупівлі: Метрологічні послуги». 2.1 За п.3-п.5 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено: «…3. Калібрування ЗВТ та обладнання проводиться Учасником відповідно до письмового звернення Замовника (заявки), складеного в довільній формі. Виїзд працівників для калібрування ЗВТ не повинен перевищувати п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заявки. 4. Калібрування ЗВТ та обладнання проводиться у стаціонарних лабораторіях та/або безпосередньо за місцем експлуатації обладнання, якщо вони не підлягають переміщенню. 5. Результати калібрування оформляються сертифікатом калібрування.» 2.2 В ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДОДАТКУ 4 до тендерної документації зазначено: «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Перелік засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) для проведення повірки у 2023-2024 роках.» 2.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (надання метрологічних послуг) містить наступні положення: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати Замовнику наступні метрологічні послуги (далі – «Послуги»): повірка (калібрування) засобів вимірювальної техніки (далі – «ЗВТ») та визначення метрологічних характеристик ЗВТ, а Замовник зобов’язується прийняти такі Послуги та оплатити їх у порядку та на умовах, встановлених цим Договором.», а також «3.3.5. Після надання Послуг надати Замовнику Акт наданих послуг та інші відповідні документи - свідоцтва про повірку на ЗВТ, свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, акти вимірювань чи атестати, протоколи (якщо такі мали місце) або інші документи за результатами надання послуг. В разі бракування ЗВТ Виконавець оформлює і надає Замовнику довідку про непридатність ЗВТ.», та «4.5. Результатом надання Послуг є оформлені належним чином, відповідно до вимог нормативних документів, свідоцтва про повірку на ЗВТ, свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, акти вимірювань чи атестати, протоколи (якщо такі мали місце) або інші документи за результатами надання послуг.» тощо. Враховуючи велику кількість суперечливих положень та невідповідностей в тендерній документації, а також те, що ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ включає засоби вимірювальної техніки, які використовуються в сфері законодавчо регульованої метрології і вимоги до обов’язкової повірки яких встановлені Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 р. № 1314-VII (ст. 8, ст. 17), Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» від 4 червня 2015 року № 374, наказом Мінекономрозвитку від 08.02.2016 р. №193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», Кодексом України про адміністративні порушення (ст. 172), просимо внести до тендерної документації відповідні зміни та вказати конкретний вид метрологічних послуг, стосовно яких здійснюється закупівля. 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (надання метрологічних послуг): містить наступні положення. 10. Строк дії договору "10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024." Відповідно до пункту 14 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Тобто при проведенні закупівель для забезпечення потреб наступного року замовник може здійснювати закупівлі на наступний плановий період — 2024 рік, і, відповідно, строк постачання товару, надання послуг, виконання робіт може бути встановлений до 31.12.2024. Але виходячи з умов Вашого договору строк надання послуг включає два планових періоди, що суперечить чинному законодавству та встановлює дискримінаційні умови. Тому просимо внести зміни до умов договору щодо строку дії договору.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо що ДСТУ EN ISO/IEС 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» прийнято та надано чинності наказом ДП «УкрНДНЦ» від 23.12.2019 року №483, чинний від 01.01.2021 року на заміну ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. Таким чином, Замовник вимагає від Учасника закупівлі надати послуги відповідно до діючого стандарту. Зазначена вимога встановлена Замовником з метою дотримання чинного законодавства під час експлуатації ЗВТ. Щодо невідповідностей виявлених в назві предмета закупівлі - до тендерної документації буде внесено відповідні зміни. Закупівля здійснюється з урахуванням потреб замовника та строк дії договору - до 31.12.2024 року не суперечить вимогам чинного законодавства, та не встановлює дискримінаційних вимог для учасників.
Дата відповіді: 15.09.2023 15:24
Відповідь надана

Оплата

Номер: 780ea5124be4410caf0d9140b49760ba
Дата опублікування: 12.09.2023 10:38
Опис: Шановні учасники!!! Застерігаємо Вас від недобросовісного виконавця договірних зобов’язань в особі Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (01125672). 10.03.2023 року між вище зазначеним замовником та ТОВ «НВП «ЗАВОД ЮНІК» було укладено договір №23/39-Т. У встановлені договором строки виконавцем 23.03.2023 та 24.03.2023 року було поставлено товар замовнику на суму 212610,00 грн. з ПДВ з відстроченням платежу 30 банківських днів. Однак станом на 12.09.2023 року Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (01125672)» виконало своїх договірних зобов’язань, рахунки за поставлений та отриманий товар НЕ СПЛАЧЕНІ.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення
Дата відповіді: 15.09.2023 14:57