-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201510 Плотича-Чистилів-Біла Тернопільської області»
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 28
Завершена
8 804 605.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 023.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 023.02 UAH
Період уточнення:
06.09.2023 16:34 - 17.09.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
b759c24ef6f04e3db68938736c49e9d0
Дата опублікування:
16.09.2023 22:50
Опис:
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації, учасники зобов’язані підтвердити наявність у штаті працівника на посаді Фахівця з публічних закупівель, що обов’язково підтверджується документом про проходження навчання а саме сертифікатом а також копією/оригіналом трудової книжки. Повідомляємо, що встановлюючи вказану вимогу, ви ціле направлено порушуєте основоположні принципи проведення процедури закупівлі, оскільки вказана вимога є повністю протиправною та дискримінаційною. По-перше, вимагаючи наявність вказаного працівника в штаті, ви суперечите чинним нормам нормативно-правових актів діючих в Україні, а саме позбавляєте можливості учасників залучати фахівця з публічних закупівель на умовах сумісництва чи залученням такого фахівця на умовах цивільно-провового договору. По-друге, сертифікат який зобов’язані надати учасники, жодниим чинном не підтверджує та не гарантує систематизованих знань, умінь і практичних навичок та інших компетентностей такої особи. Вказаний сертифікат не передбачає необхідний рівень складності, систематичності компетентностей такого фахівця. Сертифікат отриманний у короткостроковий термін, не гарантує систематизованих знань, умінь і практичних навичок та інших компетентностей та не підтверджує рівень володіння знаннями з окремих питань, кількість годин навчання відповідною особою. Отже, сертифікат фахівця з публічних закупівель, не може вважатися належним документом, що підтверджує наявність систематизованих компетентностей особи. Таким чином, обов’язковість наявності такого фахівця в штаті учасника, а також підтвердження кваліфікації такого фахівця неналежним документом як сертифікат є дискримінує, містить ознаки порушення та обмеження прав потенційних учасників згідно чинного законодавства України, а також суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Просимо Вас, внести відповідно зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня!
Повідомляємо Вас, що фахівець з публічних закупівель - це спеціаліст, який має глибокі знання у проведенні публічних закупівель відповідно до вимог законодавства. Це особа, яка здійснює професійну діяльність у сфері публічних закупівель та відповідає за організацію, координацію та контроль за проведенням закупівельних процедур.
Вимоги до компетенції та знань фахівців визначенні Професійними стандартами „Фахівець з публічних закупівель” затвердженими Наказом Мінсоцполітики № 234 від 18.02.2019 року. Згідно з професійним стандартом, фахівець повинен мати вищу освіту не нижче бакалавра, а також володіти спеціалізованими знаннями у галузі закупівель. Для отримання спеціалізованих знань у сфері закупівель особа повинна пройти тестування, відповідно до Порядку організації тестування уповноважених осіб, затвердженого Наказом Міністерства економіки України № 376-21 від 06.08.2021. За результатами якого особа отримує сертифікат, що підтверджує кваліфікацію фахівця з публічних закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України „Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та ч.3 ст. 22 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.09.2023 16:05