• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба для розмічання доріг

Завершена

306 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 062.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2023 14:51 - 13.09.2023 00:00
Відповідь надана

Деталізація форс-мажору

Номер: 5ec6954e0702491f92222d3efbddbdfd
Дата опублікування: 08.09.2023 18:38
Опис: Шановний Завмонику! Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Пропонуємо доповнити договір пунктом: Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором; - настали після укладання цього Договору.
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.09.2023 12:12
Відповідь надана

Щодо невиконуваного строку повідомлення про форс-мажор

Номер: 72afcd0473cf49679642541ca38ccf36
Дата опублікування: 08.09.2023 18:36
Опис: Шановний Замовнику! Згідно 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. При реальному настанні форс-мажорних обставин жодна сторона не в змозі буде повідомити іншу про форс-мажор, тим паче в письмовій формі протягом 3х календарних днів. Форс-мажор сам собою є тим, що надає шкоди стороні, яка зазнала його впливу. При цьому, створювати штучно умови, які би додаткового ускладнювали і так складні наслідки для сторони та унеможливлювали взагалі таке повідомлення видається недоречним. Пропонуємо строк повідомлення про форс-мажор визначити не менш як 20 днів, передбачивши будь-яку доступну для сторони форму повідомлення із подальшим письмовим підтвердженням.
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.09.2023 12:12
Відповідь надана

Щодо відповідальності

Номер: b025331b74924845839db9b8a9ae0351
Дата опублікування: 08.09.2023 18:32
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 7.3. проєкту За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару. Пропонуємо конкретизувати базу нарахування санкції: від суми неякісного товару та від суми поставленого Товару не передбаченого умовами цього Договору. 7.3. За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми неякісного товару та (або) від суми поставленого Товару, що не передбачений договором відповідно.
Відповідь: Шановний учасник! У п. 7.3 проєкту Договору визначено, що "За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару." База нарахування санкції згідно даного пункту не потребує конкретизації, адже в даному пункті мова йде про "неякісний" та "не передбачений умовами Договору" Товар, що і розуміється під визначенням "від суми поставки зазначеного Товару". Враховуючи вказане, Замовник не вбачає підстав для внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 11.09.2023 10:59
Відповідь надана

Щодо умови, що суперечить ПК України

Номер: fadf4133c13a4cde8bbbbfd4d40a717f
Дата опублікування: 08.09.2023 18:26
Опис: Шановний Замовнику! ВІдповідно до п. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Проте, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). При цьому, згідно інших умов проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Отже, цитований пункт суперечить декільком нормам ПК України: 1. Моментом виникнення податкових зобов'язань є момент отримання бюджетних коштів в якості оплати. Відтак, ПН в будь-якому разі не може бути оформлена на момент поставки товару та надаватися при поставці товару. 2. ПК України визначає за Покупцем обов'язок отримання ПН з ЄРПН, який не передбачає участі Продавця. Відтак, визначення обов'язком Постачальника надавати ПН суперечить приписам ПК України. Пропонуємо редакцію п. змінити, виклавши в редакції: 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Дякуємо.
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.09.2023 12:12