• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стільці офісні ISO (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2023 15:29 - 13.09.2023 00:00
Відповідь надана

Питання по Додатку 2, Технічні характеристики.

Номер: 27a3f38388544ff4bcde82ffb7acbb5d
Дата опублікування: 10.09.2023 13:49
Опис: Шановні замовники. Просимо надати відповідь-пояснення щодо необхідності посилання на вільні джерела інформації (сайт), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару. У Додатку №2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації міститься наступна вимога : «*У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), посилання на вільні джерела інформації (сайт), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару (відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару…..)». Вимога до учасника надати посилання «на вільні джерела інформації (сайт), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару» відноситься тільки до тих учасників, які пропонують еквівалент, чи будь-який учасник повинен надати посилання на сайт?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник! відповідні зміни до тендерної документації проведено.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:40
Відповідь надана

Технічні характеристики товару

Номер: b5e9f98fdb1e466aa16a0754e2253b76
Дата опублікування: 10.09.2023 13:41
Опис: Шановні замовники. У Додатку №2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації міститься наступна вимога : «*У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), посилання на вільні джерела інформації (сайт), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару ( відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару…..». Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання учасником закупівлі посилання за сайт, оскільки це обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі. Не всі учасники, які мають можливість виготовити дані стільці, мають власний сайт. Саме ця дискримінаційна вимога зупиняє нас і перешкоджає поданню нашої пропозиції. Наявність або відсутність сайту (посилання на вільні джерела інформації (сайт)) в учасника ніяк не впливає на технічні характеристики товару, який він може запропонувати, оскільки учасник у своїй пропозиції повинен надити інші документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), відомості про виробника запропонованого товару, та документальне підтвердження (сертифікат якості), повної відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з усіма технічними та усіма якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо необхідності посилання на сайт для підтвердження технічних характеристик товару і внести відповідні зміни до тендерної документації. У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник! відповідні зміни до тендерної документації проведено.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:40
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 56616bba6a364af98db90fcc0f9b76b2
Дата опублікування: 09.09.2023 17:49
Опис: Добрий день. Ми як виробник Стільця офісного ISO хочемо заперечити проти вимоги щодо посилання на вільні джерела інформації (сайт) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару ( відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з усіма технічними та усіма якісними характеристиками замовленого товару). Ця вимога є дискримінаційною, тому що не всі мають сайт. На це ви вимагаєте повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Просимо прибрати вимогу щодо обов’язкового надання посилання на сайт.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник! відповідні зміни до тендерної документації проведено.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:39
Відповідь надана

Технічні характеристики предмета закупівлі

Номер: d241d1d02e7d4729a5ab4f1d86a2ada4
Дата опублікування: 09.09.2023 17:48
Опис: Шановні партнери! Ми, як потенційні учасники торгів, хочемо заперечити проти параметрів, вказаних Вами в технічній характеристиці товару, що запитується. Стільці офісні ISO за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Слід зазначити, що виробники пропонують стільці ІЗО (ИСО, ISO) з різними показниками технічних розмірів, що ні як не впливає на їх ергономічні властивості, міцність та надійність. Якщо Ви, як замовник не маєте посилання на конкретну торгову марку, то розміри які вказуєте в технічній документації відповідають лише одній торговій марці, що є дискримінаційним до інших виробників, а запропонований інтервал розмірів малий. Просимо змінити інтервал коливання розмірів від 5 мм до 30 мм для участі всіх можливих виробників.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник! На ринку даного товару є пропозиції саме з тими параметрами, які були оголошені в тендерній документації закупівлі по предмету "Стільці офісні Iso". Посилання на сайти: https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black https://vov.furniture/uk/krisla-ofisni/7360-stilec-ofisnij-iso-black-novij-stil.html https://office-centre.com.ua/product/stilec-iso-black-c-11-chorniy-2265?gclid=EAIaIQobChMIqN3vkfeigQMV8jwGAB2J5wKsEAYYBCABEgIhUfD_BwE https://nowystyl.ua/stul-iso-17-black Відповідно до норм чинного законодавства України, відсутнє визначення терміну «Дискримінація». За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу, конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника. Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи нормами статті 5 Закону, неспроможність учасників забезпечити належне виконання умов тендерної документації, які жодним чином не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та жодним чином не є дискримінаційною вимогою. При цьому замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями на закупівлю стільців офісних ISO (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) жодні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників не вимагалися.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:39
Відповідь надана

Щодо звільнення від відповідальності Замовника в проєкті Договору

Номер: ef345e3a98ba4e57b89308832baf02c2
Дата опублікування: 08.09.2023 18:29
Опис: Шановний замовник! Просимо видалити п.7.7 Договору, який є дискримінуючим до Постачальника товару, та ставить Постачальника в невигідні умови, оскільки Сторони розраховують на відповідальне виконання взятих на себе обов’язків. А умова про звільнення від відповідальності Замовника – є такою, що руйнує терези рівноправності Сторін за Договором.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! У п.п 6.1.5 передбачено, що – «Покупець зобов’язаний виконувати інші обов’язки, передбачені Договором та законодавством України. Відповідно до п.4.3 Договору про закупівлю товарів за державні кошти зазначено, що «У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або Головним розпорядником коштів), строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути подовжений з ініціативи Покупця на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року.»
Дата відповіді: 11.09.2023 19:38
Відповідь надана

Щодо відповідальністі Постачальника

Номер: e7da9859d2d84819822d3179ec1860ce
Дата опублікування: 08.09.2023 18:26
Опис: Шановний замовник! Відповідальність Постачальника у вигляді пені визначена п.7.3 Договору, є завищеною майже в п’ять разів в порівнянні із закріпленим обмеженням визначеним ст.343 Господарського кодексу України. Прохаємо закріпити відповідальність на рівні подвійної облікової ставки НБУ.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! п.п. 7.3 Договору передбачає, що : - «За порушення строку поставки Товару або строку заміни неякісного (невідповідного) Товару на якісний (відповідний) в гарантійний період Постачальник на вимогу Покупця сплачує пеню у розмірі 0,5 % вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов’язань, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 5 % вказаної вартості.», а статтею 343 Господарського Кодексу України передбачено відповідальність за порушення строків розрахунків.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:37
Відповідь надана

Щодо подовження строку на оплату

Номер: b1342fa33d7b4577b721f0f88cd4fc6e
Дата опублікування: 08.09.2023 18:24
Опис: Шановний замовник! Просимо виключити пункт 4.3 та п.6.2.5 Договору про подовження строку на оплату на необмежений строк. Таке положення є дискримінаційним по відношенню до Постачальника товару, який розраховує отримати кошти своєчасно в термін визначений договором, а у випадку порушення зобов’язань з боку Замовника стосовно своєчасної оплати мати можливість відновити своє правове становище за рахунок штрафних санкцій, оскільки за час затримки відповідно до ст.625 ЦК України, згідно якого боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, у проєкті договору Додатку №3 зазначено: «п.п.4.3. У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або Головним розпорядником коштів), строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути подовжений з ініціативи Покупця на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року.», таким чином визначено, що при потребі продовження строку на оплату не є необмеженим а визначається в межах фінансового зобов’язання поточного року, що також зазначено у п.п. 6.2.5. Відповідно до норм чинного законодавства України, відсутнє визначення терміну «Дискримінація». За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу, конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника. Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи нормами статті 5 Закону, неспроможність учасників забезпечити належне виконання умов тендерної документації, які жодним чином не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та жодним чином не є дискримінаційною вимогою. При цьому замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями на закупівлю стільців офісних ISO (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) жодні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників не вимагалися.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:37
Відповідь надана

Щодо умов гарантії

Номер: 9758ed9b5e9c4caeb05e4df622bfe3e0
Дата опублікування: 08.09.2023 18:23
Опис: Шановний замовник! Прошу уточнити пункт 2.4, доповнивши, що гарантія поширюється виключно за умови дотримання Замовник правил з експлуатації та зберігання Товару, в противному випадку – це не вважається гарантійним випадком. В редакції що наявна в проекті Договору – таке положення є дискримінаційним до Постачальника/виробника товару, оскільки не деталізує в яких саме випадках повинно здійснюватися гарантійне обслуговування.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! Проводити уточнення доповнивши п.п. 2.4 не є доцільним, так як підпунктом 11.1. зазначено, що - «У випадку виявлення недоліків (дефекти, несправності, вихід з ладу тощо) Товару Постачальник протягом гарантійного строку зобов'язаний власними силами та за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар на новий, якщо такі недоліки сталися не внаслідок порушення Покупцем чи третьою особою правил користування та зберігання Товару». Відповідно до норм чинного законодавства України, відсутнє визначення терміну «Дискримінація». За загальноприйнятною практикою дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах Замовника жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг. В свою чергу, конкурентними вимогами можна вважати такі, яким відповідають два і більше учасника. Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи нормами статті 5 Закону, неспроможність учасників забезпечити належне виконання умов тендерної документації, які жодним чином не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та жодним чином не є дискримінаційною вимогою. При цьому замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями на закупівлю стільців офісних ISO (Код ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) жодні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників не вимагалися.
Дата відповіді: 11.09.2023 19:36
Відповідь надана

Місце поставки

Номер: 93aa0ab5743f46629ea4224229aec24c
Дата опублікування: 07.09.2023 09:50
Опис: Шановний замовник, все ж таки: прошу, вкажіть місця поставки. Це дуже важлива складова при розрахунку економічної доцільності Вашої закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни в Тендерну документацію проведено. Дякуємо!
Дата відповіді: 07.09.2023 12:53